druppeltje ingeademt..

loulou81

Newbie
Een rare vraag wellicht maar wat me nou zojuist overkwam..Ook voor het eerst hoor :openmouth: :openmouth: Ik heb een druppel op de folie, neem een enthousiaste haal en ik hoor een apart geluidje en shooppp weg was de druppel! Ingeademt denk ik dus, nergens meer te bekennen, niet in het buisje niet in mn mond, hoesten levert ook niets op. Kan dit kwaad? Als in mogelijke longontsteking ofzo? Was geen mega grote druppel, maar toch, beetje zonde en niet echt de bedoeling natuurlijk. Vaaag.

speeseend

Wijs gebruiker
Vaag indeed! Zeker als je niks voelde.

Het is natuurlijk niet zo goed voor je longen, maar dat is die damp ook niet. Je hoort wel eens die verhalen over gaten in je longen branden wanneer er iets naar binnen schiet, zoals wiet vanuit een niet goed gefilterd pijpje :)

Yoro

Bewuste gebruiker
Heb ook al een paar keer druppeltje zien verdwijnen.
Maar bij mijn weten nog nooit ingeslikt.

Meestal ongemerkt net over het randje naar beneden laten vallen.
Meet een beetje geluk op een harde ondergrond zodat het nog te redden is.
Of als je van die goedkope flutfolie hebt wil het ook wel eens tussen de gaten door sijpelen.
Dat het aangebrand aan de onderkant van de folie zat ofzo.

Meestal is er wel een logisch verklaring voor, al zie je dat vaak niet op het moment om de voor de hand liggende reden :wink:

Logica op zo'n moment is dan: Kut waar is die druppel, ik kan 'em niet vinden!
Na lichtelijk paniek in de tent en een boel frustraties kan een logische verklaring lijken dat je de druppel naar binnen gezogen hebt.

Dat is mij in al die jaren nog nooit gelukt hoor!
En ik was ook zo'n enthousiaste zuiger :wink:
Hierdoor wel vaak genoeg de druppel mijn buisje in gezogen, maar ja.
Kwestie van recyclen, die buis openvouwen en doorroken :)

r@r@

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens een longontsteking gehad nadat ik een druppel had ingezogen, toeval of niet, wie zal het zeggen...

Nu ik clean ben (ja ok, nog niet eens precies een week van Tem, maar ok, ben toch onwijs trots) herinner ik me alle belachelijke verslavingstrekjes (lees: tics, dus niet als trekken van zuigen :grin: ) nog beter: bijv. ik rookte altijd met van die plastic rietjes (liefst rood of paars, slaat nergens op, ik weet het). Als de bruin op was bleef er dus nog wat achter en dat moest ik van mezelf dan bewaren tot de volgende dag, zo had ik het gevoel nog enige contrôle te hebben, ofzo... Nu denk ik: jaja Rara (rijmt!) opiaatverslaafde en contrôle, hoezo contrôle!!! Maar toen gaf me dat dus een goed gevoel.

Wie heeft er nog meer van die gestoorde trekjes (gehad)? :wave:

Yoro

Bewuste gebruiker
r@r@77 zei:
Wie heeft er nog meer van die gestoorde trekjes (gehad)?

:tearsofjoy: dat hoort er volgens mij gewoon echt bij :tearsofjoy:
Volgens mij hebben alle gebruikers wel zo hun eigen rare trekjes / gewoontes / rituelen.

Voorbeeld van 1 van de mijne was dat ik iedere keer dat ik ging halen een nieuw buisje moest maken. Dat moest steeds het "perfecte" buisje zijn en deed ik dan ook erg zorgvuldig :wink:
Zo'n kartonnen buisje van een leeg pakje rizla vloei, en aan de binnenzijde uiteraard alu folie.
Het hele doel erachter, maximaal "sparen".
Het verneukte was echter dat ik de ochtend erna altijd die buis opentrok om het gespaarde op te roken. Als ik dan een gram of 2 had gerookt was het wel de moeite, maar meestal was het maar een halve gram of een gram. Nou soms zat er wel zo weinig in die buis... en dan tóch openmaken en oproken. Al kwam er maar een korte rookpluim af die ik naar binnen zoog!
Dit alles om mijn ochtendziekte te vergemakkelijken.
Daar heb ik altijd al erg last van gehad.
In de ochtend mezelf strontziek voelen.
Je hoeft dus niet zwanger te zijn om ochtendziek te zijn :wink:
Mijn rare trekje is dus dat ik mezelf zo voor de gek hield dat dat hele kleine beetje mezelf beter ging laten voelen. En omdat ik dat geloofde werkte het gek genoeg nog ook...
Al was het maar alleen tussen de oren :wink:

paddosofty

Experimenterende gebruiker
hahaha mijn rare trek was dat ik 10 keer op een dag me tasje leegmaakte en alle shag en vieze dingen eruit haalden voor het geval er coke in zou vallen.heroine ben je toch al kwijt als het valt (meestal)

Bovenaan