pwooppwoop
Experimenterende gebruiker
na vorig jaar in oktober een zware bad trip te hebben gehad op 2 porties truffels, weet dat het overal afgeraden word... maar was toen de 3de keer dat ik 2 porties had gepakt.. de vorige 2 keer waren echt zalig
maardus een lange tijd niet meer durven trippen daarna, daarvoor deed ik het minstens 1x per maand
nu ben ik toevallig in het bezit gekomen van paar postzegeltjes
en heb er echt enorm veel zin in eigenlijk als ik aan alle goeie trips terugdenk van vroeger
maar zit nog altijd met die gedachte van die bad trip ergens in men achterhoofd, en kan de gedachte maar niet loslaten
ik had toen geluk dat een hele goede vriend van me er was en die heeft me er volledig doorgeholpen (ben hem daar nog altijd heel dankbaar voor
)
maar dus iemand van op het werk beweerde dat als je een goeie lijn sos snuift tijdens de trip deze heel hard word verminder?
iemand hier enige ervaring mee of weet of dit klopt?
zou me in ieder geval al een pak "veiliger" voelen moest ik weten dat ik altijd een lijntje kan leggen als het fout moest gaan
alvast bedankt
maardus een lange tijd niet meer durven trippen daarna, daarvoor deed ik het minstens 1x per maand
nu ben ik toevallig in het bezit gekomen van paar postzegeltjes
maar zit nog altijd met die gedachte van die bad trip ergens in men achterhoofd, en kan de gedachte maar niet loslaten
maar dus iemand van op het werk beweerde dat als je een goeie lijn sos snuift tijdens de trip deze heel hard word verminder?
iemand hier enige ervaring mee of weet of dit klopt?
zou me in ieder geval al een pak "veiliger" voelen moest ik weten dat ik altijd een lijntje kan leggen als het fout moest gaan
alvast bedankt