• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dreamweaver first time on hard core acid .....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo allemaal,

ik heb de Dreamweaver een 1/4 lsd gedoneert als dank voor het meedenken voor een lokatie.
Verdeelt in 2x1/16 + 1x1/8 1/8 . 1/8 = ongeveer 25-30mq
Typen kon ie al niet meer, de 2 laatste boodschappen heeft ie laten typen.

Weaver o Weaver waar hang je toch uit man ?

Maak je wel een compleet verslag voor ons ?
Plak het maar hieronder dan ?

Groetjes van de Stonie

LOL

:hearteyes:

:wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Fucking hell het is net allemaal voorbij! Nu eerst eens lief alles opschrijven terwijl mijn wereld nog steeds shaken is. Dit is met afstand de meest intense ervaring ever, ik mik alles op papier en dan ga ik ff pitten (na 32 uur- volgende keer luisteren Willem) om alles te laten bezinken.

Report in de avond!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik had je gewaarschuwt, eerst goed slapen dan die lsd erin mieteren.
Nu ben je gesloopt, maar je zal er wel erg gelukkig mee zijn.

Op de Hartjes shaked het allemaal heerlijk hard ja.

Weltrusten en droom maar lekker, je leventje is voorgoed verandert wen er maar aan.

Groetjes van de Stonie Mahonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
25-30 daar begint het feestje echt wel hoor, bij de 100 gaan de meeste al scheef.

Persoonlijk vind ik 200 een goed begin :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ook maar hij moet eerst slapen ...

Dreamweaver !! Je kon toch makkelijk even een goede PEP bom nemen van 0,6 gram en dan beginnen met typen .....

Wat ben jij nou voor drugsmisbruiker ??

:hearteyes:

IK moet mijn eigen verslag nog afschrijven.

:stoned:

Jeller

Badass junkie
lysergine25 zei:
25-30 daar begint het feestje echt wel hoor, bij de 100 gaan de meeste al scheef.

Persoonlijk vind ik 200 een goed begin :hearteyes:
mja mijn eerste keer was ook ongeveer 50ug en da voelde ik wel, ma das echt niets vergeleken met 200 ug

zelfs 100ug is al vele malen sterker

DreamWeaver

Badass junkie
Oké eindelijk dan het beruchte verslag!

Ik keek de hele dag al uit naar de eerste keer LSD, maar had me voorgenomen om het volgende week pas te doen omdat ik anders gewoon te moe zou zijn (op advies van Stonie, hij kreeg gelijk :P )

Tegen een uur of 7/8 was ik het wachten zat, ik had de hele tijd achter mijn pc gezeten met de acid in een zakje in de portomonee die voor me lag. Ik kon het simpelweg niet langer weerstaan (toen voelde ik me wel een junk ja). Na de eerste achtste weggewerkt te hebben, ben ik verdergegaan met slap ouwehoeren op irc en smaltalk met mijn sitter. Toen ik na anderhalf uur nog niets voelde heb ik de andere achtste er ook maar ingegooid. In totaal had ik nu dus zo'n 50-60 ug binnen.

Ik voelde me euforisch en ben buiten gaan wandelen. Ik nam de moeite niet om schoenen aan te doen, met mijn sloffen aan ging het allemaal wat relaxter :)
Toen ik terugkwam merkte ik de eerste visualisaties, ik kwam terug op de chat en de zwarte letters vervaagden nogal tegen de witte achtergrond. Het leek alsof elke letter uit 2 delen bestond, een voorkant en een achterkant. Deze 2 delen bewogen ineens onafhankelijk van elkaar.
Ik dacht als dit al zo gaat wat zou er dan gebeuren als ik visuals aanzet in winamp? hehe :smoke:

Ik heb het volgende uur 'm gespaced op de visuals van winamp, onder het genot van Pure Goa 1&2. De visualisaties waren niet langer alleen op mijn scherm, ze namen mijn complete gezichtsveld over doordat ik me erop focusde. Ik schrok even toen ik me realiseerde dat ik verder weinig meer zag, maar toen ik stopte met concentreren werd mijn zichveld weer normaal.

