Oh en, nog een kleine tip. Je zal de eerste 1-3 dagen behoorlijk ziek zijn, te wakker om te slapen en te ziek om shit te doen - heb genoeg shit te doen in je kamer/bed. Shit die niet teveel concentratie vereist.
Simpele DS spelletjes, schrijfpapier, laptop (spam en troll gerust elk forum vol dat je kan vinden, je zal een rothekel krijgen aan alles en iedereen, gepaard met de neiging tot kinderachtig, kattig lul-gedrag.)
Maak wat lekkere chai voor jezelf, rustige muziek, wat lekkere hasj.
Nog een vrij ongewone en gevaarlijke tip als je het niet tot die ene dag kan beperken: Neem de eerste 1 dag als de laatste diazepam echt uit je lichaam is en je dus de allerergste ontwenning hebt 50-100 mg codeine om jezelf te dempen, dit werkt niet op je GABA-receptoren (dus je benzo-afkick zal niet worden gereset, die gedempte dag telt als benzo-loze dag) maar op je opiaatreceptoren. Een vriend van mij heeft dit tijdens ontwenning van lorazepam gedaan (na 5 maanden dagelijks 1 mg gebruikt te hebben), en hij zweert erbij.
ECHTER, dit moet je niet meer dan 2-3 keer flikken, want anders heb je er ook nog een opiatenverslaving bij en dat wil je echt absoluut niet... Maar ik kan me voorstellen dat het de eerste 1-2 dagen zou verzachten. GHB raad ik trouwens niet aan, omdat het op dezelfde receptoren (GABA) werkt, en weer je benzo-afkick zou kunnen verneuken. Alcohol evengoed geloof ik.