Oké eindelijk dan het beruchte verslag!
Ik keek de hele dag al uit naar de eerste keer LSD, maar had me voorgenomen om het volgende week pas te doen omdat ik anders gewoon te moe zou zijn (op advies van Stonie, hij kreeg gelijk :P )
Tegen een uur of 7/8 was ik het wachten zat, ik had de hele tijd achter mijn pc gezeten met de acid in een zakje in de portomonee die voor me lag. Ik kon het simpelweg niet langer weerstaan (toen voelde ik me wel een junk ja). Na de eerste achtste weggewerkt te hebben, ben ik verdergegaan met slap ouwehoeren op irc en smaltalk met mijn sitter. Toen ik na anderhalf uur nog niets voelde heb ik de andere achtste er ook maar ingegooid. In totaal had ik nu dus zo'n 50-60 ug binnen.
Ik voelde me euforisch en ben buiten gaan wandelen. Ik nam de moeite niet om schoenen aan te doen, met mijn sloffen aan ging het allemaal wat relaxter

Toen ik terugkwam merkte ik de eerste visualisaties, ik kwam terug op de chat en de zwarte letters vervaagden nogal tegen de witte achtergrond. Het leek alsof elke letter uit 2 delen bestond, een voorkant en een achterkant. Deze 2 delen bewogen ineens onafhankelijk van elkaar.
Ik dacht als dit al zo gaat wat zou er dan gebeuren als ik visuals aanzet in winamp? hehe
Ik heb het volgende uur 'm gespaced op de visuals van winamp, onder het genot van Pure Goa 1&2. De visualisaties waren niet langer alleen op mijn scherm, ze namen mijn complete gezichtsveld over doordat ik me erop focusde. Ik schrok even toen ik me realiseerde dat ik verder weinig meer zag, maar toen ik stopte met concentreren werd mijn zichveld weer normaal.
Benieuwd naar het immidels cliché geworden 'hoofd-in-spiegel-on-acid' effect liep ik naar de badkamer om te kijken of het ook allemaal zou 'morphen' bij me. Daar aangekomen kon ik m'n gezicht niet laten vervormen, hoe erg ik me ook focusde. Todat ineens mijn lichaam groter en kleiner werd. Ik richtte mijn aandacht op mijn lichaam, dat steeds uitzette en vervolgens krimpte, echt een maf gezicht!
Terug op mijn slaapkamer aangekomen ben ik op bed gaan liggen met m'n headphones op. Een oude psytrance mix van Dj Avi erin en trippen met die hap! Toen ik naar boven keek richting de posters die aan m'n dak hangen, bereikte de trip zijn hoogtepunt.
Deze GTA poster schoof heen en weer, de personen werden blank, toen weer aziatisch en vervolgens weer zwart, heel vaag allemaal. Het hardst ging ik op mijn Fable poster, die nam bezit van mijn complete zichtveld en het enige wat ik nog zag waren de rode banen met daarin een pulserende blauwe vlek
De laatste 2 uur van mijn trip was ik erg moe, maar ik kon niet slapen. Ik heb vooral naar mijn raam gekeken, waar de eerste zonnestralen alweer doorheen kwamen. Ik voelde me gelukkig en besefte dat ik veel geleerd had, nadenken over issues gaat best goed op alice. Thanks Stonie voor deze ervaring! De volgende keer maar 100 ug doen