• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Datura stramonium....

Telefoon

Wijs gebruiker
Na een aantal maanden ze ruim 50 zaden thuis gehad te hebben..........

besloot ik er 15 te verwerken in een jointje.

een vriend had ik als zitter..

de zaden door midden gesneden en daarna weer

dus 4 stukjes per zaadje

totaal 60 stukjes ..

mooi verdeeld over de joint

aan gestoken

Een lekkere kruiden smaak komt met de wiet mee.

al snel begin ik me redelijk vaag te voelen
een bodyload begint zich te ontwikkelen..
en ik denk ik kan er niet meer terug
en ik zeg "nu ga ik er voor Pak me Datura!"

ik rook in hoogtempo de joint op ..

en al snel verdwijnt de realtiteid een beetje
ik zie schimmen die langzaam duidelijker worden .
En zeg tegen mijn vriend dat het nu gaat beginnen ...
( dat is het laaste wat ik goed kan herinneren de rest van het report zijn vlagen en dingen die hij me verteld heeft )

mijn vriend komt een waas overheen en ik wilde niets meer van hem hebben. als hij iets zei gromde ik en draaide weg.

de verplaatsing van mijn gedachten voelde heel duidelijk aan
het voelde alsof de goede en slechte gedachten 2 kanten op gingen
en het slechte pad van de slechte gedachtes was heel makkelijk begaan baar. en voor de goede was enorm moelijk.

maar ik kon duidelijk voelen wat de goede en slechte kant was..
de slechte gedachtes gingen een sprookjes achtige weereld in met zodra je een stukje binnen was alles drastisch veranderde in een brandende demonen weereld...
kon me zelf daar nog uit halen want in mijn gedachten was de poort waar ik doorheen was gestapt nog aan het sluiten en kon ik er nog net door heen glippen...

de goede gedachtes moesten door een Muur van tentakels
ik heb schijnbaar heel raar over het grasveld gezwalkt want ik liep met mijn ogen dicht overal heen ik wist alle speel toestellen te ontwijken ..
met mijn ogen dicht.. heel raar

de tentakels trokken mij allekanten op in mijn gedachten daarna kwam ik bij een wezen met een hoofd als de zaadbol van de datura en als lijf de bloem( een lange witte bloemachtig iets) en armen ik weet niet hoe ik die moet beschrijven

Daar kwam een vaag geluid uit en na een tijdje scheen ik het te begrijpen..

Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf

toen werden mijn gedachten uitelkaar getrokken

en in 1000den kleine spinsels verspreid

er was nog een stukje over en dat moest zeich naar alle stukken worstelen en ze begrijpen voordat ze zich weer aan mijn geest zouden vast plakken.
in dat proces heb ik 3 uur lang roerloos op de grond gelegen met af en toe
onverstaan bare geluiden te geschreeuwd te hebben.

toen ineens deed ik mijn ogen open en mijn pupillen schenen zich helemaal weg gedraait te hebben want ik had witte ogen..

ben toen op een bosje afgestormd en heb daar tegen lopen schelden tieren schoppen en slaan ... ( arm Bosje )

mijn ogen draaiden zich weer normaal
en ik zei herhaaldelijk

" bwarg ik vind je"

daarna scheen het effect minder te worden en kwam de realtieit weer een beetje terug.
ik zag wel overal insecten. kruipen nog
die ik met groot pleizer kon kapot maken ( slaan trappen )
die dan voor mij een vermakelijk krakend geluid maakten.
dus dat heb ik nog een heletijd lopen doen

daarna ben ik gaan slapen..

en met enorme pupillen wakker geworden .. die hebben nog 2 dagen zo gestaan

Heftige ervaring... weet niet of ik het nog eens ga doen ..

ik heb iig de zaden geplant .. voor het geval ik het nog wel eens wil doen :) :beer:

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha, je kon het toch niet laten hè? :P

Een beetje een vaag report, maar dat past vast wel bij de vaagheid van het middel zelf. Volgens mij heb je geluk gehad dat je niet alles meer precies weet als ik lees wat andere gebruikers er over te zeggen hebben.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Was dat een van je weinige/eerste trips dit jaar? Gaaf reportje iig, jammer dat je veel niet meer weet maar dat is ook wel vaak zo, heel cool dat je de lijn tussen goed en slecht zo kon zien, wat zijn nu de na-effecten? Nog een waas of kater? Of toch een mooie afterglow? :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
de afterglow ..
is
je voelen alsof je
een weekend hebt door gesnoven

met een hoop bindende gedachtes
en het lijkt of je ingewanden afentoe van plaats veranderen ..

niet zo leuk haha :hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
ik schijn wel gedaan te hebben of ik rookte ja

vroeg hem om vuur ( kreeg ik niet maar een stokje )

en stak daarmee de denkbeeldige sigaret aan

maar vond dat niet nodig om te posten :P

Fezz

Belezen gebruiker
Interessant report, maar gaf die trip je voldoening op het einde of had je zoiets van mwah had er toch liever een paar meer opgepeuzeld voor een flinke delirium? :grin:

Delirium

Badass junkie
azgaza zei:
Klinkt voor datura nog best mild, iniedergeval een geluk dat je het veilig hebt overleeft.

