Combinatie Alcohol + mdma + 2cb + lsd

eeneend

Experimenterende gebruiker
Hey,

ik ben aanstaande vrijdag jarig en geef dan een feest. We hadden het idee om eerst wat te gaan drinken (niet dronken maar denk aan 3/4 bier en misschien 2 shotjes), daarna wou ik nog wat mdma pakken (niet zoveel, alleen om het feestje wat leuker te maken) om dan vervolgens rond een uur of 11/12 te beginnen met trippen en dan 2cb te pakken. En het lijkt me echt geweldig om dan nog een zegel lsd erbij te pakken. (Misschien over de hele avond/nacht een x een heel klein likje mdma om dat niet helemaal uit te laten werken).

Is dit verstandig om dit te doen? (ik bedoel eigenlijk vooral het drinken van te voren, mdma + 2cb + lsd lijkt me een prima combi) Ik heb genoeg ervaring met deze middelen en combinaties tussen mdma+lsd en mdma+alcohol.

Ik ben nog nooit bad gegaan met psychdelica en kan het mentaal altijd perfect aan.

Dus, is dit versandig of niet?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is toch een retorische vraag? Natuurlijk is dat niet heel verstandig. Drugs is nooit echt héél verstandig en combineren eigenlijk sowieso niet.

Maarja, als jij denkt dat je het kan hebben...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ZERO- zei:
Dat is toch een retorische vraag? Natuurlijk is dat niet heel verstandig. Drugs is nooit echt héél verstandig en combineren eigenlijk sowieso niet.

Maarja, als jij denkt dat je het kan hebben...

Dat is inderdaad de hamvraag; heb je (kruis)tolerantie voor bepaalde middelen?
Het is inderdaad objectief bekeken geen combi die men zou aanraden maar als je een (flinke) tolerantie hebt het wel zou kunnen.

Hierdoor vraag ik me dus af: Heb je tolerantie voor 1 of meerdere middelen?

Kan alvast zeggen dat er veel visuele en psychische effecten zullen zijn (vooral hallucinaties vermoed ik)

Als je dat inderdaad wel ziet zitten door eerdere ervaringen (combi's) doe het voorzichtig.

Better be safe then sorry!

Peace

Fool

Badass junkie
Er is echt niemand die je gaat vertellen dat dit verstandig is. De MDMA snap ik nog, maar waarom je wilt gaan trippen op een feestje snap ik niet helemaal. Maarja, dat is natuurlijk iets wat je het zelf het best in kan schatten. Twee verschillende tripmiddelen lijkt me echter niet echt een voordeel te bieden buiten het 'onvoorspelbare' na.
Maarja, ik neem aan dat jij je zelf ook wel bewust bent van de gevaren van combigebruik, MDMA en (ik lees hier 7 standaard glazen, mits het bier in pijpjes zit?) zijn sowieso niet heel verstandig samen.
Daarbij put je jezelf nog wel aardig uit door aan het eind van de avond nog MDMA bij te pakken, de duur van een MDMA-trip is ook mede bepalend voor je kater en schade en het lijkt me dat dit dan weer de psychedelica gaat onderdrukken.

Waar ik in ieder geval rekening mee zou houden is om juist NIET teveel alcohol te drinken i.c.m MDMA en om ervoor te zorgen dat je niet de comedown van de MDMA tijdens de piek van je psychedelica hebt zitten. Verder denk ik niet dat je iets anders wijs gemaakt kan worden.

Veel plezier! :grin:

Bovenaan