coffee/smart shops in amsterdam??

toepiekloot

Belezen gebruiker
djowzeee, ik ga dinsdag een dagje nr amsterdam met paar maten
heeft er iemand echte aanraders van coffeeshops?? of goeie smartshops??
kweet op internet vind ik ook veel informatie, maar ik wou het eens vragen aan jullie...
thx!!
grtzzzz

toepiekloot

Belezen gebruiker
en ik heb ergens gelezen hier dat je in amsterdam nog tripchocolade kunt kopen?
waar is dit precies en hoeveel kost dat voor 1 reep in zo een smartshop?
grtzzz

A

Anonymous

Gast
Volgens mij kan je in elke smartshop wel een paddoreep halen, ze zijn toch niet verboden ofzo?

toepiekloot

Belezen gebruiker
maar is het nu waar of niet dat je in amsterdam nog chocolade kunt kopen? iemand zei dit op dit forum, en ik vroeg me af of het nu waar was of nie omdat het illegaal is...
en zo ja, waar dat ergens? :)

lot

Badass junkie
als je daar savonds ook nog bent.. ga dan ff langs in the minds of in de vrankrijk zijn erg leuke plaatsen.. spuistraat *weet niet welk nummer* en naja daar in zij straatjes zitte ook wel wat shops

Wortel

Bewuste gebruiker
toepiekloot zei:
maar is het nu waar of niet dat je in amsterdam nog chocolade kunt kopen? iemand zei dit op dit forum, en ik vroeg me af of het nu waar was of nie omdat het illegaal is...
en zo ja, waar dat ergens? :)
Bedoel je met hash of paddo`s? Hier in Roosendaal verkopen ze hashbollen om te eten (met chocolade).

toepiekloot

Belezen gebruiker
ja, ik heb 1 winkel gevonden die chocolade verkocht, met paddo's dan wel hé...
maar ik had mijn hoop al opgegeven om er te vinden want in elke smartshop was het niets geweest, daarom dat ik al mijn geld al had uitgegeven aan hasj
spijtige zaak ma tzal voor de volgende keer zijn...

cunt

Wijs gebruiker
bulldog = 1 van de bekendste shops in nederland. zit op het leidscheplein geloof ik .. bij hele grote glazen ramen. kan je niet missen als je daar rond loopt :) en iedereen zal hem daar ook wel kennen!

toepiekloot

Belezen gebruiker
jep kweet, er zijn in totaal 4 bulldogs ongeveer in amsterdam centrum, maar in deze zijn we niet geweest
enkel softland, red light bar en kadinsky eventjes...

Bovenaan