Dosis MDMC / Methylone

Spor

Wijs gebruiker
Nou, na lang zoeken en wachten, bloed, zweet en tranen heb ik het dan toch eindelijk in mijn bezit: Methylone in poeder/kristalvorm !

Nou ging ik op erowid kijken naar dose's maar daar zijn ze nogal vaak erover;

Threshold 60 - 120 mg
Light 100 - 150 mg
Common 100 - 250 mg
Strong 160 - 270 mg
Heavy 250 + mg

Máár er staat bij: "Dosages vary considerably between individuals, with some methylone users reporting that they "never" exceed 100mg, while others report "barely reaching" threshold at 200mg"

Dus eigenlijk zeggen ze ook van ja wij weten het niet...

Dus daarom vraag ik hier, aan de mensen met gebruikerservaring hoeveel namen jullie in mg van poedervorm ? Ik heb jammer genoeg niets aan reacties met ik neem een half buisje ofzo (aangezien het ook in vloeistofvorm voorkomt)

Dus medeforummers, help mij een goede dosis te bepalen :)

Oom Klaas

Badass junkie
Begin anders met 60 tot 80 mg en bouw het langzaam op, dan merk je vanzelf wat het juiste voor jou is...

tomz0r

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Begin anders met 60 tot 80 mg en bouw het langzaam op, dan merk je vanzelf wat het juiste voor jou is...

Dat is wel erg weinig...
Maar inderdaad rustig beginnen. Rond de 200 voel je goed geloof ik.

3970

Wijs gebruiker
Over de dosis kan ik je geen advies geven, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar je ervaringen ermee :grin:

Spor

Wijs gebruiker
LOL precies zo'n reacties als wat op erowid gezegd word eigenlijk :P

Denk dat ik begin met 150mg... Ik ben die hard, dat is wel bekend he :sunglasses:

Als ik het haal met mn planning ga ik vanavond uitproberen :) i'll keep you updated !

Angramar Temenos

Badass junkie
Mik er meteen maar 200 mg in :wink:. Ik heb het nagevraagd, mijn buisjes zijn 450 mg methy per buisje, en ik gooi er altijd een half buisje in.

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Ik vond zelf toen ik mijn eerste keer methylone deed, dat als je het buisje in 1 keer inneemt dat hij dan gewoon lekker inkickt, ik ging van te voren even rustig zitten en dan voel je vanzelf het gevoel erin knallen! (ik had daarvoor nog nooit iets gebruikt dus totaal geen tollerantie), en zo te lezen was je een diehard dus dat moet geen probleem zijn:)

Soma

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Mik er meteen maar 200 mg in :wink:. Ik heb het nagevraagd, mijn buisjes zijn 450 mg methy per buisje, en ik gooi er altijd een half buisje in.

Je hebt het nagevraagd aan wie? Ik zou toch met weinig beginnen en als dat niet genoeg is gewoon opbouwen.

Spor

Wijs gebruiker
Soma zei:
Spor zei:
Nou, na lang zoeken en wachten, bloed, zweet en tranen heb ik het dan toch eindelijk in mijn bezit: Methylone in poeder/kristalvorm !

ja, dus ?

Nou gisteren gedaan :)

om 20:45 eerste 150mg gepakt...
toen ik m 21:30 iets begon te voelen nog 100mg erbij gepakt...
en om 22:30 toen ik het al voelde nog eens 150 bijgepakt
400 in totaal dus

Vind het wel een leuk goedje :) ik vond het inderdaad wel mdma-achtig. Ik voelde me minder leip, maar mensen om me heen zeiden juist dat ik er leiper uit zag als normaal. Verder vandaag geen echte kater, alleen een beetje droge mond.

Al met al, goede mdma vervanger voor sommige situaties :) de minder heftige feestjes bijvoorbeeld, want op de échte loeiharde feestjes zou ik toch gewoon echte mdma nemen.

Oom Klaas

Badass junkie
Kan je het wat beter beschrijven, want zo kan ik me niet echt inleven wat voor effect het precies heeft.

TrippyShit

Badass junkie
Ja idd, ik ook. Want om precies dezelfde redenen als jij spor, ben ik ook wel geïntresseerd in dit spulletje..

L

Lid 6909

Gast
Ik heb wel eens een buisje Explosion genomen, en dit voelde wel goed aan.
Lekker mdma gevoel, maar dan relaxed, niet zo hard als met normale mdma.
Normale mdma slaat meer in als een bom voor mijn gevoel, dit komt lekker rustig op en gaat lekker rustig verder, maar wel heel lekker :grin:
Ik kan er ook gewoon van slapen etc, heerlijk!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het 1 keer gebruikt, meteen een heel buisje genomen.
Voor mij persoonlijk waren de effecten alles behalve iets als een mdma vervanging.
Mijn ogen waren dikke zwarte bollen zonder iris( zelfs van welk ander middel niet zo ernstig).
Ik kon niet meer praten, alleen maar kijken, en dat heb ik ook vol intresse gedaan.
Het is voor mij geen recreatieve drug, het was alleen maar strak staan en hard gaan. Daarom heb ik het ook niet meer gebruikt, maar mischien met lichtere dosis is het wel leuk, ik weet het niet.
Maar aan de andere kant vond ik op het moment zelf de uitwerking van een heel buisje niet overweldigend genoeg om ooit een lagere dosis te willen proberen.
Mijn vrienden zeiden dat ik gewoon als een zombie rond liep en maar wat staarde en mompelde.

Al met al niet mijn ideale party drug :rolleyes:

Spor

Wijs gebruiker
Ja ik zal binnekort er eens goed over nadenken hoe ik dat nou het beste kan beschrijven :P

Heb het geprobeerd, maar zou zo 123 niet echt kunnen beschrijven hoe het gevoel is... Een btje zoals ritalin is tegenover pep, zo is methylone tegenover mdma :) gewoon light versie dus als het ware. Maar dus ook minder nadelige effecten

Hashja

Bewuste gebruiker
Als alles goed gaat krijg ik vandaag 1g methylone (in poeder-/kristalvorm).
Dat probeer ik te laten testen en dan zal ik het binnenkort ook eens proberen.

Hashja

Bewuste gebruiker
Nou, vandaag op pad geweest en het is gelukt.
Ik laat het a.s. donderdag testen, en dan hoor ik de week erna de uitslag, maar ik heb veel vertrouwen in een hoge uitslag.

Mooie witte glinsterende poeder.
Ben benieuwd, maar de ervaring zal nog even op zich laten wachten!

Gr, :wave:

K.nurft

Ik lees hier over methylone als heel fijn wit kristalachtig poeder, deze heb ik nu ook weten te bemachtigen. Heb er echter nog niet van gesnoept want bij een andere leverancier heb ik eens methylone-poeder gehad met een hele sterke vanillegeur en een knalgele kleur.

Lijkt wel een totaal andere substantie

Kan dit wel dezelfde stof zijn?

K.nurft

Ja klopt ongeveer wel :grin: , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn

De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof

Bovenaan