[Bodyload]Haat-Liefde verhouding

Paperplane.

Wijs gebruiker
De trippers onder ons kennen hem wel. De lsd body high/load. Spanning in je onderbuik, tintelingen in je ruggenwervel, een voor je gevoel overdreven geforceerde glimlach, willen kronkelen als je stil ligt, willen stilliggen als je kronkelt. Dat is vooral bij 150ug+ doseringen dan.

Op veel momenten zou ik hem niet willen missen maar soms is het erg ongemakkelijk, vooral de tension/anxiety zoals ze het in het engels zo mooi noemen. Het hoort er eenmaal bij en zou niet zonder willen, maar wat heb jij er mee?

Peace, :stoned:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik rook altijd een grote joint de eerste periode en een biertje of iets dergeliks, maar goed met de dosissen die ik neem word het (erg) vaak een bewuste droom en val ik in slaap en ga in me droom verder. Tja fantasy gone wild I guess..

Bij een dosis van 150 mics merkte ik eigenlijk geen bodyload, naar mate ik opbouwde ) werd het eerst soms niet soms wel een bodyload, maar boven de 1mg was het echt erg psychologisch en prachtg in mijn ervaring na lange tijd opbouwen, en kon de vreemdste en mooiste dingen zien en horen in muziek wat je anders nooit hoorde, tekens/cijfers vallen op in series/movies kan zo nog wel doorgaan over het leven ondersteboven draaien.. maar komt erop neer , soms vreemde gedachtegang hebben tijdens de werking, maar het is maar een trip en erg inspiratievol.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Merkte dat ik gister ook een beetje kortademig werd na 300ug, alsof ik vergat te ademen, omdat ik zo hard aan het trippen was. Vooral in de eerste 3 uur. Heb vroeger wel last van astma gehad toen ik jonger was, zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Bovenaan