Bretazenil ervaringen?

Prutsertje

Belezen gebruiker
Heeft er iemand ervaringen met deze substantie?
Ik heb hier wat poeder van en wil dit gaan researchen.
Interessant vind ik de korte halfwaardetijd en dat het geen typische benzo is maar op andere receptoren bindt.
Dosering is wel tricky. 0.5 mg tot 2 mg. Ik wil het volumetrisch doseren en ben nog aan het kijken waar dit poeder het beste in oplost. Zal wel pg worden.

XMR

Wijs gebruiker
Gevaarlijk om thuis zo'n dosis af te moeten wegen. Ookal ga je volumetrisch doseren, als je weegschaal er ook maar iets naast zit (terwijl hij aangeeft dat het klopt) ben je flink de sjaak.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Nog geen ervaringen mee, wel tegen gekomen. Worden als capsules van 1mg verkocht door een bepaalde vendor, zou rond de 20mg diazepam in vergelijking moeten zijn.

Wikipedia: "0.5mg of bretazenil is approximately equivalent in its psychomotor-impairing effect to 10 mg of diazepam"

Een comment:
"Active at 0.5 mg, on rats acts like a hypnotic but not overly sleepy. Possible to stay awake, more difficult to do so on late hours though. Cannot tell about its recreational potential, but it works great at ending trips or reducing anxiety during stimulant comedowns and so on. Potent by weight and effective."

Oplosbaarheid: Dimethylsulfoxide: 24 mg/mL volgens https://www.chemicalbook.com/ProductChemicalPropertiesCB6503200_EN.htm

Erg potente benzo, idd mee uitkijken ook bij volumetrisch zoals XMR zegt.

Half-life van 2.5 uur is wel weer erg mooi. keer wat anders..

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik heb wat gereaserched, 2 mg. Maar merk er niet veel van.
Ik heb wel benzo tolerantie.
Mixte prima met Ethanol overigens

Bedankt voor die url trouwens, interessant:

Bretazenil is an imidazobenzodiazepine partial agonist and a potent anxiolytic. It is rapidly absorbed and has a half-life of 2.5 hours. Animal work has shown that, even after long-term administration of bretazenil, there are no changes in GABA receptor binding or function, and tolerance does not occur.

Laatst bewerkt:

Prutsertje

Belezen gebruiker
Gevaarlijk om thuis zo'n dosis af te moeten wegen. Ookal ga je volumetrisch doseren, als je weegschaal er ook maar iets naast zit (terwijl hij aangeeft dat het klopt) ben je flink de sjaak.
Ik ga natuurlijk niet uit van wat de weegschaal aangeeft. Ik heb een halve gram gekocht dus ik heb een halve gram. Dit in 250 ml opgelost en prima volumetrisch te doseren. Kijkt niet op een korrel meer of minder hoor. Daarbij heb ik mij wat verder ingelezen en het lijkt niet een al te gevaarlijk middel te zijn. Er schijnt een max te zitten aan de effecten die je ervan kan krijgen. Maar die vallen tegen dus

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik heb nu blotters hiervan.

Ik moet zeggen dat ik een blotter van 1 mg wel een beetje als etizolam ervaar maar dan idd minder lamleggend. In hogere hoeveelheden kan dit goedje best nog wel es recreatief zijn denk ik.

- **Etizolam** is een thienodiazepine met anxiolytische, anticonvulsieve, kalmerende en spierontspannende effecten. Het werkt als een volledige agonist op de GABA-A-receptoren en wordt gebruikt bij angst- en slaapstoornissen. Het vertoont een hoge potentie, met effecten die vergelijkbaar zijn met die van benzodiazepines, maar met potentieel minder risico op tolerantie en afhankelijkheid[1][2].

- **Bretazenil** is een gedeeltelijke agonist op de benzodiazepineplaats van GABA-A-receptoren. Het biedt anxiolytische en anticonvulsieve effecten zonder de sedatieve en amnestische bijwerkingen die kenmerkend zijn voor volledige agonisten zoals etizolam. Bretazenil heeft ook een lager potentieel voor misbruik[3].

Bovenaan