Blauwtjes

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hallo Allemaal!

Het goede nieuws: Aanstaande weekend naar Solar!!

Het slechte nieuws: Mijn pilletjes zijn op

Het slechtste nieuws: Ik kan hier op dit moment echt nergens meer aankomen! Was op zoek naar de blauwe mitsus die iedereen tot voor kort nog makkelijk kon krijgen maar nu ineens.....

Hebben meerdere mensen wel eens deze dubbele pech gehad??

Groetjes van een verdrietig iemandje :(

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ja ok, maar aan andere sterke pillen is hier ook niet te komen. :(

Ik denk dat de FBI er achter zit! :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
lj_bob zei:
Ja ok, maar aan andere sterke pillen is hier ook niet te komen. :(

Ik denk dat de FBI er achter zit! :smoke:

Uit welke hoek van Nederland/België kom je dan? Want volgens mij is zelfs in de boerendorpjes in de provincie nog goed spul te krijgen...

lj_bob

Bewuste gebruiker
Regio Breda, maarja, alle contacten die ik hierin heb leiden blijkbaar naar 1 bron. En die zal er wel vrijwillig/gedwongen mee gestopt zijn..

Boehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoe :(

lj_bob

Bewuste gebruiker
Nee geen PBtje.. Ik ken de regels. Wil alleen mijn frustraties uiten..

Waarom kan niet iemand anders de productie van de (goede) mitsus overnemen? :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Moet wel zeggen dat ik laatst eindelijk (na een jaar regelmatig gebruik) een blauwe mitshu tegenkwam, en het dus zeker wel een relaxte pil vond! Echt weer dat euforische gevoel van de eerste keer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dus weet eindelijk waar iedereen het steeds over heeft... over een paar jaar hebben die pillen denk ik een legende- status verworven... :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
SpacePack zei:
jij met je mitsus, er zijn zoveeel andere goeie pillen, zoek gewoon verder

precies :grin: ik heb hier zuivere mdma pillen van 90mg waar mensen lekkerder op gingen als op die 160mg mdma pillen :rolleyes:
Een goeie combinatie mdma+pep vind ik bijvoorbeeld veel beter dan een shitload aan mdma.

Supervlieg

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Supervlieg zei:
SperSIZEboon zei:
SpacePack zei:
jij met je mitsus, er zijn zoveeel andere goeie pillen, zoek gewoon verder

precies :grin: ik heb hier zuivere mdma pillen van 90mg waar mensen lekkerder op gingen als op die 160mg mdma pillen :rolleyes:
Een goeie combinatie mdma+pep vind ik bijvoorbeeld veel beter dan een shitload aan mdma.
op een feest sowieso, thuis niet perse

Nee, maar ik hou heel erg van dingen doen, zowel thuis als op een feest.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Mijn blauwe mitsu ervaring was ook als m'n eerste keer xtc! Dus goeie pillen waren het wel, maar of ze nog veel gedrukt worden weet ik niet.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Na lang zoeken en doorvragen heb ik ze dan toch nog op tijd gevonden.. Mijnweekend kan niet meer stuk :grin:

En natuurlijk zijn er genoeg andere goede pillen.. Maar mijn vrienden vinden die blauwe erg vertrouwd dus zijn gewoon erg blij om die nu te hebben.

Fijn weekend!

SpacePack

Belezen gebruiker
erg vertrouwd :rolleyes:

weetje hoeveel mitsus er voor nagemaakt omdat simpel weg iedereen denkt dat de blauwe mitsus zo goed zijn.

heb persoonlijk 1 keer blauwe driehoek mitsus gehad, werd me aangeraden om een half te nemen (wat zowiezo belachelijk is want al zou er 200mg (overdreven) inzitten dan door de helft heb je nog maar 100 mg).

Maargoed had er dus 2 van binne en voelden helemaal niks behalve beetje oppeppend gevoel.

Wil dus zeggen dat niet elke mitsu van dezelfde kwaliteit is en er veel worden gefaked :wave:

lj_bob

Bewuste gebruiker
SpacePack zei:
weetje hoeveel mitsus er voor nagemaakt omdat simpel weg iedereen denkt dat de blauwe mitsus zo goed zijn.

Wil dus zeggen dat niet elke mitsu van dezelfde kwaliteit is en er veel worden gefaked :wave:

I know, maar ik weet zeker dat ik de goede heb :hearteyes:
Dus het feest kan beginnen!

juuleke

Experimenterende gebruiker
lj_bob zei:
Nee geen PBtje.. Ik ken de regels. Wil alleen mijn frustraties uiten..

Waarom kan niet iemand anders de productie van de (goede) mitsus overnemen? :)

Hier gelukkig nog zat blauwe mitsu's aan te komen, maar de gele driehoeken vind ik tog beter..die blauwe slaan pas na 1 uur kei en kei hard in

Bovenaan