Niet herkenbaar. Merk daar zelf geen ontwenning van.Vannacht goed geslapen op 3mg Bromazalam. Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft. Geldt dat ook als je het bijv 1 x per week gebruikt? Werd wel wakker met een verstopte neus en wat spierpijn. Herkenbaar?
Ik neem 3-6 mg. Meestal 3. Maar ik heb ook een flinke tolerantie. Dus dat raad ik echt af.Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag?
Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er
voorlopig helemaal mee.
Eens met dit. Ik heb er echt nul moeite mee verder. Was ook beetje angstig na alle berichten hier maar het valt mij echt reuze mee. 😁Niet herkenbaar. Merk daar zelf geen ontwenning van.
Zou het wel lekker bij max 1 maal per week houden.
Ik ben vaak dag later wel onwijs lui maar dat vind ik geen ramp en weet ik nu van te voren. Verder voel ik me altijd prima.Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag?
Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er
voorlopig helemaal mee.
Nee, als dat het enige is, kun je daar rekening mee houden. Maar het werd bij mij gewoon zwart voor mijn ogen, de dag daarna. Heb nu toch nog geprobeerd of 1,5 mg minder bijwerkingen geeft. Een hele vreemde nacht achter de rug, met nachtmerries en steeds wakker worden. En helaas weer die sterretjes. Wel minder dan de 1e keer. Stop er nu echt mee. IedereenIk ben vaak dag later wel onwijs lui maar dat vind ik geen ramp en weet ik nu van te voren. Verder voel ik me altijd prima.
Wel bijzonder hoe dat bij iedereen weer anders is. Ik heb zelf niet met heel veel soorten benzo's ervaring maar ik vind zelf dit toch het chillste tot nu toe (wat ik dus echt niet had verwacht van te voren). Vannacht ook heerlijk negen uur geslapen na een nacht skippen op pep, alleen beetje hoofdpijn vanochtend maar kan ook door de pep komen.Nee, als dat het enige is, kun je daar rekening mee houden. Maar het werd bij mij gewoon zwart voor mijn ogen, de dag daarna. Heb nu toch nog geprobeerd of 1,5 mg minder bijwerkingen geeft. Een hele vreemde nacht achter de rug, met nachtmerries en steeds wakker worden. En helaas weer die sterretjes. Wel minder dan de 1e keer. Stop er nu echt mee. Iedereen
reageert weer anders op medicatie. Wil alleen nog Norflurazepam proberen. Als dat niet bevalt, geen RC’s meer.
O, is dat het? Grapje. Aan je tekst in ieder geval niet te merken. Voor mij is slapen het enige doel.Wel bijzonder hoe dat bij iedereen weer anders is. Ik heb zelf niet met heel veel soorten benzo's ervaring maar ik vind zelf dit toch het chillste tot nu toe (wat ik dus echt niet had verwacht van te voren). Vannacht ook heerlijk negen uur geslapen na een nacht skippen op pep, alleen beetje hoofdpijn vanochtend maar kan ook door de pep komen.
Met flualprazolam had ik na 2 dagen achter elkaar wel veel moeite om zelf weer te kunnen slapen ondanks dat ik best veel blow altijd. Maar op zo'n moment is het juist de bedoeling dat je niet pakt want dan loopt het uit de hand.
Blabla ja ben misschien nu ook niet nuchter haha. 🤣😂
Haha helft van mijn verhaal is totaal niet wat je vroeg ofzo namelijk. :') Maar wel lastig want ik heb zelf alleen ervaring met 4 soorten waarvan 2 verboden zijn dus weet ook niet echt iets. Ik vind altijd beetje eng om "nieuwe" benzo's te proberen haha. Komt ook wel door van alles wat ik hier dan lees terwijl dat dus niet voor iedereen hetzelfde hoeft te zijn. :')O, is dat het? Grapje. Aan je tekst in ieder geval niet te merken. Voor mij is slapen het enige doel.
Van gewone benzo’s nooit zulke rare bijwerkingen gehad. Wel tolerantie opgebouwd. Had gehoopt te kunnen afwisselen met rc’s, maar tot nu toe niets gevonden waar ik goed tegen kan, behalve Etizolam. Maar dat is verboden.
Net zo verslavend als alle andere benzodiazepines. Indien je dit niet van je arts voorgeschreven krijgt en dus niet nodig hebt, moet je hier niet aan beginnen.Overgestapt op Norflurazepam 5 mg en
daar prima op geslapen en zonder ‘kater’ wakker geworden. Ga deze rc af en toe gebruiken. Hoe verslavend is Norflurazepam ? Weet iemand dat?
2x is gewoon een gok, het kan ook na 1x zijn of na 3 x. Het punt is dat het een potent medicijn is dat onmiddelijk ontwenningsverschijnselen kan geven, en hoe heftig die zijn is gewoon niet te zeggen. Als je het niet nodig hebt, niet aan beginnen. En als je het wel nodig hebt krijg je via je huisarts een medicijn dat veel veiliger effectiever is.Ik lees echter op het forum
dat het na 2 x gebruik al ontwenningsverschijnselen geeft.
