• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Colombiaanse paddo ervaring

KoxBox

Badass junkie
Owkeej ik ga hier dus (proberen) mijn eerste paddo trip neer te zetten alvast veel leesplezier.

Na veel informatie vergaart te hebben en echt uren aan een stuk op deze site rond te neuzen, heb ik besloten om onze kleine broeders eens te testen.

Op donderdag 21 juni 2007 was het dan zover allemaal in de auto gesprongen en naar Terneuzen gereden. Eenmaal aangekomen zijn we naar het locomotiefke gegaan, na een beetje rondgekeken te hebben zijn we het assortiment paddo's eens gaan bestuderen. Mexicaantjes mssn, maar nee toch niet ik dacht dat het een beetje saai zou zijn, Hawaiiaantjes waren dan weer te sterk dus besloten we de Colombiaantjes te pakken.

Dan nog rap even naar de Check en Miami voor verdere inkopen en terug naar Gent (mariakerke was de plaats eigenlijk). Eerst nog even drinken en chips halen voor de shrooms naar binnen te werken.

Eindelijk waren we ter plaatse, na een jointje gerookt te hebben en uiteraard even wachten en genieten van de laatste minuten in de realiteit zijn we (ik en een ervaren vriend, er waren ook 2 tripsitters die gwn wat gingen blowen) de paddestoelen beginnen eten. Het viel eigenlijk best wel mee gwn een chipje en dan de paddo erbij, goed kauwen en wegspoelen met cola.

Na ik alles binnenhad was het zenuwachtig afwachten wat ging komen, na een 10tal minuten begon het toch al wat op te komen ik voelde mij stoned of mssn toch eerder high ik wist het niet goed, maar het was een lekker gevoel. Ik had ook heel de tijd een gevoel van ik moet iets doen maar wat? Nu begon het als maar harder op te komen, de eerste lachkicks waren gearriveerd.

De kleuren begonnen ook mooier te worden en ik begon lichtjes patronen in het fel groene gras te zien, hier heb ik even naar zitten kijken om daarna even naar de wolken te staren. Ik zag dat mijn spacegenoot het ook al gewaar werd dat we loskwamen van de realiteit, en we begonnen nog maar eens te lachen.

We zijn nu een 3 kwartier verder, het was begonnen, heel duidelijke en prachtige patronen in het gras, bomen alles vloeide in elkaar en bewoog.
Als ik lang naar een punt keek voelde het alsof ik erin getrokken werd, heel speciaal gevoel. Ik keek even naar een vriend van mij en zag dat hij eigelijk gewoon een kartonnen bord was dat daar wat onnozel in het rond stond te zwaaien echt hilarisch om te zien. Tijd om ons even te verplaatsen want ik wou echt nog meer dingen zien.

Stappen was behoorlijk moeilijk geworden ik voelde mij een of andere astronaut die op de maan liep heel vaag maar super. Op sommige momenten werd het allemaal wat druk: geluiden, kleuren, gedachten TOTAL CHAOS wat was dit ongelooflijk. Eindelijk een bankje waar we ons op neer konden ploffen.

We zaten nu midden in een bosachtig park met uitkijk op een meertje en de zonnestralen die door de bomen op ons neerstreek. Ik was er echt van overtuigd dat ik zweefde, de bank was er gelijk niet. Toen ik naar de grond keek waren de partonen er weer maar nu nog net iets heviger, het bestond uit lagen die afzonderlijk van elkaar naar links en naar rechts verschoven, golfden en ademden. De bomen vloeiden allemaal in elkaar over en het was allemaal zo schitterend ik moest bijna huilen van geluk.

Over geluk gesproken het gevoel dat ik had was echt onbeschrijfelijk zo gelukkig was ik nooit geweest. Ik moest nu echt dringend plassen dus ik op een soort bergje kruipen een hele belevenis, dan stond ik daar ongelooflijk gestoord te lachen en riep heel de tijd wat doe ik hier eigenlijk?! Dat heeft wel even aangehouden voor ik daadwerkelijk kon plassen.

Terug op de bank heb ik nog talloze lachkicks gehad soms dacht ik echt dat ik gek ging worden, alles was zo absurd en niets was realistisch behalve mijn fles water die ik doorheen mijn trip heel te tijd bij me had, echt overal waar ik heen ging moest de fles mee. Ook had ik de hele tijd een sigaret in mijn handen dit voelde zo geweldig ik kon het niet meer loslaten.

Na 5 uren intens getript te hebben begon het wat te minderen, ik zag wel hier en daar nog wat dingetjes maar het was allemaal wat normaler. Ik was moe en had een raar gevoel alsof ik even iemand anders was. Ik vond het echt een shock dat het opeens gedaan was heel spijtig. De beroemde mindfuck heb ik niet gehad ik was zo overdonderd door al het moois dat ik er geen tijd voor had voor al dat filosofisch gedoe, mssn voor de volgende keer.

Dit was de mooiste, meest intense ervaring die ik ooit gehad heb en ik ben blij dat ik deze ervaring rijker ben. In mijn trip vroeg ik mij echt af hoe het kon dat iemand een bad trip kon krijgen dit leek echter echt ONmogelijk, het was veel te mooi en grappig en... om slecht te gaan.

