• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

DMT – Alien abduction

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drugs: DMT
Dosis: *Bij nader inzien gewijzigd naar 'onbekend'
Sitters: 0
Stemming: Gezonde zenuwen, een heleboel.

Compleet met stomheid geslagen was ik toen in razend tempo de foto’s van mn muur werden gevreten en er buitenaardse artsen door de vloer mijn kamer binnenkwamen. Een seconde later werd ik geteleporteerd naar een wereld hier ver vandaan.
“Waar ben ik!? Wat is er gebeurd!? Wat is dit!?” De enige gedachten die door mijn hoofd raasden toen ik wakker werd in een kamer, niet vierkant, niet rond, alleen kamer. De randen van het glas-in-lood waar de kamer van was gemaakt straalden een zware duisternis uit, dit in tegenstelling tot de felgelkeurde neon die van het glas af schitterde met alle kleuren die je je kunt bedenken.

De artsen, gemaakt van schaduw, stonden met mijn ouders om mij heen in de glas in lood kamer. Ik zat op de grond in een dwangbuis, ik had geen benul van wat er gebeurd was, mijn ouders ook niet. Heel schijnheilig deden de dokters alsof ze ook nog niet wisten wat er aan de hand was. Ik had een klap van de malle molen gekregen, en dat was hun schuld, dat wist ik zeker, zij hadden mij gek gemaakt! Ze stonden met van die notitieblaadjes en ik wist zeker dat ze daar aantekeningen hadden over mijn vorderingen. Hoewel ik ze niet hoorde praten en moeilijk kon zien, zag ik dat ze wel degelijk in gesprek waren, ze bogen een beetje naar elkaar toe, ik neem aan om te fluisteren, ze schreven af en toe wat dingen op.
Ze onderzochten me niet met scalpels en ander eng doktersgereedschap, maar telepatisch, ze maakten wel een puinhoop van mn toch al zo verwarde hoofd.

Ik had geen herinneringen meer, ik wist niks, niet waar ik vandaan kwam, niet waar ik was en niet wat daar in godsnaam gebeurde. Maar ik probeerde me zo snel mogelijk aan de situatie aan te passen, ik probeerde me voor te stellen hoe het leven nu verder moest. Maar eerst moest ik wennen aan de nieuwe zwaartekracht.. ik faalde hopeloos. Ik wist niet wat boven of onder was, wat links of rechts was, of ik op de vloer of op het plafond zat.

Mn evenwicht werd ook zwaar verstoord door een irritant hard geluid, een soort zoemend, zagend hoofdpijn geluid. Het kostte veel moeite om op het plafond(?) rechtop te blijven zitten, rechtop voelde immers als ondersteboven. Ineens zag ik iets blauws, het leek op mn bureaustoel.. Het was mn bureaustoel! En ineens begon ik andere dingen in mijn kamer te herkennen, maar wel nog steeds in extreme glas in lood stijl met neon lichten. Compleet verbouwereerd en nog met weinig besef van wat er gebeurd was was ik terug op aarde.

Tranen van geluk, nouja bijna dan. Ik was zo ontzettend blij dat ik niet gek geworden was. In mn hoofd kan ik nog precies zien hoe het eruit zag, ik weet nog precies hoe ik me voelde, ik heb alleen geen idee wat de fuck er nu gebeurd is. Het is ook onmogelijk om te vertellen hoe het was.. dit zijn de woorden die ik er voor heb kunnen vinden, maar die zeggen niet genoeg.

Ik had niet gedacht om voorlopig iets mooiers te vinden dan LSD, maar pff LSD is een klappertjespistool, DMT is een all out atomic bomb!

henkie84

Bewuste gebruiker
Wow, een erg intense ervaring! Ben benieuwd naar mijn 1e keer vanavond. Ben je paniekerig geweest tijdens je ervaring? Wil je het nog wel 'ns doen? Mooi beschreven.

Riel

Bewuste gebruiker
Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?

Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.

