combi van pillen ???

casadolce

Newbie
graag zou ik willen weten hoe iemand reageert of dat het mogelijk is dat je in een depressie raakt met de volgende middellen

mijn vriendin kan niet tegen codaiene maar moet op doktorsrecept op dit moment 8 paracetamols a 500 en 6 stuks ibrupofen slikken per dag.

Afgelopen zaterdag nam zij een joint en dit ging helemaal fout, relatie stond gelijk op een kier en ze was helemaal van slag, gisteren ook nog een dippe dip. Terwijl er niets aan de hand was en wij zelfs nog sex hadden voor de joint.

Hoe zit dit met deze combinatie en wat kan ik er aan doen.

gr. casa

hallotje

Bewuste gebruiker
Op dokters recept flink wat pijnstilling :openmouth:....

Voor zo ver bij bekend heeft het geen bijwerking. Pijnstillers maken je wel wat duffer. Maar ik denk dat dit bij bijna iedereen een joint daarbij anders valt.

Als zei in een "dippe dip" raakt van een joint zal ik als ik haar was geen wiet meer roken of wachten tot ze niet meer zoveel pijnstillers hoeft te nemen.

casadolce

Newbie
hallotje zei:
Op dokters recept flink wat pijnstilling :openmouth:....

Voor zo ver bij bekend heeft het geen bijwerking. Pijnstillers maken je wel wat duffer. Maar ik denk dat dit bij bijna iedereen een joint daarbij anders valt.

Als zei in een "dippe dip" raakt van een joint zal ik als ik haar was geen wiet meer roken of wachten tot ze niet meer zoveel pijnstillers hoeft te nemen.

ja, ze loopt met een kaakontsteking na het uithalen van een verstandskies, niet best dus... maar voorlopig zit ik met iemand om wie ik heel veel geef en die zelf nu een zware dip heeft.....ik ben er wel voor haar hoor......thanx

Alternative4

Experimenterende gebruiker
De ibuprofen is ontstekingsremmend en pijnstillend... 6 pillen (400mg/pil?) daarvan op een dag is ook ruim over de normale max. dosis (1200mg). Soms schrijven artsen tijdelijk 3200mg als max voor dus dat kan nog net.

Wat ze dan nog met paracetamol moet? Resistentie opbouwen zeker....

casadolce

Newbie
Alternative4 zei:
De ibuprofen is ontstekingsremmend en pijnstillend... 6 pillen (400mg/pil?) daarvan op een dag is ook ruim over de normale max. dosis (1200mg). Soms schrijven artsen tijdelijk 3200mg als max voor dus dat kan nog net.

Wat ze dan nog met paracetamol moet? Resistentie opbouwen zeker....

Waarschijnlijk wel, maar ik vind het niet normaal dat iemand ineens uit het niets zo'n klapper krrijgt, nu zit ze al 1,5 maand thuis, misschien dat iets uit haar jeugd naar voren is gekomen en op de zaak gaat het ook al niet lekker en dan al 2 a 3 weken die pillen, kan nooit goed zijn voor iemand die altijd veel sport en danst........ maarja nu even 1,5 maand niet....geef stof tot nadenken he.....thanx

Bovenaan