catmint

shihuandgi

Belezen gebruiker
ben vorige week uit een coffeeshop gesmeten(gevraagd om weg te gaan vanwege men leeftijd :17),

eerst een uur voor de coffeeshop staan twijfelen of ik binnen zou gaan, eindelijk gedaan en toen moest ik men paskaart laten zien :( ...

maar, dan ben ik maar naar de dichtsbijzijnde smartshop geweest en catmint gekocht,

toen ik thuis was had ik 13 keren een klein handpijpje gevuld, 1 joint gerookt en 3 tassen thee ervan gedronken, niets gemerkt,

enzo elke dag gerookt, maar ik merk nog steeds niets...

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

iemand ervaring met catmint?

shihuandgi

Belezen gebruiker
guess not then,....

ik heb nu ook van de bloemist morning glory gekocht,

heb er al 7 zaadjes van geten, en toen kreeg ik ineens schrik voor effecten, heb ik meteen fruitsap gedronken en veel cola,

maar, ik ga er eens 20 ofzo nemen de volgende keer:tongueout:

en dan maar hopen dat ik geen schrik meer krijg voor enige effecten...

Intoxicated

Wijs gebruiker
al die smartshop dingetjes kriuden enzo werken bij mij ook nooit, effect is te licht om echt te voelen.
waar slaat jouw naam op trouwens?

Ellesdee

Badass junkie
shihuandgi zei:
guess not then,....

heb er al 7 zaadjes van geten, en toen kreeg ik ineens schrik voor effecten, heb ik meteen fruitsap gedronken en veel cola,

tis niet zo slim om je zaadjes te halen bij de bloemist, die zijn bespoten met een bepaald soort gif om tegen te gaan dat mensen ze gaan eten...

je kan je zaadjes dan beter bij de smartshop halen...

shihuandgi

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:
guess not then,....

tis niet zo slim om je zaadjes te halen bij de bloemist, die zijn bespoten met een bepaald soort gif om tegen te gaan dat mensen ze gaan eten...

je kan je zaadjes dan beter bij de smartshop halen...

dat kan wel zijn maar,

ik heb geen zin oml voor zaadjes naar nederland te gaan:)

en ze gaven me geen buikpijn ofzo dus, mss is et niet bespoten ofzo, ik was ze wel op voorand af...

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik begin sterk te denken dat ik immuun ben voor drugs ofzo,

krijg geen effect van wiet, catmint,

en nu nog niet van morning glory:(:(

Shroomie

Bewuste gebruiker
morning glory zijn heel kleine zaadjes hoor, je mag er gerust wat meer dan 7 eten, kijk op azarius.
Code:
Hoe doseer je morning glory zaadjes (Erowid):
Licht 50-100 zaadjes = 1.5-3 gram 
Medium 100-250 zaadjes = 3-6 gram 
Sterk 250-400 zaadjes = 6-10 gram 
Zwaar 400+ zaadjes = 10+ gram

Ik ben trouwens 15 (bijna 16 ondertussen) en ik ben al in een coffeeshop geweest :tearsofjoy:

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Catmint is een zeer mild product. Roken is trouwens ook niet aan te raden, vanwegen 2 redenen. Het roken van kruiden is slecht voor de gezondheid en catmint dien je in zo een grote hoeveelheden te gebruiken dat je er beter thee van kunt zetten. Neem volgende keer eens een halve litter kokend water, gooi daar een grammetje of 5 catmint bij en laat het rustig nog een minuutje of 10 doorkoken. Zeef decatmint eruit en drink het op, het liefst op een nuchtere maag. Dit zou wel effect moeten hebben.

shihuandgi

Belezen gebruiker
Skyer zei:
Catmint is een zeer mild product. Roken is trouwens ook niet aan te raden, vanwegen 2 redenen. Het roken van kruiden is slecht voor de gezondheid en catmint dien je in zo een grote hoeveelheden te gebruiken dat je er beter thee van kunt zetten. Neem volgende keer eens een halve litter kokend water, gooi daar een grammetje of 5 catmint bij en laat het rustig nog een minuutje of 10 doorkoken. Zeef decatmint eruit en drink het op, het liefst op een nuchtere maag. Dit zou wel effect moeten hebben.

steeds geen effect,

:(

mrja, ik gan van die smartshit stoppe, want volgens mij is dat allemaal rotzooi, ofwel eens rustig paddo's nemen,

of wel wachten tot ik 18 ben om in de coffeeshop te mogen:)

shihuandgi

Belezen gebruiker
sinds ik bij de noob-shop studio 69 in maastricht ben buitengesmeten:confused:,

kwas te jong,

nog 4 maandjes en ik mag binnen:) :)

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik woon zelf in Maastricht en daar zijn zoveel shops waar je mischien wel binnekomt :P Waarom probeer je alleen de orginal 69, wat niet eens een hele goede shop is.

shihuandgi

Belezen gebruiker
wel, omdat ik geen andere shop ken :(

ik heb ook in dezelfde straat een coffeeshop gezien maar die was onder verbouwing ofzoiets:)

voor de rest weet ik daar geen coffeeshops zijn:(

Hempy zei:
heaven, missisipi, smoky's, macxy's (vooral de maxcy's en de heaven zijn goed) :stoned:

ken ik niet:(, heb totaal geen idee waar ze zouden liggen:),

mischieen een tip? :mrgreen:

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik ga eens paddo's gebruiken, en als ik hier niets van voel!!! dan weet ik zeker dat ik immuun ben tegen drugss ofzo,

volgens mij zit ik gwn mijn geld weg te smijten aan die smartshop boel...

Ellesdee

Badass junkie
shihuandgi zei:
ik ga eens paddo's gebruiken, en als ik hier niets van voel!!! dan weet ik zeker dat ik immuun ben tegen drugss ofzo,

nou, ik kan je garanderen dat je van paddo's echt wel wat voelt...

anders vreet ik mn schoen op... :rolleyes:

shihuandgi

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:

nou, ik kan je garanderen dat je van paddo's echt wel wat voelt...

anders vreet ik mn schoen op... :rolleyes:

ok dan :mrgreen:

das een deal eh:wink:

Ellesdee

Badass junkie
yeah :P
en als die paddo's nie werken, dan heb je of te weinig op, of je hebt de verkeerde soort genomen ofzo :P

minn

Badass junkie
Catmint is leuk!
Dat spul is onwijs lekker vind ik. En je kan er superlang op teren. In de afgelopen zomervakantie was k bij Spacingben, en we hebben volgens mij de gehele nacht dat spul lopen roken. Zelfs nog thee gezet. Je droomt er heel lekker van, en mijn verbeeldingsvermogen werd sterker. Ik voelde me onwijs chill door dat spul.

shihuandgi

Belezen gebruiker
minn zei:
Catmint is leuk!
Dat spul is onwijs lekker vind ik. En je kan er superlang op teren. In de afgelopen zomervakantie was k bij Spacingben, en we hebben volgens mij de gehele nacht dat spul lopen roken. Zelfs nog thee gezet. Je droomt er heel lekker van, en mijn verbeeldingsvermogen werd sterker. Ik voelde me onwijs chill door dat spul.

serieus?

nou ik voel er toch niets van :(

Ellesdee

Badass junkie
shihuandgi zei:
minn zei:
Catmint is leuk!

serieus?

ik voelde er ook niks van hoor :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:
minn zei:
Catmint is leuk!

serieus?

ik voelde er ook niks van hoor :P

same...

placebo doet ook een hoop...

Bovenaan