coke en lsd?

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
na vorig jaar in oktober een zware bad trip te hebben gehad op 2 porties truffels, weet dat het overal afgeraden word... maar was toen de 3de keer dat ik 2 porties had gepakt.. de vorige 2 keer waren echt zalig
maardus een lange tijd niet meer durven trippen daarna, daarvoor deed ik het minstens 1x per maand

nu ben ik toevallig in het bezit gekomen van paar postzegeltjes :hearteyes: en heb er echt enorm veel zin in eigenlijk als ik aan alle goeie trips terugdenk van vroeger
maar zit nog altijd met die gedachte van die bad trip ergens in men achterhoofd, en kan de gedachte maar niet loslaten :( ik had toen geluk dat een hele goede vriend van me er was en die heeft me er volledig doorgeholpen (ben hem daar nog altijd heel dankbaar voor :tearsofjoy: )

maar dus iemand van op het werk beweerde dat als je een goeie lijn sos snuift tijdens de trip deze heel hard word verminder?
iemand hier enige ervaring mee of weet of dit klopt?
zou me in ieder geval al een pak "veiliger" voelen moest ik weten dat ik altijd een lijntje kan leggen als het fout moest gaan

alvast bedankt :mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Coke en lsd is nooit een goede combi geweest voor mij. Maar ik werd er inderdaad voor eventjes wat minder trippend van. Maar is geen directe stop, en misschien valt het bij jou niet fijn. Laten testen als je de waarde niet weet, zou iets van 75 mics nemen kan er niet veel/zomaar foutgaan, en bad trip kan natuurlijk maar ikzelf had dat afgerond altijd op paddo's, vind dit persoonlijk kleurrijker, vrolijker. Maar persoonlijke reactie/ervaring/meningen verschillen erover. Iedereen zijn eigen voorkeuren, eerste keer vond ik het zelf bijzonder leuk :)
Wees voorzichtig eerste keer en geef je over en de zorgen zullen snel weg zijn als je je aan het handboek ook houd denk ik zo!
Enjoy!

pwooppwoop

heb geen "echte" test maar een vriend die het al wel paar keer heeft gedaan beweerde dat het zeker niet de sterkste zijn die hij al heeft gehad
en aan dat "overgeven" had ik vroeger echt helemaal geen probleem mee, zat ondeduldig te wachten om me volledig te kunnen laten gaan, de keer dat ik ben slechtgegaan moest ik die nacht bij men toenmalige anti-drugs vriendin gaan slapen.. dat heeft er veel mee te maken gehad denk ik
vooral omdat ik nog met de auto moest rijden
tijdens lekker in de trip te zitten telefoon van men moeder gekregen, en daarna trug in "reality" proberen te geraken omdat ik dacht dat ik naar men vriendin moest, en toen is het dus foutgegaan, dacht dat ik bijna in de auto moest, maar dat was dus nog 4 - 5 uur weg.... heel rare en slechte ervaring toen :grin: ook weer bijgeleerd natuurlijk "plan niets op of na een tripdag"

weet ook niet goed wat te verwachen, de ene vind paddos heftiger, de andere lsd... zal ook wel veel van persoon tot persoon afhangen zeker, maar

morgenavond 4 - 5 u is het zover :hearteyes: zit echt vol ongeduld en met heel heel veel zin te wachten tot het zover is :grin: dus komt allemaal wel goed :tearsofjoy:
laat zondag wel weten hoe het is gegaan

Tufnut

Badass junkie
Lees jij inderdaad het handboek LSD maar even. Daar zal je zo te lezen nog wel wat tips vinden. Verder (en mss staat dat ook wel in het handboek) moet je een bad trip zien als een unieke trip. Het gevoel is mss even moeilijk, maar het leert je wat over een andere kant van jezelf. Geef je zelf daaraan over en dan komt het t snelste weer goed.

pwooppwoop

ik moest toen de volgende morgen men vriendin en haar moeder wegdoen naar duitsland... hoe meer ik erover nadenk is het eigenlijk echt stom en onverantwoord van mij geweest om het toch te doen die dag
maar lag daar dus maarte denken dat ik nooit meer optijd nuchter ging zijn om hun weg te doen, maar natuurlijk was ik al lang op voorhand terug nuchter, en ergens wist ik dit ook wel in de trip maar kreeg mezelf er niet van overtuigd
^^ ga dat handboek morgenvroeg maar is helemaal doornemen, nu ben ik weg, laat jullie zondag wel weten hoe het is gegaan :grin:

pwooppwoop

was heel leuk, mijn medetripper vond het een beetje tegenslagen omdat hij het allemaal iets te licht vond
echt hallucinaties hebben we niet gehad, in het begin dachten we dat we er niet zo heel van van voelden, tot onze nuchtere man ons erop wees dat we met 2 voor een klimophaag stonden te vertellen hoe mooi die wel niet was
daarna nog dikke lachkiks gehad om de belachelijkste dingen
wel hebben we altijd zelf jointen kunnen blijven rollen, dus echt hard aan het trippen waren we niet

maar heb me goed geamuseerd, komt zeker nog een volgende keer van :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Fijn te horen dat je het leuk hebt gehad! Leuke rustige ontmoeting/ervaring klinkt het zo. Eerste keren is het ook liever te zacht dan te hard meestal, om een ervaring mee op te doen. Alvast veel plezier de volgende keer!
Kijk dan anders of je er 1 kan laten testen, altijd leuk/fijn te weten wat er precies opzit. Niet ineens ergotamine ofzo wauwz zou dan ziekenhuis worden waarschijnlijk. (ergotamine is afval/een giftige/toxische stof / bijproduct die vrij komt bij het synthetiseren en bij 'vervuilde' lsd er nog op kan zitten bij het' eindproduct') einde blaat van mij.
Veel plezier volgende keer weer toegewenst :)
Peace!

Bovenaan