Chaotische gedachten?

paranoid

Newbie
Ik heb een vraagje over paddo's.

Het zit namelijk zo dat als ik een jointje rook, ik wel
relaxed stoned word(meestal) maar erg chaotisch in
mijn gedachte, en met alcohol wil dit ook wel gebeuren.

Ik ben niet bang dat er iets fout gaat, maar ik kan me
af en toe doodirriteren als mijn hersenen zo actief blijven
doormalen, op een chaotische manier dus. Ik vind het echter
wel leuk om hele theorieen uit te denken dat is dus geen probleem
als het maar niet "gedwongen" gaat.

arjan

Bal0n

Badass junkie
Wat is nou precies je vraag? Of dat ook zo bij paddo's is?

Je gaat er in een rap tempo heel chaotisch van denken, maar er kunnen zich ook prachtige theorien en openbaring ontdoen. Elke trip weer anders, ik zou me niet druk maken over bad gaan, dat heeft nl weinig met je gedachten gang te maken.

Meer vanwege het feit dat het te hard gaat, te snel, te veel. Als je in je achterhoofd houd, dat het ALTIJD weer over is binnen een paar uur, kom je er boven op.

Er gaan verhalen dat mensen blijven hangen in hun trip, maar dit is 1 grote hoax. Bij paddo's kan dit niet voorkomen (ik heb nu even geen tijd om op de chemische verklaring in te gaan), bij LSD ook niet.

Het verhaal dat mensen blijven hangen in hun LSD trip komt van het feit dat sommige mensen enkele weken (en ik het ergste geval een paar maanden) nog erg paranoia kunnen zijn.

paranoid

Newbie
Ok, hartelijk bedankt, dit was ongeveer het antwoord op mijn vraag.

Ik ben niet echt bang voor een bad trip of om in de trip te blijven, maar
het leek me gewoon verstandig om alvorens te gaan experimenteren
hier en daar even te informeren naar de risico's/effecten e.d.

Als er iemand is met nog wat tips zijn die altijd welkom natuurlijk!

arjan

bo

Newbie
Hoi Arjen,

Ik kan je alleen maar adviseren om het de eerste keer alleen als je je goed voelt (psychisch) in een vertrouwde omgeving te doen met mensen waarbij je je goed voelt. Dan hoef je je niet druk te maken over anderen en vreemden in je omgeving. Als je je namelijk van te voren al niet goed voelt kan dit gevoel versterkt worden en mogelijk krijg je een bad trip.
Als je goed in je vel zit hoef je daar ook niet bang voor te zijn. Bedenk altijd dat het weer over gaat, na twee uur krijg je al momenten dat je weer wat helderder bent. Vergis je niet het is dan nog niet voorbij.

Veel plezier,

Bo

Bovenaan