Coke probleem?

Derpie

Newbie
Hey! Dit is mijn eerste post op deze website , en aangezien ik al veel soort van story’s van jullie over drugs heb gelezen wouw ik mijn story ook is vertellen.

(Sorry als het verhaal moeilijk te lezen is ben niet echt een held in . En , )

Ik had eigenlijk al veel geëxperimenteerd met drugs maar nog nooit coke, Speed of de extreme harddrugs...
paar jaar terug ik ging bij een “vriend” wat wiet gaan halen , toen ik het kocht bleek hij ook coke te hebben zei hij , ik die het nog nooit gedaan had op die moment wouw het wel is proberen
Zogezegd zo gedaan , en ik voelde me echt goed dus ik besloot een grammetje te kopen , en daarna nog een grammetje en nog een grammetje je kent het wel , tijdje gestopt dan en dan kwam er een andere vriend in een café naar me toe en vroeg of ik ook een lijntje wouw en natuurlijk dat stemmetje in mijn hoofd zei direct ja , dus wij naar de wc en daar een lijntje gesnoven dat gevoel was het beste gevoel ooit , wat nu bleek van die vorige zogezegde vriend die mij coke verkocht was het gewoon speed (ik kende helemaal niks van coke of speed) , dus direct bij die andere 2,5g coke gekocht deze was in 3 dagen op , 1dag in de uitgang en de 2 dagen erna gewoon thuis tot het op was , en eigenlijk daarna kan ik gerust een maand stoppen maar vanaf iemand mij het aanbied zou ik nooit weigeren , of als het in mijn hoofd kwam dat ik miss wel kan halen wouw ik het ook direct halen , en nu zoveel tijd later zit ik op het moment dat ik niet meer in de uitgang gebruik maar gewoon thuis na mijn werk (late shift)... geluk nu.. hebben sommige van jullie hetzelfde probleem?

nogmaals sorry voor het slecht getypte verhaal ik hoop dat jullie het kunnen verstaan. Cheers!

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hey! Dit is mijn eerste post op deze website , en aangezien ik al veel soort van story’s van jullie over drugs heb gelezen wouw ik mijn story ook is vertellen.

(Sorry als het verhaal moeilijk te lezen is ben niet echt een held in . En , )

Ik had eigenlijk al veel geëxperimenteerd met drugs maar nog nooit coke, Speed of de extreme harddrugs...
paar jaar terug ik ging bij een “vriend” wat wiet gaan halen , toen ik het kocht bleek hij ook coke te hebben zei hij , ik die het nog nooit gedaan had op die moment wouw het wel is proberen
Zogezegd zo gedaan , en ik voelde me echt goed dus ik besloot een grammetje te kopen , en daarna nog een grammetje en nog een grammetje je kent het wel , tijdje gestopt dan en dan kwam er een andere vriend in een café naar me toe en vroeg of ik ook een lijntje wouw en natuurlijk dat stemmetje in mijn hoofd zei direct ja , dus wij naar de wc en daar een lijntje gesnoven dat gevoel was het beste gevoel ooit , wat nu bleek van die vorige zogezegde vriend die mij coke verkocht was het gewoon speed (ik kende helemaal niks van coke of speed) , dus direct bij die andere 2,5g coke gekocht deze was in 3 dagen op , 1dag in de uitgang en de 2 dagen erna gewoon thuis tot het op was , en eigenlijk daarna kan ik gerust een maand stoppen maar vanaf iemand mij het aanbied zou ik nooit weigeren , of als het in mijn hoofd kwam dat ik miss wel kan halen wouw ik het ook direct halen , en nu zoveel tijd later zit ik op het moment dat ik niet meer in de uitgang gebruik maar gewoon thuis na mijn werk (late shift)... geluk nu.. hebben sommige van jullie hetzelfde probleem?

nogmaals sorry voor het slecht getypte verhaal ik hoop dat jullie het kunnen verstaan. Cheers!
Het lijkt alsof je je impulsen niet de baas bent. Probeer eens een half jaar harde afspraken met jezelf te maken. Dus bijvoorbeeld: maximaal 1x per 6 weken 1 gram coke (of speed, laat het testen iig) gebruiken. Verbreek je deze regel, de reden maakt niet uit, dan heb je een probleem.

