Dosering pep

Gearbox

Newbie
Hallo allemaal,

Bij wijze van mijn eerste post hier zou ik graag een vraag willen stellen. Ik ga nu al ongeveer een jaar naar hardstyle en hardcore festivals en heb dat sindsdien bijna alleen maar op xtc gedaan. Nou heb ik de laatste twee keer aan het einde van de avond van een vriend van me een lijntje pep meegepakt, wat ik persoonlijk best wel lekker vind. Binnenkort wil ik daarom eens gaan proberen om een avondje op alleen pep te gaan. Nou vraag ik mij af welke dosis ik hiervoor het beste kan hanteren en hoeveel tijd ik ongeveer tussen iedere inname moet laten. Met xtc heb ik ongeveer 180 mg per uur nodig om op gewenst niveau te blijven. Ik weet niet of daar direct een lijn (subtiele woordkeuze) in te trekken is naar de hoeveelheid pep, maar zou iemand mij toevallig kunnen vertellen hoeveel ik dan ongeveer zou moeten/ kunnen gebruiken en hoelang ik moet wachten tussen iedere inname?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dosering

Dit hangt af van de inname methode en alweer de zuiverheid.
Een zuiver product +40% is de uitgangs standaard, we kiezen een uptijd van 12 uur en meer.
bommetje: 100mg
snuifjes: 30mg iedere 2 uur
rectaal: 50mg

Uit deze sticky:
viewtopic.php?f=4&t=34499

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gearbox zei:
Hallo allemaal,

Met xtc heb ik ongeveer 180 mg per uur nodig om op gewenst niveau te blijven.

Dat is op een festival of feest dan wel een erg hoge dosering. 180mg is al genoeg voor een dag voor een gemiddeld persoon. Je weet van de 1 tot 1,5/2 mg per kilogram lichaamsgewicht regel?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met snuiven kun je het gewoon op gevoel doen. Pak eerst eens een klein sleutel puntje van ongeveer 20 a 30 mg, binnen 10 minuten weet je dan wel of het genoeg was. Wil je wat meer neem dan weer hetzelfde en herhaal tot je op het gewenste effect zit. Daarna zou ik ongeveer elke 2 a 3 uur bijnemen.

Blijf echter niet maar continu bijnemen want hoe meer je neemt hoe langer het duurt voor je uiteindelijk een keer kan slapen. Denken dat je 6 uur na je laatste lijntje wel kan slapen gaat niet meer op als je al zwaar doorgesnoven bent.

Gearbox

Newbie
Hartelijk dank voor de snelle reacties, ik denk dat ik nu wel weer vooruit kan. Wat betreft de tweede reactie m.b.t. dosering, ik kwam er zojuist achter dat ik die in mijn originele post verkeerd had staan, dan moest 90 mg per uur zijn (180, moet er niet aan denken :tearsofjoy: ).

Bovenaan