Benieuwd naar het immidels cliché geworden 'hoofd-in-spiegel-on-acid' effect liep ik naar de badkamer om te kijken of het ook allemaal zou 'morphen' bij me. Daar aangekomen kon ik m'n gezicht niet laten vervormen, hoe erg ik me ook focusde. Todat ineens mijn lichaam groter en kleiner werd. Ik richtte mijn aandacht op mijn lichaam, dat steeds uitzette en vervolgens krimpte, echt een maf gezicht!

Terug op mijn slaapkamer aangekomen ben ik op bed gaan liggen met m'n headphones op. Een oude psytrance mix van Dj Avi erin en trippen met die hap! Toen ik naar boven keek richting de posters die aan m'n dak hangen, bereikte de trip zijn hoogtepunt.

Deze GTA poster schoof heen en weer, de personen werden blank, toen weer aziatisch en vervolgens weer zwart, heel vaag allemaal. Het hardst ging ik op mijn Fable poster, die nam bezit van mijn complete zichtveld en het enige wat ik nog zag waren de rode banen met daarin een pulserende blauwe vlek :smoke:

De laatste 2 uur van mijn trip was ik erg moe, maar ik kon niet slapen. Ik heb vooral naar mijn raam gekeken, waar de eerste zonnestralen alweer doorheen kwamen. Ik voelde me gelukkig en besefte dat ik veel geleerd had, nadenken over issues gaat best goed op alice. Thanks Stonie voor deze ervaring! De volgende keer maar 100 ug doen :hearteyes:

tails

Belezen gebruiker
goh nu is de drang om zelf lsd te gebruiken weeral wat aangewakkerd omdat jij het zo leuk vond :grin:

ik genoot al met je mee toen ik het las!

goed verslag, echt top :wink:

azgaza

Badass junkie
Leuk report; ik heb zelf niet zo lang in de spiegel gekeken in mijn trip maar dat had ik eigenlijk wel moeten doen, tis een leuk idee.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Weaver ik maakt me al ernstig zorgen man ... waar hing je toch uit ?

Ben blij dat je weer leeft.

Groet

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
azgaza zei:
Leuk report; ik heb zelf niet zo lang in de spiegel gekeken in mijn trip maar dat had ik eigenlijk wel moeten doen, tis een leuk idee.

Spiegels zijn echt demax! Ik heb der echt al heftige visuals in gehad. Onder andere men "primitieve ik" gezien, ik loop er nog vaak over te denken. Ik denk dat het mss men ziel was die ik zag. Echt mega indrukwekkend.

Maar ook gewone dingen zoals men oog enzo dat vloeibaar uit begon te rekken en groter en kleiner werd enzo :grin: Jaja, ik raad spiegels zeker aan tijdens het trippen! Maar wees gewaarschuwt, je kan ook dingen zien die je liever niet ziet.. Maar toch de moeite (lol, moeite :grin:) waard !

BTW, tof reportje! Ben blij dat het een goede ervaing was voor je :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
toen ik voor de spiegel ging staan (wel op paddos, lsd komt misschien nog wel) dan had ik zo de camera look. ik bleef staan maar de achtergrond verdween zo verder en verder naar achter...

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
cool :tongueout: bij mij werd de achtergrond omdenduur echt een jungle gewoon, echt verbazend ! :openmouth:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja, LSD geeft wel meer visuals vind ik (uit mijn ervaring) Maar als je goed veel paddos ophebt, dan kan je je ook wel verwachten aan mooie dingen :tongueout:
Heb zo ook eens een schilderij van 2 oorlogsschepen met zeilen en kanonnen,met daaronder een kaars, echt helemaal tot leven zien komen! ik zag de bommen vallen in het water, het water beweegde, de schepen bewogen, ik zag ze bommen afschieten, echt, het was zoals een film! Het schilderij veranderde ook in een grote plasma tv :grin: Ik denk dat dat de vetste halucinatie was onder paddos. Had toen 2/3de portie hawaiaanse op en (ik denk) 3/4de portie philosopher's stones (ik at ze letterlijk als nootjes tijdes het trippen :rolleyes: )

