• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Closed eyes visuals

DarCness

Experimenterende gebruiker
Closed eyes visuals!!

Niet bepaald bekend ..
Het is een trip Waar in je op een hele andere plek ben dan waar je eigelijk ben !
Ik heb het zelf gehad met XTC ..
:rock:

Je Doet je ogen dicht Of je houdt ze open ..
Je hebt niet in de gaten dat je weg valt !
En dan begint het !
Leuken kleurtjes ..
Je oude buren , je ex Vriend(innetje) , Je ouders als bassie en adriaan verkleed !
Je ziet het allemaal , je kan alles ervaren tijdens de trip ..
Toewel je je ouders als bassie en adriaan in disneyland parijs tegen komt !
Zit je eigenlijk Gewoon Rustig in de kamer met je vrienden ..
Je zegt : Heee mam ! wat zie jij er raar uit ..
Hoor je ineens uit de verte Zeg Lindsay Je ben met ons man !
Je ouders zijn hier niet !
Dan schrik je weer terug de normale wereld in ..
Je snapt er niets van !
Je zag toch net duidelijk je moeder en vader met mickey mouse in levende lijfen .. :openmouth:
Ik vondt het wel heerlijk .. In me kamer met vrienden ..
Dan de CEV (closed eyes visuals )
Het is echt een belevenis ..
Je snapt me pas goed als Je het een x zelf hebt gehad ..

Herkend het iemand .. Ik heb het altijd als ik aan het ''uitspacen'' ben .

Groetjes Linds

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik weet hiervan wij noemmen het een ziekte als je te lang waker bent en te veel op hebt.

Vaak gaan wij met een groote groep 10 man ofzow een weekendje door dat hous in vanaf vrijdag ochtend tot maandag ochtend waker blijven en veel gebruiken :grin:

nu komt het wel eens voor dat iemand uit de groep opeens zich afzondert en niks meer van zich laat hooren vaak als we dan gaan kijken wilt die niks met ons te maken hebbenb en vertrouwt niemand meer.

die persoon heeft dan een open eye's belevenisgehad hij herindert zich vaag wat er gebeurt is maar weet dat de rest van de groep schuldig is.
en wiol niks te maken hebben en is zelfs bang van de groep

dit is nu al vaak gebeurt de gene die het beleeft hebben kunnen der niks over zeggen want zij weeten niet wat er gebeurt is .

bij onze groep gebeurt het aleen als we te lang waker zijn

ik dnek dat de persoon door slaptekort en optimaale vaagheid zulke raar ( vaage) ervaring krijgt

als mij is overkomt zal ik een report maken :stoned:

DarCness

Haha Dat zou wel eens kunnen :grin:
Het is een Zwaar vette belevenis Mij Bij steeds ..
Ik heb het alleen als ik aan het uitspacen ben ..
Ik vindt het ontsettend leuk maar als iemand me uit de trip haalt ben ik er binne 5 sec weer in :grin:
Ik voel zelf niet eens dat ik weer in de trip val ..
Erg ongezellig voor de mensen om je heen maar de belevenis is geweldig :grin:

DarCness

Haha Ja Nootmuskaat werkt wel ..
Ik Hallucineerde maar heel soms .. (het zien van Bewegende menselijke schaduwen )
Maar Het is niet bijzonder ofzo hoor .. je voelt je meer stoned dan iets anders :)
Ik had nootmuskaat gewoon met een hamer gekruimeld en daarna opgerookt ..
Door slikken ging gewoon echt niet al die harde stukjes :tongueout:

Gr.. Linds

ronny

Ik ken dit fenomeen maar dan bij alcohol.

Als ik een paar avonden na elkaar mij compleet klem drink, dan heb ik de dag dat ik stop met drinken ook CEV's als ik mn ogen toe doe. Rare chizzle. Nog iemand die dit heeft?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is best een normaal fenomeen als je drugs gebruikt hoor...

TrippyShit

Badass junkie
Idd, zeker bij mdma ken ik het. Dat je weer in de discotheek bent, bij de kapper zit, met je vrienden buiten zit en dat er opeens in zwart wit iemand dronken op een fiets tegen het 'beeld' aan fietst en je wakker schrikt. Of dat je zit te praten en wakker schrikt. Heb ook wel is de hele kamer rond kunnen kijken. Zat te denken huh heb ik nou mn ogen open of dicht. Rondkijken, nou zal ze wel open hebben en toen schrok k opeens 'wakker'. Zulke dingen heb ik vaaak gehad. Vind het altijd wel vet :grin: Het is wel heeeel anders dan de CEV's op psychedelica..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
het zijn ook geen closed eyes visuals maar gewoon hallicunaties omdat je idd te fucked up bent. Vind het zelf beetje irritant eigenlijk...

