De IQ test knetter maken...

Knetter een IQ test maken verhoogt je score.

• Dat is waar.

Stemmen: 0 0,0%
  • Dat is niet waar.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

heidrun

Belezen gebruiker
nee, dat lijkt me heel sterk.

ik denk niet echt dat ik dommer wordt als ik stoned ben, maar denken gaat wel langzamer. en bij een IQ test heb je maar een beperj=kte tijd om het antwoord op de vraag te geven

BacingsPen

Badass junkie
mmm ja, ik had een score van 95, vmbo niveau dus...

Deed inderdaad te vaak te lang over de vragen en was dus regelmatig niet binnen de tijd:P

Verder kwam ik er vaak vlak na de tijd achter dat het toch een ander antwoord moest zijn:P

Maar er waren ook een heleboel vragen die vond ik echt te makkelijk:P Dat is ook de reden dat ik dacht, ik krijg een geweldige score straks:P Naja dat viel dus tegen:P

Best goed dus als ik mijn Havo diploma weet te halen met een IQ van 95 :grin:

BacingsPen

Badass junkie
ghehe, ja zeker weten ik doe er echt alles aan om te slagen... besteeds echt al mijn vrije tijd aan school :grin: Anders is een havo diploma niet te halen natuurlijk, met een iq van 95 :P

HotMusic

Newbie
ikke eco tentames: d8 k smoke ffkes 1 tje mee met een vriend van te vore.. VERNEUKT die tentame.. dom... :angry: smoke maakt het slechter..

BacingsPen

Badass junkie
ja hallo daar noem je ook een vak! Zelfs ik, iemand met een iq van 95 weet dat zeker bij vakken als economie het moeilijker maakt het op de goede manier te doen :) Wiet zorgt vooral voor creativiteit niet echt noodzakelijk bij eco!

MethodZen

Experimenterende gebruiker
ik heb een keer de nationale IQ test met een kameraad gemaakt, tijdens de reclame gesmoked en rara, we hadden in het eerste gedeelte 4 fouten en in het tweede gedeelte 1 :)

dat bracht ons op een score van 132, best netjes want we waren aardig knetter hehe

Jeller

Badass junkie
Ik heb overlaatst ergens gelezen op het net (weet niet meer waar maar het was wel een officiele site) dat blowen je iq met ongeveer 4 naar beneden brengt.. ik weet wel niet of dat ook zo blijft als je volledig stopt met blowe

Mac...

Badass junkie
Brainiac is een programma op Veronica en Discovery waar ze allemaal van die leuke onzinnige tests gaan doen. Heel erge basic wetenschap. Leuk programma.

ts

Bewuste gebruiker
Heb wel een keer ergens gelezen dat mensen die licht geblowd hadden beter functioneerden in het verkeer, was uit een test gebleken...

matthijs

Badass junkie
Ja, maar wat is "licht"?"En sowieso, dit verschilt ook per persoon. Als je een heel klein beetje alcohol drinkt schijnt dit ook je rijprestaties te verbeteren. Maar ja, waar ligt de grens...

ts

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Ja, maar wat is "licht"?"En sowieso, dit verschilt ook per persoon. Als je een heel klein beetje alcohol drinkt schijnt dit ook je rijprestaties te verbeteren. Maar ja, waar ligt de grens...

Stimmt, licht is voor iedereen anders...

BacingsPen

Badass junkie
ts zei:
Heb wel een keer ergens gelezen dat mensen die licht geblowd hadden beter functioneerden in het verkeer, was uit een test gebleken...

mja daar kan ik mij heel goed iets bij voorstellen! Ik ben sowieso erg alert als ik heb geblowd... Helemaal idd bij een klein beetje (een stukje spacecake werkt nog beter) maja als je dan weer teveel blowt (meer dan 5 hijzen) dan ben je te knetter om op alles te gelijk te letten (je concentreerd je vooral op 1 bepaal ding) Dus bijvoorbeeld of het stoplicht rood groen of oranje is en niet hoever het is tot er een auto nadert :P

Gelukkig rijd ik altijd op het fietspad met mijn brommertje :P

Bovenaan