Bromazolam verslaving

Benzo J

Newbie
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?

ik misbruik het al 1.5 maand

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik ben eindelijk van mijn bromazolam verslaving af! Begon tricky te worden. Ik had namelijk steeds meer nodig opeens. Niet meer doorslapen erop en dan snachts om 03:00 nog weer 1 erbij moeten gooien etc. Uiteindelijk was ik gewoon natuurlijk een flinke zombie overdag.

Ben eraf gekomen door heel mijn voorraad weg te doen. En quetapine te nemen met een valiumpje erbij in de avond ..... die valium heb ik nu afgebouwd tot een halve.

Ik heb overigens niet superveel ontwenningsverschijnselen gehad. Geen enge dingen ofzo.

Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!

Fisherman's friend

Badass junkie
Ik ben eindelijk van mijn bromazolam verslaving af! Begon tricky te worden. Ik had namelijk steeds meer nodig opeens. Niet meer doorslapen erop en dan snachts om 03:00 nog weer 1 erbij moeten gooien etc. Uiteindelijk was ik gewoon natuurlijk een flinke zombie overdag.

Ben eraf gekomen door heel mijn voorraad weg te doen. En quetapine te nemen met een valiumpje erbij in de avond ..... die valium heb ik nu afgebouwd tot een halve.

Ik heb overigens niet superveel ontwenningsverschijnselen gehad. Geen enge dingen ofzo.

Dan heb je de ene medicatie ingeruild voor een andere.
Is het wel via de huisarts? Je praat er wel heel makkelijk over.

Manu76

Badass junkie
Ja ja, er zijn mensen die makkelijk Benzodiazepines af kunnen bouwen, maar zeker niet bij iedereen het geval.

Ik weet ook niet of je aan stoerdoenerij doet, of dat je echt mensen wilt helpen met je lompe wegtyftip..

Succes met afbouwen van de Diazepam en misschien de Quetiapine en goed om te horen dat het verder zo makkelijk voor je lijkt te verlopen @B00N.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik denk er zeker niet makkelijk over die bromazolam was echt een bitch om vanaf te komen. Maar uiteindelijk komt het toch ook aan op wilskracht als je er echt vanaf wil, dus dat “gewoon wegtyfen” past zeker in die mindset

Speedboot

Experimenterende gebruiker
Na drie weken afbouwen was het voor mij al een verschrikking. Heb mij nog nooit zo slecht gevoeld… sterkte!

Bovenaan