Cocaïne gedrag

Hallo13

Newbie
Hoi, ik had een vraag. Ik heb een vriend die denk wel elke week 3 keer coke en alcohol gebruikt. Al mischien wel jaren. Ken hem zelf ook niet super lang. Maar mij vraag is die gene is vaak agressief en probeert telkens zo voelt het voor mij controle over iedereen en alles te krijgen. En word om alles agressief en boos. Komt dit door het coke gebruik? Of is dat zijn karakter en moet je dit sireus nemen of niet.

Rivalrie

Badass junkie
Komt door de coke. Pas maar op voor je bezittingen.... coke gebruikers staan ook bekend om het stelen van spullen van bekenden.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik zou met zo iemand geen vrienden worden, en er ver uit de buurt blijven. Dit klinkt niet als een fijn persoon die je om je heen wil hebben.

Hallo13

Newbie
Dat probeer ik ook. Maar soms lijkt het wel gestalkt vandaar me opmerking dat die gene alles wilt controleren. Heb er zelf ook geen behoefte aan maar achter af heeft die altijd spijt

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Als die jongen echt spijt zou hebben he zou hij in de eerste plaats niet meer gesnuffeld hebben.
Misschien komt dit grof over maar ik heb het echt gehad met mensen die onder invloed altijd agressief worden en daarna in nuchtere toestand hun excuses aanbieden, om het volgende week weer opnieuw te doen. Bah.

heyol

Bewuste gebruiker
Kan zijn persoonlijkheid zijn. Maar coke kan ook in sommige gevallen mensen negatief veranderen zoals jij beschrijft.

Bovenaan