coke en speed

iem die van speed naar coke gaat omdat coke goedkoper zou zijn houd van sos maar kon het eerst niet

• mee eens

Stemmen: 0 0,0%
  • niet mee eens

Stemmen: 1 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

berbe

Bewuste gebruiker
ik hoor hier vaker onzin zoals
als coke eveduur zou zijn als speed zoude veel speedgebruikers overgaan
dat is zever
als dat zo zou zijn
dan is die persoon iem die speed gebruikt omdat ie het geld voor sos ni kan ophoeste
een echte die hard speedfreak walgt van sos
en terecht
sos heb je geen bal aan en dar ga je ni van
pep wel

iem die sos lekker vind
goed voor hem
geef mij maar wat echt goed is speed dus
en die zever van speed is schadelijk sos is natuurlijk
dikke zever het is allebij chemische troep
sos is zelfs giftiger voor je hersenen dan pep
mja boeit ook ni :d

flashkop

Bewuste gebruiker
idd dikke zever, heeft niks met geld te maken, sos is duur, maar als je het wil hebben zijn er genoeg manieren om aan het geld ervoor te raken :)
Ik vind speed en sos wel iets heel verschillend, dus er klopt ook geen bal van dat spekkers zouden overstappen op sos als sos goedkoper werd, heb zelf ook aan de spek gehange, en dat was vooral om beter op school te presteren, wat spijtig genoeg ook echt helpt, je bent actief in de klas, ligt niet te pitten zoals al die paffers so youll get higher scores.
Ben zelf ook van school af, alles begon slechter te gaan toen ik gestopt was, 2 maand geleden volgde het dieptepunt van men schoolcarriere, ben nu op zoek naar andere school...
Maar ofdat sos slechter is als speed betwijfel ik erg hard hoor speed maakt je echt kapot, van die zotte spek tijden ben ik nu nog steeds mager en een maat van me die ook een lange tijd aan sos heeft gehangen, die heeft nu een mooi bierbuikje dus...

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Sos en Pep zijn twee verschillende drugs, die naar mijn mening gewoon niet met elkaar te vergelijken zijn. :rolleyes:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
ZOU ZIJN.

Dat betekent dat je het moet voorstellen, fantaseren!

Zo moeilijk is even goed lezen toch niet.. :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
Nou ik moet toch even mijn verhaal kwijt... ik neem aan dat je bedoeld dat mensen op speed overgaan omdat cocaïne duurder zou zijn.

Maar wat GewoonVol al zegt... die twee zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken. Dus dit kan van mij naar de 'onzin' :wink:

Frisko

Badass junkie
zinloos idd,beide liggen mij wel!!alleen sossa heb ik een prob soms mee...(kruipt in je hoofd) :rolleyes:
maar alsnog is speed zeker zo erg en verslavend als het je ligt dus hier kan je over blijven door ratelen....
:)

El Retro

Wijs gebruiker
Das waar, het in het hoofd kruipen is het allerergste. BV. op vrijdag, kheb er bv. een hele dag niet aan gedacht en ineens tegen 18.00 denk ik er aan "SOS" en dan begint het... Zenuwen, als een bezetene rondbellen, trillen. Jaja sos, het is me wat...

berbe

Bewuste gebruiker
wat ik nu eig bedoel
er zijn mense die zegge dat als coke nu vanaf morge eveduur zou zijn als pep
(stel je dus voor dat het zo zou zijn)
dat dan heel veel mense van pep naar sos gaan
omdat sos beter is
als je dan echt overgaat van pep ,naar sos
ben je gewoon voor sos maar kon je het eerst ni betale
en nam je daardoor maar speed omda je daar langer mee toekomt etc....

GewoonVOL

Wijs gebruiker
berbe zei:
wat ik nu eig bedoel
er zijn mense die zegge dat als coke nu vanaf morge eveduur zou zijn als pep
(stel je dus voor dat het zo zou zijn)
dat dan heel veel mense van pep naar sos gaan
omdat sos beter is
als je dan echt overgaat van pep ,naar sos
ben je gewoon voor sos maar kon je het eerst ni betale
en nam je daardoor maar speed omda je daar langer mee toekomt etc....

Omdat sos beter is? Dat is bullshit. Ik kan het gewoon echt niet begrijpen hoe sommigen mesen deze twee drugs met elkaar kunnen vergelijken. Het zijn gewoon twee totaal verschillende dingen.. :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Dat is niet helemaal waar. Het zijn beide stimulanten, dus wat dat betreft zijn ze wel met elkaar te vergelijken. Ook is hun uiterlijk en manier van gebruik identiek.(uitzonderingen daargelaten)

Jeller

Badass junkie
GewoonVOL zei:
ZOU ZIJN.