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik trip op 15gr golden teacher's al bikkelhard en hallucineer als een gek :grin: en 2 dagen later ook al erg hard van 1 paddestoeltje... dus heb echt niet veel nodig. maar ik ben wat bang van lsd. ene zegt erger dan paddos ander zegt niet erger dan paddos. dus eerst maar paddo ervaringen uitbreiden :P

DreamWeaver

Badass junkie
lysergine25 zei:
Yo Weaver ik maakt me al ernstig zorgen man ... waar hing je toch uit ?

Ben blij dat je weer leeft.

Groet

Stonie

Sorry, don't worry. Ik had het druk met school en werk e.d. Geen tijd om een verslagje te schrijven dus.

MindTraveler

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Deze GTA poster schoof heen en weer, de personen werden blank, toen weer aziatisch en vervolgens weer zwart, heel vaag allemaal.

zéér herkenbaar :wink: had k bij mijn trip van afgelopen week ook, maar dan de muren.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
maar ik ben wat bang van lsd. ene zegt erger dan paddos ander zegt niet erger dan paddos. dus eerst maar paddo ervaringen uitbreiden :P

Niet echt iets om bang van te zijn denk ik. Ik vind persoonlijk dat LSD makkelijker te handelen is en veel helderder dan paddos. (hangt ook wel van de hoeveelheid af). Maar het is wel sterker qua visuals enzo.

Maar ik vind het een heel goede beslissing van je om eerst je ervaring met paddos uit te breiden! Ik duik ook niet van het ene nieuwe middel naar het andere, Ik wil eerst meerdere ervaringen hebben ermee, voor ik aan iets nieuws begin :) Ben nu bezig met LSD te verkennen dus :P

azgaza

Badass junkie
Argulas zei:
Doodkapje zei:
maar ik ben wat bang van lsd. ene zegt erger dan paddos ander zegt niet erger dan paddos. dus eerst maar paddo ervaringen uitbreiden :P

Niet echt iets om bang van te zijn denk ik. Ik vind persoonlijk dat LSD makkelijker te handelen is en veel helderder dan paddos. (hangt ook wel van de hoeveelheid af). Maar het is wel sterker qua visuals enzo.

Maar ik vind het een heel goede beslissing van je om eerst je ervaring met paddos uit te breiden! Ik duik ook niet van het ene nieuwe middel naar het andere, Ik wil eerst meerdere ervaringen hebben ermee, voor ik aan iets nieuws begin :) Ben nu bezig met LSD te verkennen dus :P

Ik ben het daar helemaal mee eens, ik vind LSD ook stuurbaarder en veel relaxter, niet persé méér visuals, maar wel veel scherpere echt lijkende visuals die veel meer illusie achtig zijn, dus dat je dingen ziet als iets anders. Daarbij kan je nara de visuals toelopen en ze blijven gewoon, ze zijn echt héél echt. Maargoed, mentaal gezien is lsd heerlijk vergeleken bij paddo's, vrijwel geen verwarring etc.

Ik heb zelf ook eerst paddo's uitgebreid benut, had 13 keer paddo's voordat ik een keertje lsd had gedaan en ik ga ook zeker door met paddo's, ik wil nog een keer op 2 of 3 porties tegelik trippen. Maar nu ben ik net als Argulas ook bezig met meer met lsd experimenteren in verschillende dosissen. Leuk stofje.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hehe inderdaad :)
ja, ik ga paddos ook nu niet laten omdat ik met lsd bezig ben hoor. Zeker niet! Deze maand als er de gelegenheid voor is zeker nog es. volgende keer LSD zal voor op rhakti dei worden.

Hard trippen op de paddos zal denk ik voor in de herfst worden, dan kan ik ze (hopelijk) oogsten uit men eigen tuin en eet ik er zoveel ik zelf wil :) komt goedkoper uit :grin:

Bovenaan