Derpie

Newbie
Het lijkt alsof je je impulsen niet de baas bent. Probeer eens een half jaar harde afspraken met jezelf te maken. Dus bijvoorbeeld: maximaal 1x per 6 weken 1 gram coke (of speed, laat het testen iig) gebruiken. Verbreek je deze regel, de reden maakt niet uit, dan heb je een probleem.
U heeft volgens mij volkomen gelijk , maar wat het ook is vanaf het op is wil ik het ook niet meer de eerste dagen eigenlijk het tegenovergestelde van de coke craving, maar na een week of 2 heb ik wel weer zin , ik Merk wel dat ik geluk nog niet extreem “verslaafd” ben want ik kan gelijk wel stoppen voor een tijdje , maar uiteindelijk wil ik het wel gewoon uit het niets op een gegeven moment wel weer.. en vanaf dat ik het heb kan ik het niet opzij laten liggen voor speciale gelegenheden maar wil ik het gewoon direct snuiven.. zelf nu door deze coronatoestand dat ik niet naar mijn dealer kon , ik gewoon zonder het ooit gedaan te hebben op het deepweb besteld , en eergisteren zat het gewoon in mijn brievenbus en terug direct beginnen snuiven..

heyol

Bewuste gebruiker
Merk wel dat ik geluk nog niet extreem “verslaafd” ben

Ik ga je even uit je droom helpen he maat... Je staat aan het begin van een verslaving. En geen kleine verslaving zo te lezen.
Zelf ken ik het probleem van cocaine cravings ook, in het begin van mijn coke-gebruik werd ik hier zelfs gek van (dat stemmetje bleef maar komen).

Dit heb ik opgelost door zoals @Ganggang💯 zei kei harde regels voor jezelf op te stellen en daar niet vanaf te buigen!!!!
Nu heb ik geen enkele last van cravings meer (ook niet periode na gebruik) en kies ik zelf leuk wanneer ik eens een lijntje neem en wanneer niet.

Maar het is belangrijk dat je NU gaat beseffen dat je een gat voor jezelf een het graven bent. Dit is een probleem.
Heb je een craving? Negeer het. Kijk een serie. Ga wandelen. Als ik jou was zou ik nu voor een lange periode (anderhalve maand) niks gebruiken.
En daarna maar 1x in de week.

Coke verslaving is kut.
Hier kan je mijn 'verhaal' van coke lezen:

Misschien helpt het je.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Zoals hierboven al correct opgemerkt: je bent je in een sneltempo in een coke verslaving aan het werken.
Je accepteert zelfs niet dat je niet kan gebruiken doordat je dealer niet beschikbaar is i.v.m. de Coronacrisis en gaat actief op zoek naar alternatieven. Dit is erg riskant gedrag, want waar andere gebruikers mss net inzien dat ze vd. crisis gebruik kunnen maken om een pauze qua gebruik in te lassen, ga jij vrolijk door.

Hierboven zijn al een paar zeer goeie tips gegeven om je gebruik te minderen en onder controle te krijgen.
Hoe ik met m'n occasionele cravings omga: als ik relaxed thuis ben, heb ik de neiging om nogal lui te zijn. Hier speel ik op in door m'n cocaïne en gebruiksattributen (weegschaal, snuifbuis, spiegeltje, etc.) op verschillende plaatsen in huis of in de auto te leggen. Zo ligt m'n spiegeltje in de auto, de rest van de spullen in de slaapkamer, woonkamer, etc. Als ik dan last krijg ve. craving, denk ik al gauw: "ppfff, dan moet ik eerst alles bij elkaar zoeken en dan nog afwegen enzo. Ach, laat maar al. Geen zin in al dat gedoe". De voordelen hierbij zijn dat je je bewust bent dat je wil gebruiken en dat je jezelf de kans en tijd geeft om tijdens je zoektocht naar je spullen, van gedacht te veranderen en toch niet langer wil gebruiken. Mss word je tijdens je zoektocht ook afgeleid door andere dingen, waardoor je daarbij blijft hangen.
Om het jezelf nog moeilijker te maken kan je bv. je cocaïne verpakken per 20mg ofzo. Dan moet je nog harder op zoek als je meer wil gebruiken.
Als je deze manier wil toepassen, let er dan wel op dat je je cocaïne (spullen) niet ergens legt waar het makkelijk zichtbaar is. I.v.m. bezoek, maar ook voor jezelf want dan zal het waarschijnlijk net averechts werken en je extra triggeren.

Je moet nu echt wel actie gaan ondernemen, want zoals je nu bezig bent loopt het niet goed af vrees ik.

Succes!

Edit: lees ook dit topic eens door btw --> https://drugsforum.nl/threads/gevaar-van-veel-thuis-zitten-door-corona.67221/

Laatst bewerkt:
Bovenaan