codeine zonder recept

amnesiah

Newbie
Codeine Tabletten (generiek) is op recept verkrijgbaar (= UR-geneesmiddel).
Codeïne kan maximaal 3 x per jaar met een maximum van 300 mg (= 30 tabletten van 10 mg of 15 tabletten van 20 mg) zonder recept op naam in de (eigen) apotheek worden verkregen

dit las ik ik kon er verder nergens wat over vinden, klopt dat?

hier is de link

http://www.consumed.nl/medicijnen/609/C ... n_generiek

later :beer: :smoke:

Doodkapje

Wijs gebruiker
mmm dat kan misschien wel kloppen in nederland maar in belgië zeker niet. hier mag niks van codeine nog verkocht worden tenzij voor terminale patienten enzo... het nadeel weegt naar het schijnt niet tegen de voordelen op. spijtig want codeine was ook mijn favorietje...
nu gewone benzo's...

amnesiah

Newbie
haha ja benzo's zijn eigenlijk mijn favoriet maar al heel lang niet meer gehad, ook nie zo makkelijk te krijgen:(

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik krijg heel gemakkelijk benzo's maar ja heb dan ook al jaren en jaren reumatische spierkramp en slapeloosheid en toestanden... en vorig jaar bij de dokter iets gaan vragen om rustig van te worden omdat ik van men wietverslaving af wou en ik nogal een agressief ding ben... moet je eens wat komedie spelen bij de dokter krijg je misschien ook alprozolam eneuh als je effe googled (op tetrazepam of alprozolam) en je hebt er de duiten voor over kan je het in de states ofzo wel bestellen maar believe me hier in de apotheek 11 euro voor 50 tabletten alprozolam van 0.5 mg en online 70 dollar voor 20 tabletjes...

dus als ik ze niet nodig heb voor ECHT gebruik ik ze recreatief met nog goed wat alcohol erij ook soms... maar dat geeft echt wel grote gaten int geheugen

BillyBilo

Badass junkie
Je kan in nederland echt niet zomaar codeine krijgen, en codeine is weinig fun after all, het is wel handig tegen ontwenningsverschijnselen, verder zou ik het niet nemen.

getitd0n3

Belezen gebruiker
@Doodkapje
"als je effe googled (op tetrazepam of alprozolam) en je hebt er de duiten voor over kan je het in de states ofzo wel bestellen"

Mja let op hiermee want de gouden dagen van NROP en IOP zijn voorbij.
zelf heb ik tot een half jaar geleden contacten gehad met India, de Filippijnen, Amerika en Panama. Dat waren de 4 voor mij heeft jaren goed gegaan. En over een paar maand tijd vind je zelfs geen brufen meer online. Vinden miss wel… maar altijd vooruit betalen via WU of iets dergelijks. En vervolgens wachten……. Ik hou het voor gezien met online pharmacy.
Ben iets van een 2500 euro kwijtgeraakt door de DEA.: THNX ALLOT ASSHOLES!!.
http://www.dea.gov/photo_library7.html
Het mooie is ze kunnen je weinig maken als je geen container laat komen. Het nadeel ….. NO REFUNDS. Ah fuck, ik ben dronken en voel me te oud op deze forums.
Zal je wel een voorspelling doen.
Achter dit en een paar maanden zijn benzo’s en pijnstillers op opium basis het ding.
Wie nu een voorraad heeft houden. Alle kranen worden langzaam dichtgedraaid.
Dus achter 2 a 3 maanden heb je een hoop ziekte door ontwenning = Money.
Yes i know!!

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb geen problemen hoor om aan die spullen te komen. ik ga gewoon braafjes naar mijn dokter en vraag braafjes een recept. heb zelfs nog niet aan vervalsing gedaan dus...

amnesiah

Newbie
ja via amerika vertrouw ik nie bestellen en is ook veel te duur, eerder via gm heb ik wel vaak valiums gehaald, kan er nu ook wel 1 gebruiken:P
maar mn psychopaat is het daar niet mee eens, heb ook seroquel, fevarin enz en benzos vind ie niet nodig omdat ik verslavingsgevoelig ben volgens hem :stoned: , maarja steek wel weer een joint op:grin:

amnesiah

Newbie
haha ja gedeeltelijk, had eerder soms een pakje van 30 x 10mg diazepam in een weekje op, maar dan 3 weken weer niks tot het volgende pakje:P dus verslaafd nee:wink: maar behalve dat af en toe kan ik ze ook gewoon wel goed gebruiken een lage dosis, maar dat vertrouwt ie dus nie :beer: :wave:

Bovenaan