Mooi report :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
henkie84 zei:
Ben je paniekerig geweest tijdens je ervaring? Wil je het nog wel 'ns doen?
Er was wel even sprake van paniek, maar ik had te veel concentratie nodig om uit te zoeken waar ik was om echt tijd te hebben voor angst.
En ik wil het zeker nog wel een keer doen, ik heb nog genoeg voor 3 keer deze dosis.
Dumpy zei:
Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...
Ja dat vond ik ook, ik heb reports gelezen over buitenaards leven dat een vriendelijk welkomstcommitee organiseerde, maar dit voelde eerder vijandig.
Valentijntje zei:
Wat was precies de gehele setting?
Thuis in bed, onder de dekens :þ
Riel zei:
Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?

Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.

Ik heb geen idee wat het betekent. Ik had niet het idee dat het erg persoonsgebonden was, alsof het zo hoort te gaan, alsof ze me aan het testen waren en het bij iedereen op die manier gebeurt. Pff.. het is zo verrot moeilijk uit te leggen, dit is echt iets dat je gedaan moet hebben om er een beeld bij te krijgen.

Tripper

Wijs gebruiker
Beetje vaag dat je zo hard bent gegaan op 35mg. Daar krijg ik geen breakthrough van. Hoe zag die DMT eruit, oranje gel of wit tot geel poeder?

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT! :hearteyes:
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.

Het was dus 35 mg, las ik.
Welke methode heb je gebruikt?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tripper zei:
Beetje vaag dat je zo hard bent gegaan op 35mg. Daar krijg ik geen breakthrough van. Hoe zag die DMT eruit, oranje gel of wit tot geel poeder?
Ik weet niet hoe raar dat is, dit was mn eerste keer en ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk te beschrijven. Ik had nog niet veel informatie over dmt gezocht, dus de dingen die ik zag waren niet suggestief. Het is gelig kristal schaafsel, ziet er een beetje uit als versplinterd glas ofzo.

ErnstJünger zei:
Prachtig verslag!

Het was dus 35 mg, las ik.
Welke methode heb je gebruikt?
Thanks! Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.
Het wordt tijd dat ik er boeken over ga lezen, ongelooflijk wat een krachtig spul!

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.
Het wordt tijd dat ik er boeken over ga lezen, ongelooflijk wat een krachtig spul!

Aha! Dat is interessant!
Je hebt dus geen staalspons gebruikt, maar een gewoon gaasje.
Zag je niet dat de DMT-kristallen wegvluchtten van de vlam? Lekten de vloeibare kristallen dan niet door je gaasje?
Was er iemand bij je die het al eerder op deze wijze gedaan had?

Gebruikerservaringen delen hoort erbij. :mrgreen:

Tripper

Wijs gebruiker
ErnstJünger zei:
Prachtig verslag!

Strassman gebruikte voor zijn vrijwilligers tot 600mg, dan ga je zo ver dat je het helemaal niet meer weet. Met gebruik van MAOi kun je beter de trips onthouden. Als je 65 tot 70mg neemt dan ga je nog harder, dieper en langer.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ErnstJünger zei:
Aha! Dat is interessant!
Je hebt dus geen staalspons gebruikt, maar een gewoon gaasje.
Zag je niet dat de DMT-kristallen wegvluchtten van de vlam? Lekten de vloeibare kristallen dan niet door je gaasje?
Was er iemand bij je die het al eerder op deze wijze gedaan had?

Gebruikerservaringen delen hoort erbij. :mrgreen:
Ik kon de kristallen niet zien, ze zaten immers tussen de laagjes as, maar ik wist wel dat de verbrandingstemperatuur vrij laag is. Het is me niet opgevallen dat het is gaan lekken, ik zal daar de volgende keer op letten.
Denk jij dat het beter is met een spons?

Edit: Er was niemand bij

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tripper zei:
Strassman gebruikte voor zijn vrijwilligers tot 600mg, dan ga je zo ver dat je het helemaal niet meer weet. Met gebruik van MAOi kun je beter de trips onthouden. Als je 65 tot 70mg neemt dan ga je nog harder, dieper en langer.

