combi lsd+paddo's

flashkop

Bewuste gebruiker
Zou de combi lsd+paddo's lukken, ik wil het namelijk wel eens proberen, maar dan niet een hele trip en een hele portie fzo, ik dacht aan ieders de helft fzo...

Jeller

Badass junkie
ne maat van mij eeft ze al eens gecombineerd.; zelfs al met lsa er ook bij en hij had er geen problemen mee..

maar kheb hier ergens gelezen dat de lsd overheerst

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Zulle we over een maand uitvinde, schrijf wel een tripverslag

zeker doen, ik wil het zelf ook wel uitproberen! misschien binnen een paar maande nog ik zal dan ook een trip reportje schrijven

matthijs

Badass junkie
Lijkt me niet zo leuk moet ik zeggen. Paddo's geven een nogal "interne" trip terwijl je met LSD juist heel erg op de wereld om je heen ben gericht. Lijkt me enorm verwarrend en niet prettig. Op 2 manieren trippen.

flashkop

Bewuste gebruiker
lijkt mij juist zalig, een mengeling van die twee, van paddo's ga ik ook altijd supervisueel, ook al duurt dit maar pakweg een uur of twee, maar dan met die lsd erbij wordt dat mss verlengd :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb 1 keer toen ik 3 uur een lsd trip in was een portie paddo's gegeten. Daar heb ik verder niks van gevoeld, behalve een beetje last van mijn maag. Er is een kruistolerantie voor lsd en psilocybine.
Ik weet niet wat er uit komt als je ze tegelijk pakt.

flashkop

Bewuste gebruiker
dat was ik van plan he, bij paddo's duurt het inkicken zo'n 20 min, bij lsd een uur dus eerst die trip en na 40 min kauwen :grin:, ben dit zorgvuldig aan het voorbereiden hoor :P :wave:

Jeller

Badass junkie
volgens mij gaat het eigenlijk niet zo speciaal zijn hoor

allé tzal wel leuk zijn, tis trippen e :grin:
maar wss niet specialer dan paddo's of lsd apart

Bovenaan