Candyflipping The Poll

Candyflipping, wat verkies je

• Eerst de MDMA dan LSD

Stemmen: 4 16,7%
  • Eerst de LSD dan MDMA

Stemmen: 17 70,8%
  • Tegelijkertijd :|

Stemmen: 3 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    24

Intoxication

Bewuste gebruiker
hoi hoi mensen hier ben ik al eigelijk heel lang benieuwd naar wat jullie hiervan denken
de vraag is duidelijk!!

ik voor mdma eerst het brengt me echt in de setting voor helemaal goed te gaan op lsd, probleem hierbij wel beetje is de piek v mdma gaat gauwer over dan die van lsd, en omdat je net mdma eerder hebt genome is het gevoel allemaal veel gauwer over.. zie het gewoon een beetje als katalysator om je "goed" te laten gaan op LSD, maar al is de mdma sneller uitgewerkt, de katergevoelens blijven altijd uit tot na de slaap

ik kies dan niet voor lsd eerst gewoon omdat ik nooit de tijd heb om 4u te wachten en het geduld ook niet echt, en meestal moet je dan al een feestje hebben die heel de nacht doorloopt en dat heb ik zelden (behalve dan zo core feesjes maar dat is not done) .. want ik heb niet echt zin om naar huis te gaan in het hardste van mn trip om mn ouders s morgens dan te zien ontbijten ..

benieuwd naar jullie!!!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerst LSD en daarna MDMA. Ik heb geen zin in de crash terwijl ik nog hard aan het trippen ben. Ik deed het na 4 uur. Alhoewel ik de candyflip niet veel aan vond, ik merkte bijna niets van de MDMA en dat vond verspilling en het voelde ook niet echt als een synergie.

En dit staat trouwens in het verkeerde forum.

L

Lid 6909

Gast
Je hebt echt geen last van een crash onder een LSD trip hoor :grin:

Immo

Badass junkie
Ik heb deze combo zelf nooit gedaan, maar ik zou ergens in het midden van mijn lsd trip de mdma nemen. Het uitwerkende effect van mdma lijkt me niet echt prettig tijdens het trippen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
gNuxx zei:

Heb ik wel 1 keer gehad, althans een soort van. Niet zo heftig maar het was duidelijk merkbaar. Dat was ook mijn eerste candyflip. 120mics en 100mg mdma. Eerst de acid genomen en 2 uur later de M.

2e candyflip was op 100mics en 100mg mdma. Beiden tegelijk ingenomen. Maar geen last van crash.

3e candyflip was op 50mics en 100mg mdma, weer eerst de acid genomen en uur later de M. Ook geen crash.

L

Lid 6909

Gast
DrippTone zei:
gNuxx zei:

Heb ik wel 1 keer gehad, althans een soort van. Niet zo heftig maar het was duidelijk merkbaar. Dat was ook mijn eerste candyflip. 120mics en 100mg mdma. Eerst de acid genomen en 2 uur later de M.

2e candyflip was op 100mics en 100mg mdma. Beiden tegelijk ingenomen. Maar geen last van crash.

3e candyflip was op 50mics en 100mg mdma, weer eerst de acid genomen en uur later de M. Ook geen crash.

Ik bedoelde ook, als je eerst de MDMA neemt, en dan de LSD, dan is er geen crash te merken. Test maar :grin:

Flierefluiter

Experimenterende gebruiker
gNuxx zei:
DrippTone zei:
gNuxx zei:

Ik bedoelde ook, als je eerst de MDMA neemt, en dan de LSD, dan is er geen crash te merken. Test maar :grin:

Maar zou je trip niet minder of kutter worden zodra de emma uit begint te werken?

L

Lid 6909

Gast
Ik denk niet eens dat je doorhebt dat de emma uitwerkt :grin:

Bovenaan