Wat zijn goede doseringen van de bovenstaande stofjes? Had van iemand van elke een cap gekocht en hem een goede dosis laten kiezen om de stofjes te verkennen, maar dat bleek te weinig te zijn. Van c bijvoorbeeld 27 en van i bijvoorbeeld 17. Nu staan alle doseringen wel op erowid, maar dit zit zon grote spreiding tussen, dus liever even van wat mensen hier...Heb genoeg ervaring met psychedelics. Ter vergelijking: van 2cb vind ik 30 mg een goede dosering. Wil van alles 1 cap om even te proberen welke t leukste zijn, en daar dan meer van halen. Maar van die 27 mg 2c-c tripte ik maar een beetje. Het moet wel gewoon een full blown trip zijn.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, aangezien de caps van te voren gevuld worden en ik wil niet dat t dadelijk weer te weinig is, en dan heb ik niets meer van die desbetreffende stof. Alleen de strong doseringen op erowid lopen zo ver uiteen...
Greets
Hoop dat iemand me verder kan helpen, aangezien de caps van te voren gevuld worden en ik wil niet dat t dadelijk weer te weinig is, en dan heb ik niets meer van die desbetreffende stof. Alleen de strong doseringen op erowid lopen zo ver uiteen...
Greets
van zo n topics