DMT en andere vragen ?

paddo07

Newbie
hey ik heb een paar vragen ?

vraag 1

Ik zie steeds vaker het woord DMT en ''ik heb een DMTjoint gedraaid'' , maar wat is het.
Is het legaal , of illigaal ? Of te wel kun je het bij een smartshop halen of is er moeilijk aan te komen. Ik ben net opzoek gegaan naar informatie maar ik weet nog steeds niet egt wat het is alleen het lijkt mij gewoon de grotere broer van salvia te zijn. Maar dus wel vele malen heviger dan salvia,en langer aan te houden. IK heb gelezen dat je het puur moet roken net als salvia , maar hoe zit dat dan met die DMTjoints zijn de effecten dan even sterk of ervaar je dan gewoon iets anders.

samengevat :

-waar kun je het halen ?
-beter puur , of in een joint ?
-kun je er van halicuneren ?

vraag 2

Kun je salvia ook gewoon door je joint heen draaien , of is dit alleen maar verspilling van de salvia.Als je gewoon een sterk extract pakt zul je hier dan wat van voelen.
Ik had laatst salvia 10x gedaan , maar ik heb weinig gemerkt terwijl ik toch goed en diep heb geinhaleerd en heb ingehouden. Komt dit om dat het extract te slap was of omdat ik iets fout gedaan had ?

zo heb ik het gedaan:
pijpje gepakt > redelijk veel erin gedaan > met een wind bestendige aansteker aangestoken > geinhalleerd > ingehouden > niet uitblazen > weer een hijs genomen en ook ingehouden > zo lang als ik kon inhouden > uitblazen en kijken wat er gaat gebeuren

samengevat:

- kan salvia in een joint gedraait worden ?
- waarom werkte mijn salvia niet ?

vraag 3

Ik las laatst ergens dat er in nootmuskaat ook een stof zat , wat als ik dit nou door een joint draai zal ik hier iets van merken , buiten de smaak ?
Ik meende dat het nootmuskaat was maar mischien is het wel een andere soort ?

ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden :)

Atropa

Bewuste gebruiker

Opa

Bewuste gebruiker
WHAHAHAHAHAHAH Echt lol!!!
Ik heb nuchter een lachkick Atropa!!!

Maar echt fair is t natuurlijk niet, ik lach me rot maar daar help je paddo niet mee...
Eerlijk gezegd ik ook niet, want ik heb echt echt geen flauw idee waar je het over hebt!!!
Goedkope trip-tip: koop sezamzaad, was het schoon indien nodig, duw een volle hand in je mond en langdurig kauwen... Zit sporen van een licht-hallucinerende stof in...
Misschien leuk om eens kennis te maken met de wereld van...???

Angramar Temenos

Badass junkie
Je kunt ook jenkem proberen, of cola met banaan. Wil je echt hard gaan zou ik red bull uitkoken, en de resten opsnuiven.

Geen dank :wave:

cropp

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Je kunt ook jenkem proberen, of cola met banaan. Wil je echt hard gaan zou ik red bull uitkoken, en de resten opsnuiven.

Geen dank :wave:

van die redbull was een grapje of niet

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
hij maakt graag grapjes die jongen.
salvia werkt met omgekeerde tolerantie, rook een paar dagen achtereen een bedje salvia bladen en ga dan eens aan de extracten, je zal wel trippen, verwacht er niet teveel van. het is alleen maar raar maar de ervaring kan wel diep gaan.
verder vraag ik mij ook af wat een dmt joint precies inhoud, is het geen verspilling van je dmt of biedt het je aangename light trip? wat me wel aan te raden lijkt als kennismaking, moet je tabak gebruiken? hoeveel dmt moet erbij?

L

Lid 6909

Gast
gewoon eeen lijntje dmt door die joint mikken samen met wat hasj en wiet, dan roken, en je komt in een soort 'light'-versie van een DMT trip.

Hans

Wijs gebruiker
gNuxx zei:
gewoon eeen lijntje dmt door die joint mikken samen met wat hasj en wiet, dan roken, en je komt in een soort 'light'-versie van een DMT trip.

Is dit een beetje te doen? Is de smaak super goor en een beetje binnen te houden?

L

Lid 6909

Gast
Het is wel een hele scherpe smaak, heel goor vind ik het zelf niet eigenlijk, maar smaken verschillen natuurlijk :grin:

Bovenaan