TrippyShit

Badass junkie
Ik vond het wel irritant als ik niet kon slapen. Kwam meestal niet voor maar ik mocht een keer niet blowen een weekend voor een test toen sliep k niet geweldig. Toen vond ik het wel irritant want met mn ogen open zag ik van alles en met mn ogen dicht ook. Dan wordt je er wel beetje gek van :rolleyes:

Drientje

DF-koning
Ik heb het een paar keer gehad na veel te lang wakker op speed. Als je drie dagen of langer wakker bent en je wil gaan slapen en doet je ogen dicht dan kan het voorkomen dat je intense en realistische beelden te zien krijgt.

Ik heb een keer de combi speed met DMT geprobeerd en toen zag ik met mijn ogen dicht een politieauto voorbij rijden. Echt alsof ik naar een filmpje keek. Hij reed over een bruggetje met een gebouw erachter. Ik herkende het niet maar de volgende dag( ik was toen in Amsterdam) reden we naar de headshop in Amsterdam en daar zag ik het bruggetje met gebouw erachter. Freaky shit man.

CEV's zijn bizar maar heb nog nooit hele heftige gehad zoals sommigen hier met lsd ofzo. DMT doet het truukje wel maar das logisch.

Plimu

Bewuste gebruiker
^

:openmouth: best freaky verhaal :P
ikzelf heb met paddos ook bijna geen closed eye visuals, idd weet dmt er wel antwoord op :P

ot:

ik had dit weekend in mijn bed na een enorm vet feest, dat ik weer op die bank zat en een gesprek voerde, naar de wc ging, meisje zoende, ogen open (wist niet dat ik ze dicht had) en ik zat in mijn kamer, terwijl ik elke keer dat ik mijn ogen sloot (ging er een beetje mee klooien) weer op het feest was.

dus ik elke keer weer eventjes me ogen open zodat ik niet in slaap zou vallen, en dan kon ik nog lekker spacend genieten van dat feest, helaas kon ik uiteindelijk (nadat ik genoeg kreeg van het klooien) niet slapen en had de hele dag vaage beeld vervormingen (zal maar zeggen :flushed: )

nu is het feest helaas helemaal weg als ik mijn ogen sluit, jammer

doeii :hearteyes:

DarCness

Vaag verhaal .. maar wel leuk :)
Ik heb het maar 1 x gehad dat ik terug was op het feest ..
Jammer me ma kwam de kamer binnen lopen toen net me favo dj draaide :openmouth:
Me moeder was ongerust en ze hoorde iets dus kwam even kijken ..
En uiterraard mijn moeder vondt dat ik teveel had gedronken ..
*gelukkig had ze niets door :wink: *
Was me een dagje wel toen !

CEV's Geweldig maar afentoe heel irritand !
Vooral als je met een paar vrienden zwaar uit je plaat bent en Je krijgt alleen maar CEVs nou dan wordt je gek hoor :tongueout: :wink:

J0rrit

Badass junkie
DarCness zei:
Vaag verhaal .. maar wel leuk :)
Ik heb het maar 1 x gehad dat ik terug was op het feest ..
Jammer me ma kwam de kamer binnen lopen toen net me favo dj draaide :openmouth:
Me moeder was ongerust en ze hoorde iets dus kwam even kijken ..
En uiterraard mijn moeder vondt dat ik teveel had gedronken ..
*gelukkig had ze niets door :wink: *
Was me een dagje wel toen !

CEV's Geweldig maar afentoe heel irritand !
Vooral als je met een paar vrienden zwaar uit je plaat bent en Je krijgt alleen maar CEVs nou dan wordt je gek hoor :tongueout: :wink:

dan doe je je ogen toch open.

DarCness

J0rrit zei:
dan doe je je ogen toch open.

Dat gaat niet zomaar :wink:

Je hebt niet door dat je wegvalt ..
Dus je heb bijvoorbeeld gewoon weer het idee dat je op het feest of iets bent ..
Je schrikt je dus heel erg als ineeens je ma binnen komt en je bent ineens weer in je kamer :wink:

Bovenaan