• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Dansende aliens - DMT

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Persoon: 1
Tripsitters: 0
Drugs: DMT
Hoeveelheid: 50 mg

Vandaag heb ik besloten om weer eens DMT te gaan doen. Na de DMT jointjes van 2 dagen geleden was ik weer helemaal lekker gemaakt!
Voor deze gelegenheid heb ik een nieuwe pijp gehaald. Deze keer een gewoon ijzeren puurpijpje met 2 extra tussenstukken. Deze manier schijnt effectiever te zijn dan vaporizen was mij verteld. Toch heb ik maar 50 mg DMT geladen in mijn pijp en begon met inhaleren.
Helaas had ik teveel as gedaan in mijn pijp (je moet eerst een laag as doen, dan de DMT en dan weer een dun laagje as. Dit steek je vervolgens aan met een gewone aansteker) waardoor ik te weinig rook binnen kreeg. Ik kwam weer in een voorstadium en begon al wel heel vaag te doen. Ik sloeg vage taal uit, rare klanken en begon ontzettend vreemd te dansen in m’n kamer.

Na 2 uur gewacht te hebben ging ik het opnieuw proberen, dit keer met een dunnere laag as en weer 50 mg DMT. Deze keer werkte het duidelijk wel en ik kreeg flink wat binnen. Ik deed m’n ogen dicht en zag in een paar seconden een wereld worden gevormd. Nou eigenlijk geen wereld maar een enorme alien die recht voor mijn gezicht super intimiderend stond te dansen. Ik had goa aangezet op de achtergrond en ze schenen het helemaal te gek te vinden. Even deed ik m’n ogen open en opeens zag ik gewoon 4 aliens IN m’n kamer staan. Ze stonden helemaal los te gaan op de muziek en ‘vertelde’ me de muziek harder aan te zetten. Ik stond op en ging lekker vaag meedansen met de aliens. Hoe ze er precies uitzagen weet ik niet meer. Één alien kan ik me nog wel herinneren, hij had één groot oog en was verder helemaal opgebouwd uit visuals. Hij was ongeveer net zo lang als mij (1.88 ) en z’n benen waren erg lang en dun. Dit is helaas alles wat ik me nog herinner van het uiterlijk.

Opeens schrok ik me rot, ik dacht dat ik m’n moeder hoorde roepen. Ik ging naar de deur toe om haar te beantwoorden maar de aliens vertelde me dat ik echt moest wachten omdat ik nog te ver weg was.. en dat was ik zeker!
Ze lachten nog even naar me en sprongen toen uit m’n raam. Ik bleef echt zo verbaasd achter, dit was nog nooit gebeurd. Ik keek daarna in de spiegel en zag mezelf met een geel hoofd. M’n haar leek wel een soort inktvis wat op m’n hoofd lag. Echt ontzettend freaky, ook ik was achter m’n huid helemaal opgebouwd uit visuals zoals de aliens er ook uit zagen.
Ik heb ‘m nog even vaag dansend uitgespaced op m’n kamer en ben toen naar beneden gegaan. Alles leek weer alsof ik het voor het eerst zag, alsof je net geboren bent. Alles is nieuw en er bekroop me een intens gelukkig gevoel. Een enorme extase van geluk en energie.

10 minuten later ben ik dit report gaan typen... Het is niet veel, er valt ook verder niet veel te zeggen. Maar dit was ZO vaag dat ik het toch even met jullie wilde delen!

Peace!

Pikachu

Wijs gebruiker
Aliens in je kamer met je ogen open? Of dacht je dat je in je kamer was met je ogen dicht? Damn... wat is het toch een heftig goedje! =)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
ogen open, dat was het vreemde.. nog nooit eerder gehad met mn ogen open. Denk dat het komt doordat die nieuwe pijp gewoon beter werkt als vaporizen..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Dumpy zei:
Echt ontzettend freaky, ook ik was achter m’n huid helemaal opgebouwd uit visuals zoals de aliens er ook uit zagen.

Je bent ook gewoon een alien ouwe! :mrgreen:

En morgen sta jij ook tussen de aliens te dansen gek... word maar vast bang :P het word freaky! haha

Tripper

Wijs gebruiker
Strakke ervaring m8. Toevallig he vanmiddag, dat we elkaar tegen kwamen in de Smartshop. Nog nooit gesproken of gezien, maar toch uit trip ervaringen elkaar herkennen van het DF.. Echt super nice!!

Skippy

Wijs gebruiker
DTM heb ik nog nooit gedaan, lijkt me echt vet om te proberen, geen idee waar het te krijgen is :(

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
jcutter123 zei:

Alleen voor echte mannen :wink:

Je moet gewoon even over de angst heen zetten..
Maar nog elke keer als ik DMT neem ben ik bang, dat blijft gewoon. Maar je kan er zulke fantastische dingen mee beleven. Blijf het zeker doen...

Morgen weer een pijpje! :smoke:

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wow, dat was wel heel bijzonder.

Misschien waren de aliens ook wel aan het tripen in hun dimensie. En dat ze achteraf zeggen: 'we stonden opeens in een kamer met coole muziek, en toen hebben we staan dansen met een maffe gast'

Was het niet beangstigend? Je schrijft dat je wel schrok van de stem van je moeder, maar niet van de aliens?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Je had er al het één en ander over verteld, maar als ik t zo lees klinkt het nog vetter!!! Wat een geniaal report :grin:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
klinkt geniaal :grin: hmmm ben benieuwd naar DMT, kwil ook bij de lucky ones zijn die het al heeft mogen ervaren! :tongueout: Dit jaar alleszins ^^

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat een maffe ervaring moet dat geweest zijn, super :hearteyes:

Toch maar eens gaan proberen binnekort :)

Shroomfan

Belezen gebruiker
Henkfloyd zei:
Wat een maffe ervaring moet dat geweest zijn, super :hearteyes:

Toch maar eens gaan proberen binnekort :)

Idem , deze trip-reports laten het bij mij ook beginnen kriebelen om het binnenkort eens te proberen. :mrgreen:

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy :grin: heerlijke trip zo te horen, heb beide reports net gelezen en kan al voor me zien wat je hebt meegemaakt.
vooral dit report vind ik erg grappig aangezien ik bijna hetzelfde heb meegemaakt, geen idee of ik je dat al verteld had, ik kwam na 30 minuten een keer terug uit de dmt wereld en was zelf een alien, hoorde de gestoorde psy en zag deze realiteit alsof ik er voor het eerst was ben toen als alien ook zwaar gestoord psychedelisch gaan dansen en vet snel in alien taal aan het praten na 5 minuten besefte ik weer wie ik was plofte ik neer en lachte me kapot met het idee wtf is er de afgelopen 40 minuten gebeurd :P

Wat die rooie alien betreft hoop dat ie zen buik vol heeft :mrgreen:

Vette reports!

groetjes

Bovenaan