Gerookt is stukken minder heftig dan orale inname.

@ Telefoon: Aap dat je bent! Al is het wel een prettig reportje geworden om te lezen.

Telefoon

Wijs gebruiker
Fezz zei:
Interessant report, maar gaf die trip je voldoening op het einde of had je zoiets van mwah had er toch liever een paar meer opgepeuzeld voor een flinke delirium? :grin:

Nee vond dit prima kan altijd nog de dosis om hoog doen

dit was al ERG moelijk ..

maar voor meer ervaren trippers zeker goed te doen..

( zo ervaren ben ik niet haha )

binnekort maar weer eens Ayacusuya maken .. ( geen idee of ik het goed schrijf KUT DISLECTIE)

wil ook nog eens een Iboga trip doen

en dan een soep maken met ayacusuya en iboga

moet leuk worden .. :)

TrippyShit

Badass junkie
hmm.. als je er zo over denkt en dat voor een drug overhebt.
Vind ik ergens een beetje triest eigenlijk :rolleyes: kan aan mij liggen natuurlijk :wink: maar ik ben liever mezelf zonder zo'n ervaring

shokora

Wijs gebruiker
wow, heftige ervaring o.o Ik vraag me wel af waarom je datura wilde proberen? Er zijn nog honderden andere stoffen die over het algemeen een veel betere ervaring opleveren dan datura.

Drientje

DF-koning
Volgens mij wou je dit vorig jaar al doen? Toen hebben mensen hier je het uit je hoofd gepraat geloof ik...

Heftige trip dat zeker, niet iets wat ik zou doen... Ik kan je de Ayahuasca en Iboga aanraden. Datura geeft je niets behalve een ontzettend slechte trip. Ayahuasca en Iboga daarentegen geven je leermiddelen mee. Het kunnen net zo goed bad trips zijn maar je wordt er sterker van en je leert om te gaan met je geest...

Ik wens je succes!!!

X

Drientje

DF-koning
^ja dat klopt ook wel redelijk maar ik doelde in mijn post niet echt alleen op datura. En de naam bad trip is ook al fout gekozen.
Zoals Lysergine25 het noemt, uniek trippen en daar sluit ik me bij aan. Het ligt helemaal aan jezelf hoe bad je gaat. Kun je je overgeven aan de trip en je er bij neer leggen dat het anders gaat dan normaal, dan valt alles heel erg mee.
Ben je een paniekerig type die normaal al door de bomen het bos niet meer ziet, ja dat ga je wel errug bad... Mijn motto is: relax!!!

Het ligt ook helemaal aan wat je eng vind in een trip. Ben je gefasineerd door de dood en ook niet bang om dood te gaan, dan is het zien van weg rottende lijken en zombies niet zo angstaanjagend dan wanneer jij al gaat trillen van een doodgereden konijn langs de weg...

X

wildrat

Newbie
datura strmonium ook wel doornappel genoemd is een heftige trip, waarbij mensen binnenfloepen en weer verdwijnen, een jas kan verworden tot vreemd iemand, op een bepaald moment wil je weten hoe mensen binnenkomen en weggaan, en in je geheugen na afloop zit een gat wie je echt zag en wat trip was, het is een heftige trip, met mensen die als pop-up komen en gaan, zorg voor water, en trek thee ervan 3minuten koken in magnetron en de weee bittere smaak moet je voor lief nemen. Heb het 3x gebruikt waarvan 2x zeer heftig, was een ervaring die uniek is, hoorde dat alcohol de werking remt, lijkt me sterk datura is verwant aan bella donna wat vroeger gebruikt werd om grote pupillen te krijgen, is hollandse historiedrug (heksenzalf bevat veel doornappel)

jcutter

Badass junkie
Dat moet je doen als je leven toch al verkloot is of wanneer je bijna dood gaat. Dat zijn tijden waarin ik zo'n heftige trip van de devils weed wel aandurf.

KetaNr1

Belezen gebruiker
volgens mij is dit report gewoon uit de duim gezogen....
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

dus als je het mij vraagt is deze schrijver unne....nooB!
:wave:

Tripper

Wijs gebruiker
KetaNr1 zei:
heb al eens eerder op DF een datura reportje gelezen en die gast had enkele effecten precies hetzelfde als deze gast..bijv met die beestjes plattrappen...En die gast was er veel heavy'er aan....

