Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou de combi lsd+paddo's lukken, ik wil het namelijk wel eens proberen, maar dan niet een hele trip en een hele portie fzo, ik dacht aan ieders de helft fzo...
Lijkt me niet zo leuk moet ik zeggen. Paddo's geven een nogal "interne" trip terwijl je met LSD juist heel erg op de wereld om je heen ben gericht. Lijkt me enorm verwarrend en niet prettig. Op 2 manieren trippen.
lijkt mij juist zalig, een mengeling van die twee, van paddo's ga ik ook altijd supervisueel, ook al duurt dit maar pakweg een uur of twee, maar dan met die lsd erbij wordt dat mss verlengd
Ik heb 1 keer toen ik 3 uur een lsd trip in was een portie paddo's gegeten. Daar heb ik verder niks van gevoeld, behalve een beetje last van mijn maag. Er is een kruistolerantie voor lsd en psilocybine.
Ik weet niet wat er uit komt als je ze tegelijk pakt.
dat was ik van plan he, bij paddo's duurt het inkicken zo'n 20 min, bij lsd een uur dus eerst die trip en na 40 min kauwen , ben dit zorgvuldig aan het voorbereiden hoor :P
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.