De Colombiaantjes hebben hun werk uitstekend gedaan ik kijk uit naar de volgende trip, wssn eens de Hawaiiaantjes proberen.

Met dank aan deze site en alle andere site's en artikels die ik gelezen heb, ik ben er echt van overtuigd dat dit bijgedragen heeft aan mijn onvergetelijke paddo ontmaagding.

pepito

Bewuste gebruiker
De eerste keer en je gaat er vanuit dat mexicaantjes een beetje saai zijn? wat een wonderlijk uitgangspunt. Iig wel een positieve ervaring en da's mooi. voor een volgende ervaring waarom dan hawaiaanse? Succes!

KoxBox

Badass junkie
Ja, ik had al vaker gehoord dat de mexicaan een heel milde paddo is en niet zo heel visueel, dus dat stond me dan ook minder aan... ik kan natuurlijk helemaal verkeerd zitten ook dat zal ik nog moeten ondervinden :)

azgaza

Badass junkie
Leuk report, ik herken er wat in van mijn eerste trip (alleen was die nog veel, veels terker omdat ik hwaaiiaanse had. Dat was ook omadt er bij mij een ervare tripper bij was die zei dat mexicaanse te saai waren :)

KoxBox

Badass junkie
pepito zei:
voor een volgende ervaring waarom dan hawaiaanse? Succes!

Omdat ik de Colombiaantjes wel dik in orde vond zeker ook op visueel vlak maar ik zou toch nog een stapje verder willen gaan. Tenzij dat iemand mij aanraad om eerst nog een tussen stop te maken met bv golden teachers ofzo. Laat maar weten

azgaza

Badass junkie
KoxBox zei:
pepito zei:
voor een volgende ervaring waarom dan hawaiaanse? Succes!

Omdat ik de Colombiaantjes wel dik in orde vond zeker ook op visueel vlak maar ik zou toch nog een stapje verder willen gaan. Tenzij dat iemand mij aanraad om eerst nog een tussen stop te maken met bv golden teachers ofzo. Laat maar weten

Ik zou zeggen als je een sterkere ervaring wil: neem hawaiiaanse. Ze zijn geweldig.

KoxBox

Badass junkie
Ok bedankt, ga ik zeker doen. Maar kheb nog een vraagje: op het doosje stond 30gram en de verkoopster zei dat dit voor 2 personen was, maar in redelijk wat andere reports zie ik dat de meeste de 30gram zelf opeten en niet in 2 delen. Dus is 30gram 1 portie of 2?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
30 gram is 1 portie. Het lijkt er bij mij altijd op of de verkopers in de smartshop me willen beschermen ofzo, door bijvoorbeeld een andere soort of hoeveelheid aan te raden. Als je voor je eerste keer Colombiaanse had, zou ik wel denken dat je die Hawaiiaanse ook wel aan kunt, die vind ik persoonlijk het mooist (:

Bengt

Bewuste gebruiker
De colombiaanse zijn inderdaad mooi, ik had die ook de eerste keer.
Als je die goed ervaren hebt kun je volgende keer opteren voor hawaaiinse of equadoriaanse die visueel toch ook uitblinken.

KoxBox

Badass junkie
idd het was echt super die colombiaantjes, maar de volgende keer worden het toch hawaiiaantjes blijkbaar zijn ze bij veel mensen in de smaak gevallen dus verwacht ik niet anders :wink: bedank voor de reacties

paupie

Bewuste gebruiker
leuk report, heeeeel herkenbaar :)
vooral dat op het begin, je wilt iets doen, maar je weet niet wat. Dan ga je ff een paar meter verderop staan en dan heb je zo'n gevoel van, wat doe ik hier.

beertjahh

Experimenterende gebruiker
is het zo dat als je allerlei paddo's door elkaar eet in een soep (columbiaanse, truffels en hawaiaanse bijvoorbeeld) dat da ook kan? Of is dat geen aanrader?

KoxBox

Badass junkie
beertjahh zei:
is het zo dat als je allerlei paddo's door elkaar eet in een soep (columbiaanse, truffels en hawaiaanse bijvoorbeeld) dat da ook kan? Of is dat geen aanrader?

Ik denk wel dat dit kan er zijn hier wel al reports over geplaatst, maar of het een aanrader is ligt volgens mij vooral aan jezelf... :wink:

Crusher

Experimenterende gebruiker
leuke trip :hearteyes: ik ga binnenkort ook de columbiaanse doen om voor de eerste keer te trippen ma kan iemand mij verteleen wat de beroemde mindfuck is ?

space P's

Newbie
ik herken het gevoel dat je een peuk wilt vast houden heel erg van alle keren:wink:, bij mij voelde ze aan als nat rubber en het was echt heerlijk :P

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hehe, Bij men eerste 2 trips had ik ook dat gevoel van verbazing enzo over al het mooie dat je ziet. echt zalig. Kheb dat daarna nog paar keren gehad maar de laatste tijd heb ikd at niet meer zo vaak. Vind ik wel spijtig. Maar ik het is wel al weer ff gelede sinds ik paddos gedaan heb, ben nu bezig met lsd te verkennen dusja. Deze zomer nog es nen old fashion paddo trip in de bossen ofzo zie :wink: Kijk er al naar uit!

Veel succes en plezier nog met je volgende trip!

:wave:

Bovenaan