Dat betekent dat je het moet voorstellen, fantaseren!

Zo moeilijk is even goed lezen toch niet.. :rolleyes:
dan zou er moeten staan "als coke goedkoper zou zijn" en niet niet omdat

Qocaïne

Badass junkie
Deranged zei:
Dat is niet helemaal waar. Het zijn beide stimulanten, dus wat dat betreft zijn ze wel met elkaar te vergelijken. Ook is hun uiterlijk en manier van gebruik identiek.(uitzonderingen daargelaten)

Waar! Maar de effecten liggen (buiten dat het beide stimulanten zijn) best uit elkaar. Zo ervaar ik met speed meer rushes en voel ik allemaal "kirstalletjes" door mijn bloed stromen. Bij Coke daarintegen voel ik me alleen helder.

Om nu echt antwoord op de vraag te geven...

Ik raak coke niet meer aan.. niet alleen omdat het zo verslavend effect heeft en duur is. Maar ook omdat ik het niet kan waarderen. Wanneer de prijs zou dalen zou ik wel eerder geneigd zijn om weer eens wat te gebruiken. Maar nee... liever af en toe wat speed dan coke :)

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
lol

coke ziet er hetzelfde uit als speed?????

dit is coke menneke :

dit ziet er zelfs voor een niet coke gebruiker verleidend uit...

speed ziet er niet lekker uit en ruikt nog veel minder lekker!!!
toch gebruik ik veel meer speed als sossa. :rolleyes: :)

Deranged

Badass junkie
Als jij het zo goed kan zien. Is dit coke of speed of poedersuiker?

berbe

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Deranged zei:
lol

coke ziet er hetzelfde uit als speed?????

dit is coke menneke :

dit ziet er zelfs voor een niet coke gebruiker verleidend uit...

speed ziet er niet lekker uit en ruikt nog veel minder lekker!!!
toch gebruik ik veel meer speed als sossa. :rolleyes: :)

euhm coke is vies
speed smaakt goed en riekt lek ker

ieder zijn mening
maar als jij coke verslavend vind
ben je gewoon geen speedfreak maar een soskop:d

deamonique

Experimenterende gebruiker
ehh nouja, ik koop nooit coke, vind t niet heel geweldig, en duur voor het effect dat ik er van merk, doe mij maar gweoon speed. Ook al zou ik morgen een miljoen winnen, dan zou ik nog niet overschakelen

berbe

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
idd dikke zever, heeft niks met geld te maken, sos is duur, maar als je het wil hebben zijn er genoeg manieren om aan het geld ervoor te raken :)
Ik vind speed en sos wel iets heel verschillend, dus er klopt ook geen bal van dat spekkers zouden overstappen op sos als sos goedkoper werd, heb zelf ook aan de spek gehange, en dat was vooral om beter op school te presteren, wat spijtig genoeg ook echt helpt, je bent actief in de klas, ligt niet te pitten zoals al die paffers so youll get higher scores.
Ben zelf ook van school af, alles begon slechter te gaan toen ik gestopt was, 2 maand geleden volgde het dieptepunt van men schoolcarriere, ben nu op zoek naar andere school...
Maar ofdat sos slechter is als speed betwijfel ik erg hard hoor speed maakt je echt kapot, van die zotte spek tijden ben ik nu nog steeds mager en een maat van me die ook een lange tijd aan sos heeft gehangen, die heeft nu een mooi bierbuikje dus...

coke is echt schadelijker een echte sos verslaving kan een gewone mens bijna ni betale
en euh wat je hier koopt is alles behalve goeie coke
kijk maar naar witney houston
zit aan de 250dollar per gram duim snuif coke:tongueout:
die ziet er toch wel wat erger uit als een pepper:d

berbe

Bewuste gebruiker
deamonique zei:
ehh nouja, ik koop nooit coke, vind t niet heel geweldig, en duur voor het effect dat ik er van merk, doe mij maar gweoon speed. Ook al zou ik morgen een miljoen winnen, dan zou ik nog niet overschakelen

eindelijk iemand die het snapt
mensen dit is dus een speedfreak

ik deel je mening
mag ik morge euromillions winne
een boot sos kunne kope
zou ik niet doen
net zoals slape dat zal ik dan ook ni veel meer doen:d

*toont nu zijn respect aan deamonique *:smoke:

en voor de sos gebruikers :kots: ik walg van jullie spul:tongueout:

Brandon

Bewuste gebruiker
pff voor de meeste dingen is wat te vinden, uiteindelijk is het gewoon persoonlijke smaak en mening en wat voor ervaringen je met beide drugs opdoet. Ikzelf ben ook mee voor speed dan coke, maar zoals ik al zei dit is puur persoonlijk :grin: en ben het er toch mee eens dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken...

Bovenaan