Ben je echt zeker van die dosissen?
Ik ben net het boek aan het lezen en zie dat de dosissen variëren tussen 0,2 en 0,4mg / per kg lichaamsgewicht.
Eenmaal gaf hij 0,6 mg/kg en inderdaad de gebruiker kon nadien bitter weinig herinneren van de trip. Maar dit werd nadien niet meer herhaald.

Maar dan kom je nog altijd niet op 600 mg hé. :confused:

Gezien de strenge supervisie van FDA en DEA en de diverse Ethiek Commissies acht ik het onmogelijk dat hij in het kader van deze studie zo'n mega-dosis toegediend zou hebben.

Drientje

DF-koning
Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?

X

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?

X
Dat ging naar mijn verbazing vrij snel, zodra ik mijn bureaustoel herkende kwam alles heel snel weer terug. Daarna voelde ik me echt herboren en dolgelukkig dat alles weer werkte zoals het hoort. Eten en drinken smaakten echt heerlijk en ik heb toen mn lekkerste jointje ooit gerookt :Ð

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Shroomfan zei:
Die DMT komt hoger en hoger op mijn 'to do' lijstje , hoor! :hearteyes:
En terecht! Het is nergens mee te vergelijken, met niets dat ik tot nu toe heb gedaan althans. Ik werd gewoon wakker in een andere wereld, deze bestond niet meer.. echt té bizar :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Riel zei:

Dit zou ook een theorie kunnen zijn, maar dit vind ik veelste makkelijk :mrgreen:

Atropa

Bewuste gebruiker
You cannot go further into the bargains and return. :hearteyes:

Ga het binnenkort ook roken. DMT is de kroon op je entheogene relatie.

jcutter

Badass junkie
Marky, dat word dus een raport? DMT is machtig spul en ik hoef het verlopig niet meer :flushed: Binnenkort ga ik maar eens aan de mescaline.

shokora

Wijs gebruiker
Dumpy zei:
Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...

Dat viel me ook al op. Meeste DMT reports die ik heel lees beschrijven heel 'liefdevolle' dingen. Dit was behoorlijk duister.

Maar wel super vet report :) Lijkt me een hele aparte ervaring om dat mee te maken o.o

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nice report, duister is het inderdaad wel. Mja, ik denk dat dat wel af en toe kan gebeuren, gewoon nog eens doen :tongueout:

Maar die middelen die zo heftig werken zijn inderdaad wel héél speciaal :tongueout: Voorlopig heb ik enkel salvia als vergelijki,ngsmateriaal, ben enorm benieuwd naar dmt :tongueout:

Zoals Atropa het zo mooi zegt : "DMT is de kroon op je entheogene relatie."

Ben benieuwd :grin:

