• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

De kennismaking met Kratom

Lycergic

Belezen gebruiker
Een echte trip report is het niet aangezien er maar weinig 'Trip' was , maar toch even een beschrijving.

1ste keer Kratom
Datum : No idea , iets van een 2 weken geleden
Maaginhoud : geen idee , maar het was lekker & deftig
Omgeving : Lier city ( Be )
Drugs : Kratom bali , weed & alcohol ( paar biertjes maar )
Dosis : 7 gram opgelost in 0.5 L
Aantal personen : 2
Sitters : 0
Uur van inname : Zal iets van een 22:00 zijn geweest

Dus ik s'avonds naar een vriend van me die ik J. zal noemen . Ik ging hem helpen met het knippen van zijn plantjes. Aangekomen , eerst nog een paar jointjes gerookt en het water gekookt . De brok kratom in 2 gesneden met een cuttermes( Shit man dat was hard ! ). Kwartiertje zachtjes laten koken , goed wat honing erbij ...
De smaak ... Die valt eigenlijk best mee ! Als je aan de kratom zelf likt is het heel bitter maar verdund met het water & de honing ging het goed binnen ( Tip : Drink het warm , koud is het een pak erger , en goed blijven roeren , het zinkt ) . Elks hadden we ons bekertje binnen het kwartier op en toen besloten we te gaan stappen . Eerst ff aangeklopt bij wat vrienden , niemand thuis natuurlijk dus besloten we naar onze gewoonlijke hangplek te gaan , de sportvelden . Onderweg beginnen we al elks een klop te krijgen . Ikzelf heb nog niet enorm veel trip ervaring maar mijn makker wel , en hij wordt het ook gewaar. Ik voelde het wat opkomen , ik voelde heel zwaar maar tegelijk ook heel lichte , net alsof ik 150 kg woog maar op een planeet zat met maar 1/4 van onze zwaartekracht . Beiden zijn we aan het wankelen . Op de sportvelden zetten we ons tussen de rest van de vriendenkring . Plots gaat J. op zijn buik op de grond liggen , het is te zwaar zegt hij . Ikzelf begin precies met de bank waar ik op zat te versmelten , als een brok karamel in de zon. Ik heb het heeeeerlijk warm , terwijl ik veel te weinig kledij aanhad tegen de nachtvorst . Ik sluit mijn ogen . BAM , draaien en draaien en nog meer draaien , mijn maag begint te protesteren dus haal ik J. over om even naar de kroeg te gaan en ff te bekomen . Wandeling zal wel goed doen . We bestelen beiden een pint , God , wat smaakte die heeeeerlijk ! Zo lekker fris tegen mijn gloeiende wangen. J. is aan het staren , hij begrijpt het allemaal niet meer zo goed zegt hij . Wat begrijp je niet vraag ik . Hij antwoord droog : Het zijn . Ik ga er maar niet verder op in , had er niet echt zin in , zat lekker in de zetel naar goa aan luisteren via mijn ipod . De muziek van het cafe kon me echt niet bekoren. J zegt dat hij terug naar huis wilt , ik volg hem . Halverwege moet ik even stoppen , mijn maag beslist van zicht te ledigen , Bwaaarrrk , ff een hoopjes kots gemaakt . Hmm , veel beter , we gaan verder . Als we bij zijn huis komen gaan we nog wat knippen . Een uurtje later merk ik dat het begint uit te werken , ik ben enkel nog wat stoned ( we zijn nu iets van een 2-3uur snachts. Ik ben moe en beslis naar huis te rijden waar ik heerlijk in slaap val ( in mijn bed , niet op de brommer :tongueout: )

2e keer Kratom

Datum : 12/11/07
Tijd van inname : tussen 12uur & half 1 ( smiddags )
Maaginhoud : 2 chocobroodjes
Omgeving : Het Harmoniepark , Het Syntra opleidingscentrum en het Scoutscentrum , allemaal in antwerpen
Drugs : Kratom bali & Weed
Dosis : 11 gram in 1 L voor 2 personen
Personen : ik & een vriend ( Y.)
Sitters : Een paar vrienden

