waar kan ik dat kopen? als je het weet tnx broAngramar Temenos zei:Lactose & Magnesiumstearaat.
Voor eggie? Voor eitje? Voor ei? Voor mij?sjaak herremans zei:hij belooft het voor het eggie hoor![]()
2C-Em zei:Ook wel eens cellulose meende ik...?!
+1Isolation zei:ZOLANG JE ER MAAR 150MG MDMA IN GOOIT EN WIJ ALLEMAAL 50 PILLEN KRIJGEN ZAL JE GEHEIMPJE ONDER ONS BLIJVEN
underworld zei:+1Isolation zei:ZOLANG JE ER MAAR 150MG MDMA IN GOOIT EN WIJ ALLEMAAL 50 PILLEN KRIJGEN ZAL JE GEHEIMPJE ONDER ONS BLIJVEN
Als je niet eens weet wat voor bindmiddel je nodig hebt, heb je dan enig idee waar je mee bezig bent?yugoslaaf zei:Hierbij mijn vraag wat voor bindmiddel word gebruikt voor xtc om zeg maar van je mdma een pil t e maken
yugoslaaf zei:Maar als je je eigen pilletje gaat maken weet je wat erin zit als je pure mdma hebt, en dat heb ik dus zou ik me eigen pilletje kunnen maken
yugoslaaf zei:hahahahah ik heb niet gezegt dat ik pillen zou maken en dat ik er in ga handelen staat ook nergens.
Maar als je je eigen pilletje gaat maken weet je wat erin zit als je pure mdma hebt, en dat heb ik dus zou ik me eigen pilletje kunnen maken