hallo,
ik zit met een klein vraagje.
ik blow ongeveer 1 jaar en half elke dag een aantal jointjes. Een zeer lange tijd werd ik echt lekker stoned.
maar sinds koppele maanden is dit sterk verminderd.
ik ben een belg en ik koop meestal mijn weed in belgie. En de kwaliteit was is ook meestal top.
Maar sinds korte tijd is dit ook weer sterk verminderd.
Omdat er in belgie geen deftig kwaliteit meer, rijd ik af en toe eens naar Nederland om wat bij de smartshop te gaan halen.
Maar daar ben ik ook niet tevreden.
De eerste 2, 3 joints dat ik rol voel ik wel iets van de weed maar al de andere jointjes is net alsof het lucht is.
ik ben zeker 5x gaan halen en telkens heb ik het zelfde probleem voor
De laatste keer dat ik in de smartshop was vertelde de verkoper mij dat het crisis is met de kwaliteit van de weed. ( als de verkoper het zelf al zegt, dan moet het toch wel erg zijn )
misschien krijgt de plant de tijd niet meer om de weed perfect te oogsten?
in de coffeeshop krijg ik meestal deftige kwaliteit maar de prijzen zijn ook een pak duurder voor een gram.
zijn er mensen die daar ook zo over denken?
ik zit met een klein vraagje.
ik blow ongeveer 1 jaar en half elke dag een aantal jointjes. Een zeer lange tijd werd ik echt lekker stoned.
maar sinds koppele maanden is dit sterk verminderd.
ik ben een belg en ik koop meestal mijn weed in belgie. En de kwaliteit was is ook meestal top.
Maar sinds korte tijd is dit ook weer sterk verminderd.
Omdat er in belgie geen deftig kwaliteit meer, rijd ik af en toe eens naar Nederland om wat bij de smartshop te gaan halen.
Maar daar ben ik ook niet tevreden.
De eerste 2, 3 joints dat ik rol voel ik wel iets van de weed maar al de andere jointjes is net alsof het lucht is.
ik ben zeker 5x gaan halen en telkens heb ik het zelfde probleem voor
De laatste keer dat ik in de smartshop was vertelde de verkoper mij dat het crisis is met de kwaliteit van de weed. ( als de verkoper het zelf al zegt, dan moet het toch wel erg zijn )
misschien krijgt de plant de tijd niet meer om de weed perfect te oogsten?
in de coffeeshop krijg ik meestal deftige kwaliteit maar de prijzen zijn ook een pak duurder voor een gram.
zijn er mensen die daar ook zo over denken?