De avond ervoor had ik al de kratom klaar gemaakt , in een flesje gegoten en hop , de volgende dag mee naar school ( moet elke maandag naar school ..) . Ik had zoiets , als ik het onder de middag neem , dan zullen de 4 uur maatschappelijke vorming van na de middag wel Iets minder saai zijn ( Shit zoals : hoe vul ik een factuur in etc ,) samen met de kapsters & de paardenhouders in 1 groot lokaal , het zou niet opvallen dacht ik aangezien ik de vorige keer ook niet vreemd ging doen , enkel me vreemd voelde . Dus wij onder de middag elks de helft ongeveer opgedronken , nog een paar jointjes . Terug op het opleidingscentrum begin in net als de vorige keer een klop te krijgen , je voelt het echt inslaan , heel leuk . Y. begon heeeel zwaar te ademen , omdat hij het leuk vond zei hij .
SHIT ! Ik was helemaal vergeten dat we een klas uitstap hadden ! Y. & ik zitten aparte klassen in de namiddag dus namen we afscheid , en ik op weg naar de uitstap . Helemaal loom aangekomen , 15minuten wandeling leek wel een uur .
Maar onze o zo goede vrienden van de scouts hadden een paar heel leuke groepspelletjes voor ons bedacht , en onze medewerking zou voor 50% tellen voor het exaam. Tjah , ik zal wel zien wat ik kan doen dacht ik . Voor het eerste uur hadden ze mensen nodig die goed met Photoshop overweg konden . Echt iets voor mij dacht ik ! Ik werk veel met photoshop en een uurtje achter de pc zal wel goed doen . Mijn tijdsbesef was volledig weg en voor ik het wist was het uur voorbij , het werken met photoshop ging zooo gemakkelijk , althans dacht ik . Achteraf gezien was het echt verschrikkelijk , de rest van de groep vond het echter indrukwekkend goed . Nou , daar zijn we goed aan ontsnapt dacht ik . Neeeej hoor , ik moest mee chocolademousse gaan maken . Ik was totaal in de war van het recept , ik snapte geen kl*ten van het papiertje . Stiekem zat ik wel aan de chocolade en die smaakte zo goed , zo 'wild' , heb er geen andere verwoording voor . Van de chocolade kreeg ik dorst , ongelooflijke dorst , ik vanaf toen wel gemakkelijk 2 L aan cola , water , fruitsap , alles wat ik kon vinden kapte ik erin . Ik proefde de smaak niet echt maar dat er terug iets nat in mijn totaal uitgedroogde keel kwam deed zo een lekker ! Ondertussen krijg ik berichtjes van Y. Hij zegt dat zijn namiddag nog nooit zo goed was , de tijd vloog en dat hij heeeel mooie tekeningen maakte ( achteraf gezien waren het gewoon wat abstracte lijnen die op weinig sloegen , vond hij ook ). Nou , met hem gaat het goed dacht ik . Chocolademousse maken had ik al opgegeven en ik had me aangesloten bij het groepje dat denkpuzzels moest oplossen . Toooo easy !!! Het was allemaal heel duidelijk voor mij en alle puzzels waren meteen opgelost . De namiddag liep tot zijn einde , zo ook de kratom :(. Al bij al toch nog een goede namiddag gehad en ik heb er vertrouwen in dat mijn punten ook wel prima zullen zijn :)

Nou , ik hoop dat jullie het wat snappen . Ik vind het in ieder geval een heel aangenaam spul . Niet te hard , niks te zien , maar je bent er wel goed weg van in je hoofd . Veel van je 'biologische parameters' slagen op hol zoals temperatuur & tijdsbesef maar je kunt nog altijd prima helder nadenken zodat je niet misgaat . Ik zie uit naar de volgende keren :)

Lycergic

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
geef mij maar echte drugs.
Ach ja , het is maar hoe 'echt' je een pilletje vind e ... Ik heb liever dingen die recht uit de natuur komen , nog goed wild , niet chemisch bewerkt en die shit... Maar dat ben ik nu eenmaal he

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hm, mooi geschreven en klinkt wel als een leuke ervaring! Moet ook maar eens binnenkort kratom aanschaffen en eens gaan experimenteren!

waren het bladeren of extract ?

jcp

Bewuste gebruiker

Had je ook zo'n potje, 2:1 tincture ofzo?

Laatste heb ik die ook voor het eerst geprobeerd, j6 wat een lulkicks krijg je d'r van!

jcp

Bewuste gebruiker
Owja, stupid! overheen gelezen :)

Er zat 20 gram verwerkt in die 2:1 tincture, dus ik denk dat ik net zoveel als jou genuttigd met iets meer dan een half flesje in m'n mik.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lycergic zei:
het was geen vloeistof , het was een harde bruine brok , had iets weg van hash

Zoiets

Heb tijdje geleden nog zitten twijfelen voor ook zo een extract te kopen, maar koste redelijk veel dacht ik? Nu door jouw verhaal te horen is men interesse wel opnieuw gewekt! Binnenkort nog eens een bestelling plaatsen.

jcp

Bewuste gebruiker
Ik heb van dat flesje iets meer als de helft gehad, en achteraf vond ik het effect zo relaxed dat ik de volgende keer gewoon het hele flesje zou kieperen :)

maar idd een dure hobby, volgens mij in de 20 euro oid?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ja tschijnt dat het wel een verslavende werking heeft ? Het is al even geleden dat ik over kratom gelezen heb enzo, en sinds men geheugen me wel af en toe in de steek laat ontgaan deze dingen me soms wel, dus , correct me if i'm wrong.

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik heb het op azarius besteld , 25 gram voor 34 € , vind ik nog goed te doen aangezien een portie iets van een 7 gram is . Ik merk ook absoluut nog niks van verslaving , het is iets leuks en luchtig . Iets dat jij kunt nemen en alleen jij hoeft het te weten dat je het inhebt . Ook niks van kater achteraf gemerkt , heeerlijk geslapen . Ik vind dit echt een aangenaam spul voor eens tussendoor . De combinatie met de weed is ook een goed idee denk ik , ik was beide keren enkel stoned , niet high , maar dan het leuke loome van de kratom erbij doet best goed :)

Ach ja , de ontdekkingsreis gaat verder

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
is toch 9.52€ per portie... is niet zooo goedkoop eh..

Maar kwil het wel eens proberen..

We zullen wel zien wat de toekomst brengt, tijd genoeg!

Bovenaan