Als dat zo is dan zou dat wel akelig zijn, want je zet mensen aan tot het gebruiken van Datura, met de kans op dood idd. Was die ervaring ook met roken, want ik kan alleen maar trip reports vinden met het eten van Datura, dat is blijkbaar een verschil..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik wist wel dat het platstampen van beestjes me bekend voor kwam.. De omschrijving is niet erg spectaculair, komt dit door de manier van inname? Anders vraag ik me af waar iedereen zo bang voor is.. (op de atropine vergiftiging na dan)

J0rrit

Badass junkie
KetaNr1 zei:

Waarom zou iemand dat doen? patsen op een forum waar je toch niemand persoonlijk kent waarschijnlijk....

Telefoon

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ik wist wel dat het platstampen van beestjes me bekend voor kwam.. De omschrijving is niet erg spectaculair, komt dit door de manier van inname? Anders vraag ik me af waar iedereen zo bang voor is.. (op de atropine vergiftiging na dan)

roken schijnt veel minder heftig te zijn

van zaden eten schijn je al na 5 zaden effecten te krijgen

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Het klinkt nu alsof je zegt dat je het minimale hebt genomen om een effect te krijgen maar de lijn tussen effect en overdosis (dood gaan) is heel klein

falinter

Experimenterende gebruiker
nou ik zou zelf niet zo snel patserig gaan doen, als ik datura had gehad.

ik zal het ook dan nooit gebruiken:wink:, wel het laatste wat op mijn lijstje staat.

Atropa

Bewuste gebruiker
"Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf"

Voeg eens een diepere uitleg toe aan je report, want de effecten die je beschrijft zijn algemeen bekend en het report omvat eendezelfde gebeurtenissen die telkens een ander jasje hebben. De verandering in het bewustzijn beschrijven informeerd mensen nauwelijks tot niet.

Telefoon

Wijs gebruiker
Atropa zei:
"Ik had het pad gekozen om te leeren over datura en jezelf"

Voeg eens een diepere uitleg toe aan je report, want de effecten die je beschrijft zijn algemeen bekend en het report omvat eendezelfde gebeurtenissen die telkens een ander jasje hebben. De verandering in het bewustzijn beschrijven informeerd mensen nauwelijks tot niet.

Oke ..

Toen ik in de gedachten spinsel weereld zat.

keek die bloem op niets neer in het niets was eigenlijk niets
maar ik was er tegelijk wel, maar ik was mezelf nog niet.

ik moest eerst mijn gedrag gaan filteren me zelf bij elkaar zoeken
in de ruimte van niets.

in dat proces word werd ik geconfronteerd met vele gebeurtenissen
uit mijn verleden
herinneringen, angsten, maar ook leuke momenten.

bijv.

Vroeger was ik Bang in het donker en ik was dan bang dat er manelijke skeletten kwam die me dan ontvoerden. precies het gedaante wat ik me vroeger voor stelde bewaakte dan zoon stukje ik daar moest ik dan mee communiceren en het overwinnen.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Re:

KetaNr1 zei:

Na het lezen, helemaal mee eens, /fake :wave:

Plimu

Bewuste gebruiker
Re:

Drientje zei:
^ja dat klopt ook wel redelijk maar ik doelde in mijn post niet echt alleen op datura. En de naam bad trip is ook al fout gekozen.
Zoals Lysergine25 het noemt, uniek trippen en daar sluit ik me bij aan. Het ligt helemaal aan jezelf hoe bad je gaat. Kun je je overgeven aan de trip en je er bij neer leggen dat het anders gaat dan normaal, dan valt alles heel erg mee.
Ben je een paniekerig type die normaal al door de bomen het bos niet meer ziet, ja dat ga je wel errug bad... Mijn motto is: relax!!!

Het ligt ook helemaal aan wat je eng vind in een trip. Ben je gefasineerd door de dood en ook niet bang om dood te gaan, dan is het zien van weg rottende lijken en zombies niet zo angstaanjagend dan wanneer jij al gaat trillen van een doodgereden konijn langs de weg...

X

dat laatste herken ik heel erg door mijzelf, vooral omdat ik op lsd recht in de ogen van de dood keek, en zij me vertelde dat ik niet bang moest zijn.
daarna in een paddo trip zag ik overal spinnen en enge wezens lopen, de trip werd steeds duisterder, maar ik herrinnerde mij wat de dood had verteld, als je over mij bent gekomen kan je over bijna alles komen.

en ging ik enorm genieten van de spinnen

Bovenaan