Heroine werkt heftiger dan Morfine, ook al zetten de hersenen het om in Morfine (Heroine is diacetylmorfine), maar Heroine breekt sneller door de hersen-bloed-barriere en is daarom meer potent.
Crack is verspilling als je echt pure Coke kan krijgen, mijn Coke (lab getest) was deze maand weer 89% zuiver met enkel een beetje Cinamoyl als cut (een onschadelijk, niet actief middel), deze Coke kan je ongeveer de rush van Crack geven als je het plugt, dan werkt het langer dan Crack roken.
Crack is trouwens met Sodium BiCarbonaat uitgekookt, bevat meer onzuiverheden en is minder potent dan goed gewassen Freebase, welke uitgekookt is met Ammoniak, maar die moet wel goed gewassen zijn zodat er geen schadelijke Ammoniak resten in je Base zitten.
Welke je ook rookt, best na inname van Heroine, het gaat snel uitwerken, en je wordt niet zo schichtig als zonder Heroine - geen last van too much energy bijwerkingen, snuifCoke is chiller van werking (behalve als je pure Boliviaanse hebt, die is heel speedy, maar weinig euforie, de meest euforische is Peruviaanse en heeft de meest relaxte energy boost.
Ik heb zowel Coke als Heroine (nr. 4 dan wel) beiden gesnoven, als Freebase gerookt op Heroine (en ook zonder), maar ik vind dat je met Coke roken constant bezig bent met enkel het roken, want je blijft maar doorgaan omdat het ook zo weer is uitgewerkt. Geef mij dan maar mijn HCL van 89% (Peruviaanse trouwens) zonder actieve cuts en erg high quality Coke, beter dan dat gaat het niet nog echt worden.
Qua verslaving kan ieder met een beetje brein best eens af en toe Crack en/of Heroine gebruiken, al vind ik Crack, of liever Freebase, maar niets. De drug die je het meeste cravings zal geven, IV gebruik niet meegeteld omdat het voor een relatief kleine groep personen is, is het roken van Crystal Meth - die drug is de heftigste die ik ken als je het rookt zeker nog eens zoveel keren meer, op elk gebied: de euforie, de rush, werkingsduur, cravings, en verslaving sluipt op je op. Ik kan mij inbeelden dat Crystal Meth, en vooral Ice (wat meer potent is dan Glass), na eenmalig gebruik al reeds je voor zich gewonnen kan hebben, maar dat is de enige drug met dit karakter, naar mijn mening...
Bij Coke boven de 85% (maar dan ben je al niet meer bij straatdealers bezig) kan je spreken van pure Coke, het is werkzaam vanaf 20% en geeft de hele waaier van effecten, welke veel chiller en meer euforisch zijn dan die van je gewone dealer, de gehele waaier van effecten dus vanaf 85%.
Het gevaarlijke aan Coke en Hero, al lijken ze gemaakt voor elkaar, is a) dat je misschien teveel van een van beiden neemt, of beiden, omdat het de negatieve effecten van elkaar bij een te hoge dosis wegneemt en de euforie versterkt en b) de grotere kans op orgaanfalen door opbouw van enzymen.
PS: de meeste highest quality Coke komt met een hoger prijskaartje, in euro meestal het percentage zuiverheid afgerond (naar boven uiteraard) zonder korting en grotere dosissen zijn een vereiste, geld, connecties en toegang tot een exclusief milieu is wat je nodig hebt om, zoals ik vrij regelmatig te pakken krijg, onversneden Flakes op je hot plate te krijgen. Meestal met keuze uit tegenwoordig Coke uit Peru, Colombia, Bolivia en Equador (in die volgorde). Dit komt omdat de meest euforische het meeste vraag krijgen, en de meest speedy Coke het minste vraag krijgen, vooral omdat Coke een drug is die pas op latere leeftijd interessanter wordt gezien men wat meer chill wil genieten met vrienden en niet constant uitgaan (uitgaansdrugs bij uitstek blijven Amfetamines en MDMA).
Meth in pilvorm is al meer ingeburgerd in het uitgaansmilieu, Crystal Meth, wat men doordat het meer potent is ook liever rookt om zo de sterkste euforie en het minst speedy gevoel te krijgen en dat men thuis gebruikt is nog steeds amper aanwezig tov bv. in de USA, daar boomt Crystal Meth vooral omdat de Coke ginder tot de slechtst mogelijke (in de meeste gebieden, behalve het grens-smokkel-gebied, ter wereld behoort.
Al is Crystal Meth, zelfs de in de States 'super crystal' gedoopte Ice, is aanwezig in Nederland, maar eerder import dan de vele home-made-USA-meth-labs waar ze het zelf maken.
Dit overzichtje gaat wat verder dan je vraag, maar ik vond het op elkaar aansluiten...

Cheers!
ps: in de UK kan je momenteel, door een overaanbod Coke door de extreme populariteit van 'Molly' ginder nu ook gewoon bij alledaagse dealers voor average price onversneden Coke krijgen alsof het niets is - dealers geraken enkel nog populair met Coke als ze met super clean spul afkomen ginder, dit in tegenstelling tot het feit dat de import van Coke kleiner is dan die in Antwerpen en Rotterdam... Maar ja, dan wat meer betalen, het is het waard trouwens, pas als je Coke van 85%+ hebt gehad weet je waar Coke om draait - na enkele keren bewust gebruik althans (dus niet op een party, maar gezellig thuis).