Trouwens, DMT is duidelijk aan een opmars bezig hé :tongueout: GO DMT GO! :tongueout:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight, heb jij ervaring met salvia of lichtere trip dingen? Of LSD? Je hoort vaak dat mensen aanraden dat je voordat je LSD doet eerst ervaring moet hebben met wat het wat lichtere spul. Raad je dat ook aan voor DMT? En heb je ervaring met LSD? Wat wordt normaal gesproken als heftiger beschouwd? LSD of DMT of is het niet te vergelijken?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^ Tis vooral belangrijk dat je los leert te laten van je ego, LSD is een goede manier om daar alvast mee om te leren gaan, LSD of Paddo's sturen jou dan en je verliest controle, met DMT is dit nog velen velen malen zo heftig, niet te vergelijken eigelijk. Niets kan je in principe voorbereiden op DMT daarom zou je het net als Rick Strassman's subjects ook gewoon zonder LSD gedaan te hebben kunnen doen, echter zou ik je toch aanraden eerst een heftige ego-death op te zoeken voor je aan DMT begint, of dit nou met paddo's of acid is maakt niet zoveel uit.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Oké tnx. Is er al een compleet topic over DMT? Iedereen hier is zo enthousiast dat t misschien wel mooi zou zijn als één van de ervaren DMT-ers hier de hele boel eens op een rijtje zou zetten voor de DMT-n00bs onder ons (incl. mij)?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Welhallodaar zei:
Dus je hebt niet ff met ze gedanst zoals die andere kerel dat deed?
Ik was niet eens in staat om na te denken, laat staan dansen, haha.
Argulas zei:
Nice report, duister is het inderdaad wel. Mja, ik denk dat dat wel af en toe kan gebeuren, gewoon nog eens doen :tongueout:
Dat gaat wel goed komen, vanaf morgen heb ik weer vakantie en ik wil nog wel een poging wagen (:
Mary zei:
ExceptionalInsight, heb jij ervaring met salvia of lichtere trip dingen? Of LSD? Je hoort vaak dat mensen aanraden dat je voordat je LSD doet eerst ervaring moet hebben met wat het wat lichtere spul. Raad je dat ook aan voor DMT? En heb je ervaring met LSD? Wat wordt normaal gesproken als heftiger beschouwd? LSD of DMT of is het niet te vergelijken?
Salvia heb ik wel wat ervaring mee, maar niet bijzonder veel. Interessant spul is het wel en ik wil er ook zeker nog wel verder mee gaan. LSD en paddenstoelen heb ik vrij veel gebruikt, maar daar is DMT echt niet mee te vergelijken, in de verste verte niet. Zoals Adrenochroom al zei is het niet mogelijk om je er op voor te bereiden. Wel kun je natuurlijk eerst verschillende middelen uitproberen zodat je weet hoe het voelt om de wereld eens op een andere manier te zien, maar dit gaat echt veel verder dan dat!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^ Dat dus.

@ mary: De meesten op dit forum zijn net als ik nogal onervaren hoor, het is naar mijn idee wel iets waar je je snel in thuis gaat voelen, (misschien omdat dit ook ons eigenlijke thuis is? lol) anyway, ik zal wel binnekort een topicje maken met wat tips voor beginners anders als niemand me voor is.

One love@!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Adrenochroom zei:
ik zal wel binnekort een topicje maken met wat tips voor beginners anders als niemand me voor is
Ik ben alvast benieuwd hoe dat eruit gaat zien, ik zou niet weten wat ik iemand hier voor aan moest raden. Alleen dat het zoiezo de eerste keer het fijnst is om in bed te doen, voor mij althans, daar voel ik me het veiligst als het me allemaal wat te veel wordt.

Edit: Dat laatste was deze keer alleen niet het geval, aangezien ik me er niet van bewust was dat mijn lichaam nog in bed lag :þ

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
wou net zeggen.. wat voor tips kan je ze geven? behalve dat ze er toch niet op voorbereid kunnen zijn? :P een kauwgumpje voor de smaak daarna?

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Oké oké krijg met de dag meer zin! Spulletjes aanschaffen en gaan met die banaan lijkt me dus :wink: In ieder geval een mooi report!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Over de ervaring kun je idd vrij weinig zeggen, de voorbereiding kan wel geperfectioneerd worden. Dit Retrospective Report van Erowid heeft mij bijvoorbeeld wel geholpen daarin: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=9024

Een vriend van me had zich hier niet echt aan gehouden en had ook een veel minder goede ervaring, niet echt bad ofzo maar ook niet echt mooi.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmm.. ik had niks gelezen hoe ik me voor moest bereiden voor dmt. Gewoon roken :grin: was m'n mooiste dmt trip ooit, mn eerste trip...

Maar zal het is door gaan lezen als ik goed wakker ben, nu eerst ff ontbijten :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Adrenochroom zei:
Een vriend van me had zich hier niet echt aan gehouden en had ook een veel minder goede ervaring, niet echt bad ofzo maar ook niet echt mooi.
Maar dat kan ook aan de persoonlijke interpretatie liggen natuurlijk. Veel mensen zouden mijn ervaring ook als eng en onprettig kunnen ervaren, maar ik vond het prachtig!

Bovenaan