• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Blue 69.

fucker

Newbie
We hebben verschillende keren wiet en hasj gerookt en het werd eens tijd voor iets nieuws, iets heftigers.
wat vrienden van mij hadden al 2 keer eerder de drugs blue 69 geprobeert en had foto's gezien en verhalen van hun dat het héél leuk en spannend was.
Dus ik had besloten om met wat anderen vrienden die deze drugs ook nog nooit hadden gehad, te proberen en hun vonden het wel erg spannend maar wilde wel mee doen ( jongens zijn tussen de 15 en 17 jaar )
Op koninggedag 2012 hebben we dit voor de 1ste keer getest. rond 7uur had ik het ingenomen met 4 jongens die dit nog nooit hadden gebruikt en 1 persoon die al ervaring hiermee had. we zijn op een rusitge plek in de natuur gaan liggen, om ons heen waren een paar andere vrienden van mij die hier ookal ervaring mee hadden. ongeveer 20 minuten na het innemen van de drugs begonnen mijn voeten te tintellen en ineens ging mijn zicht van helder naar wazig en ik kon maar me maar op 1 punt concentreren. na een half uur werd ik heel druk en ging ik rennen en rondjes lopen. wat heel fijn was we zijn nu ongeveer een uur aan het knallen. en ik was bang dat het specialen gevoel dalijk weg trok dus hadden we besloten om nog 1 potje blue 69 in te nemen. waardoor ik nog harder en langer door ging. na het op het gras te hebben gelegen met muziek op gingen we even nieuw water halen bij een vriend. ik heb daar op de bank gezeten met een de vriend die al ervaring had met knallen een die ook aan het knallen was. het was toen ongeveer kwart op 11 en we hadden iets voor dat we naar deze jongen binnengingen nog MDMA gelikt. eenmaal binnen werd het best eng, de kamer was erg donker en er hingen voor ons gevoel hele enge schilderijen op. op deze schilderijen ging ik erg hard. we hebben hier binnen een dik half uur alleen op de schilderijnen gespaced. toen we terug naar het veld gingen lagen de anderen daar naar de sterren te kijken wat wij dus ook maar gingen doen, het was heel fijn om te zien maar toen leek het net of de wolken en sterren tegen elkaar botsten en werden we allenmaal bang en zijn we naar huis gegaan, dit was de 1e keer blue 69 maar wel de beste keer, ik heb het ondertussen 2 x blue 69 gehad en 1 x een XTC pil gehad.

Bovenaan