Blowen in de zon

Word jij veel stoneder als je in de zon blowet?

• Ja, ik word stoneder.

Stemmen: 2 66,7%
  • Hmm.. geen idee?

Stemmen: 1 33,3%
  • Nee, zon of geen zon; ik word even stoned.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden!

Ik heb vanmiddag geblowt, ongeveer 2 gram en ik ben echt enorm knetter.

Normaal word ik niet echt knetter van 2 gram, maar door die zon duurt mijn stonedheid eenstuk langer en ben ik ook een stuk stoneder.

Mijn vraag daarom is:
- Word jij veel stoneder als je in de zon blowt?

Ik wil graag jullie reacties horen, en misschien nog leuke tips omtrend blowen, manieren om stoneder te worden of iets anders grappigs.

Groetjes,
Lolzornated.

Riel

Bewuste gebruiker
Ja, dat komt omdat je van de zon alleen al in een roes komt.

hoe kun je nou niet knetter worden van 2 gram :confused:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
In de zon voel je je al lekker, en met een blowtje word het allen maar beter van...

Met 5 man in het park gaan zitten, broodjes mee, fles drinken mee, 5 gram wiet mee. Ja, daar wort je lekker stoned van :wink:

nicolai

Wijs gebruiker
ik wordt er niet persee stoneder van ofzo. ben vanmiddag ook de hele tijd buiten wezen blowen en een beetje chillen, en was wel lekker stoned, maar niet meer dan normaal ofzo. maar de zon maakte het wel echt helemaal af vanmiddag, dat dan weer wel.

heerlijke zondag na zo een zware nacht uitgaan...

Purple haze

Bewuste gebruiker
Als je het warm hebt heb je wel mee kans om je niet lekker te gaan voelen (ook vanwege mogenlijk vocht tekort)

Osi`

Bewuste gebruiker
heerlijk man, als't zonneke is en kzit toch maar ff thuis en kwil roken ga ik altijd ffkes buiten chillen. ^^ blijf ik wel makkelijk een uurtje of 2 buiten te blijven plakken. Nu met een laptop is dat opgelost =)

dain

Bewuste gebruiker
zon opzich is zalig, blowtje opzich is zalig, combineer de twee en je bent gewoon tiendubbel zo relaxed :grin:

paupie

Bewuste gebruiker
jup, ik wordt als het echt lekker warm is en de goed fel schijnt, 2 keer zo stoned. Ik ging ook een keertje op het strand blowen toen het tegen de 30 graden was.... na een halve joint was ik al supergaar... nooit meer :tongueout:.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Als ik in de felle zon smoke, dan lijkt het wel of ik stoneder word.
Maar ik weet niet of het wel echt zo is

Hans

Wijs gebruiker
Moet je nagaan hoe hard je gaat als je ook nog bananen schil erbij rookt.. in de zon dan he!!!!

Wirwar

Belezen gebruiker
in de zomer als het lekker warm is in de volle zon.. stoooooned
Ja, ik word stoneder als ik in de zon blow. (moet het wel een beetje warm zijn anders maakt het niet uit)

Moker

Bewuste gebruiker
als de zon goed schijnt en ik wil een jointje roken, dan zoek ik wel een plek op met schaduw. Als ik ga blowen midden in de zon val ik bijna flauw ik kan er echt heel slecht tegen.

Maar als ik dan een jointje heb gerookt op een plek met schaduw kan ik daarna wel in de zon zitten.

hehe begrijp het zelf ook niet echt maar ja :beer:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik word behoorlijk moe en ziek van blowen in de volle zon, als het dan ook nog es warm is. kutgevoel voor mij.

En ja. 2 gram wiet krijg ik nooit alleen opgerookt op een paar uur. Toch niet van harte. Als ik echt zwaar doorzet voor een soort van all-you-can-smoke-wedstrijd misschien wel. Maar dan moet de hoofdprijs wel iets héél speciaal zijn.

nicolai

Wijs gebruiker
in de wind blowen is ook erg fijn trouwens merk ik net. lekker uit het raam van je warme slaapkamer hangen met een joint tussen je lippen en het verkeer op straat observeren. geeft toch altijd een fijn gevoel als je zelf warm binnen zit en je ziet mensen in de kou lopen en fietsen. vooral als je ze ook nog eens tegen de wind in ziet lopen en fietsen voel je je best goed omdat je niet in zijn of haar schoenen staat... :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zat tijdens de verbouwing wel eens op het dak van het huis. via het dakraam omhoog lopen en met mijn voeten over de rand op de punt van het dak zitten. mooi uitzicht trouwens. :grin:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Het verrijkt de ervaring gewoon op een super manier!

Ik heb wel het idee dat ik stoneder word op een zonnige dag, maar ik denk dat het gewoon zo lijkt. :stoned:

Bovenaan