Dissociatieven & stof

MrEko

Bewuste gebruiker
Stof (ik bedoel wel degelijk de vuildeeltjes, geen eufemisme voor drugs) en kleine haartjes die zich overal opstapelen (op de grond, op mijn bureau, etc.) vallen plots veel harder op als ik aan het spacen ben op ketamine (en vroeger op DXM).
Hebben anderen dezelfde ervaring, of is dit uniek aan mijn dissociatieve ervaringen?

underworld

Wijs gebruiker
het is niet zozeer omdat het dissociatief is. dissociatief betekend juist dat je steeds meer word afgezonderd van de werkelijkheid, wat op den duur leid tot lichaam-geest scheidingen in hoge hoeveelheiden. daardoor valt alles juist minder op.
in lage hoeveelheiden wordt je beeld wat scherper, dat verklaart waarom jij beter stof waarneemt.
tevens kan het zijn dat je een hppd achtig beeld krijgt (beetje ruisachtig) waardoor alles ook scherper kan lijken.

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik kan altijd maar op 1 heel klein deeltje van mn beeld aandacht richten, waardoor ik hetzelfde meemaak. Alsof er niets buiten het middelste puntje van je visie bestaat :)

bier

Badass junkie
alles word heel onduidelijk waardoor alleen dat ene deel nog iets duidelijker is waardoor het opvalt :)

Bovenaan