Bromazolam 3 mg is voor mij de sterkste van wat ik ken , meestal val ik in een soort roes -slaap.( Gebruik het bij hoge pijn en slechte nachten. )Ben vast de enige die gewoon lekker relaxed wordt van 6 mg Broma. Ondervindt er echt geen nadelen aan, zo lang mijn pauzes lang genoeg zijn…
Sidenote, heb veel tolerantie.
Na 6 mg val ik niet eens in slaap. 🥲Bromazolam 3 mg is voor mij de sterkste van wat ik ken , meestal val ik in een soort roes -slaap.( Gebruik het bij hoge pijn en slechte nachten. )
Tolerantie speelt een rol ja, wissel ook wel eens, ik moet juist een oppepper hebben hahaNa 6 mg val ik niet eens in slaap. 🥲
Ben te stoned om te reageren… Reageer later eventjes. ❤️Tolerantie speelt een rol ja, wissel ook wel eens, ik moet juist een oppepper hebben haha
Ps. Had je een Dm vraagje gestuurd . 🤗🌸
| Flubromazepam Pellets 8mg Art.nr.: Flubromazepam Pellets 8mg | 10 | € mag ik niet zeggen |
| Flunitrazolam Pellets 0,25mg Art.nr.: Flunitrazolam Pellets 0,25mg | 10 | € mag ik ik niet zeggen |
Lees je voortaan eerst wat beter in voor je een middel besteld wat een hele hoge verslavings percentage heeft.Ik ben o zoek naar een goeie RC benzo om vlot mee in te slapen. Doorslapen mag maar is niet zo van belang, meestal als ik in slaap lig is't ok.
Norflurazepam kwam in me op.... ik mag geen prijzen noemen, ma laat ons zeggen dat een halve gram poeder tegenover 10 pellets van 5mg; dus 500mg, een tiende van een halve gram poeder) een verhouding hebben in prijs van .... De 50 mg pellets kunnen 4 a 5 keer in de prijs van de 5000mg poeder (als ik goed reken he! (k en vermoeid en internet slaat er soms een nulletje af... ik DENK dat ik zoiets hoor te weten en vergis er me zelden in, but it fucking happends!)
Pyrazolam 3MG kwam ik ook tegen... verkiezen jullie norflurazepam of pyrazolam? Om te slapen dus...
Is het poeder dan zoveel leuker dan een pelletje? Werkt een pelletje minder goed? Kan je dat poeder wel snuiven? 'k vraag me af waarom de pellets zo goedkoop zijn (of waarom het poeder zo duur)... hoewel...het zou dubbel zoveel kosten voor dezelfde hoeveelheid in pellets.... Welke dosis heb je doorgaans nodig om heel snel in te slapen? Ik ben zolpidem 10 mg gewend, xanax 2mg, lorametazepam 2mg, diazepam 5 mg..... zolpidem was het beste middel dat ik had gevonden, had er wel 2 van nodig... die beginnen te wennen en nu zou ik er bijna 5nemen en als ik niet ga liggen gebeurt er nog niets, (maar ze werken du wel, ik voel ze gewoon niet meer komen). Ik neem er een pauze van.
Xanax helpt me wat rustiger te krijgen maar daar houdt het ook mee op. Van lorametazepam en diazepam merk ik niets... (misschien wel dat, ALS ik slaap, ik vaster slaap.... ik snurk wel dan, lijkt normaal want als je teveel benzo's neemt rem je je adem af)
Dus ik heb nu al besteld (express niet in poeder tot nu toe):
Flubromazepam Pellets 8mg
Art.nr.: Flubromazepam Pellets 8mg 10 € mag ik niet zeggenFlunitrazolam Pellets 0,25mg
Art.nr.: Flunitrazolam Pellets 0,25mg 10 € mag ik ik niet zeggen
Heeft iemand ervaring met norflurazepam poeder ipv de pellets? En welke dosis raden jullie aan? Wat verkies je en waarom?Thanks!
Ik had het over de recreational rc drugs, ik snuif het liefst.Lees je voortaan eerst wat beter in voor je een middel besteld wat een hele hoge verslavings percentage heeft.
'Benzo' poeder is niet om te snuiven, met een klein beetje research had je dit zo kunnen weten.
Daarnaast is poeder vele male potenter en als je weinig ervaring hebt en geen goede weegschaal in huis hebt gaat dit gegarandeerd fout.
Verder zijn pyrazolam en norflurazepam naar mijn ervaring geen benzos om goed op te slapen, pyrazolam is ten eerste niet eens een inslaper maar meer een angstremmer en norflurazepam wordt vaak gebruikt om mee af te bouwen omdat de halfwaardetijd heel lang is, zelfde geld voor flubromazepam, toevallig gebruik ik die nu zelf om mee te taperen vanwege de halfwaardetijd.
Neem aan dat dat wel iets is waar je rekening mee hebt gehouden?
Je had beter voor bromazolam kunnen kiezen als je er gewoon op wilt slapen.
Raad je alleen wel aan om het niet vaker dan 1x max 2x per week te gebruiken, benzos zijn echt silent killers, voor je het weet ben je afhankelijk en afkicken van benzos is echt geen pretje.