caffiene

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hi allemaal

kheb even een vraagje kwist niet waar ik het moest plaatsen dus sorry als het verkeerd staat

maar ik heb overlaatst in een smartshop in maastricht 25 gr caffiene gekocht voor 10 euro.
ik was in maastricht en aangezien ik belg ben kun je de rest wel raden .

nu heb ik er iets aan als ik het opsuif en in hoeverre zijn die shops te betrouwen? dat ik geen bloem snuif :)

alvast bedankt

grtzz

Herbalisme

Bewuste gebruiker
lsdlicious zei:
hi allemaal

kheb even een vraagje kwist niet waar ik het moest plaatsen dus sorry als het verkeerd staat

maar ik heb overlaatst in een smartshop in maastricht 25 gr caffiene gekocht voor 10 euro.
ik was in maastricht en aangezien ik belg ben kun je de rest wel raden .

nu heb ik er iets aan als ik het opsuif en in hoeverre zijn die shops te betrouwen? dat ik geen bloem snuif :)

alvast bedankt

grtzz
Smartshops zijn betrouwbaar, het is een winkel als een andere (;
Ik heb nog nooit een klacht gehad met een product die ik er kocht.

Greets,
Herbalisme

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Rob070 zei:
Caffeine snuiven? Is een kopje espresso drinken niet hetzelfde?

het is dat wat ik probeer te weten te komen, sommige zeggen dat het wat een speedy gevoel geeft andere zeggen dat je er onrustig en paranoia van wordt

ik weet er alleen van dat het word versneden met speed maar ik zou willen weten of je het zo ook zou kunnen gebruiken of wat het doet in grote hoeveelheid bv 10x zoveel snuiven als een kopje espresso

grtzz

Rob070

Experimenterende gebruiker
de dodelijke dosis van caffeine ligt heel hoog dus echt gevaarlijk zal het niet snel worden.
Maar je hebt het wel over een grote dosering proberen... denk er wel aan dat dit je hart aardig op hol gaat brengen. Bouw de hoeveelheid wel op en ga niet in 1 x een mega dosering naar binnen werken. Begin eens met een dosering van 250 mg.

De aangeraden / verantwoorde dosering ligt tussen de 2 tot 4 mg. per Kg lichaamsgewicht.

Je kunt inderdaad verwachten dat je er onrustig en trillerig van wordt. Bij een normale dosering kan je ook goed concentreren op zaken maar ik verwacht bij een veel hogere dosering dat het juist tegenovergesteld zal werken.

Zelf gebruik ik ook pure caffeine poeder i.c.m geranamine ( Voor aanvang sport ) en weet dus uit ervaring dat caffeine heel bitter smaakt. Probeer het even en je weet waarschijnlijk dat je caffeine hebt gekocht.

offtopic: de prijs die je hebt betaald is wel aan de hoge kant... http://www.geranaminekopen.nl biedt het een stuk voordeliger aan.

Bovenaan