Bindmiddel

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
Hierbij mijn vraag wat voor bindmiddel word gebruikt voor xtc om zeg maar van je mdma een pil t e maken

Berbatov

Bewuste gebruiker
2C-Em zei:
Ook wel eens cellulose meende ik...?!

Lactose en cellulose worden vooral in de farmaceutische industrie gebruikt. XTC-producenten doen meestal niet moeilijk en kiezen voor kalk. Vreemd, maar serieus waar.

pascal828

Badass junkie
Omdat je indirect zegt; Ik wil pillen maken, hoe, waar haal ik dat allemaal vandaan. Misschien moest je voor een subtielere aanpak kiezen.

But anyway.. hier zijn twee fabrikanten/groothandelaren in Magnesiumstearaat:
http://www.abcdirect.nl/treffer/nl/magn ... araat.html
Ik zou niet weten of je daar ites mee kan, maar als je googlet kom je vast een heel eind.

Voor lactose kon ik niets over vinden, waar je het kunt halen, maar het zit tenminste in zuivelproducten.

Biertje

Bewuste gebruiker
ZOLANG JE ER MAAR 150MG MDMA IN GOOIT EN WIJ ALLEMAAL 50 PILLEN KRIJGEN ZAL JE GEHEIMPJE ONDER ONS BLIJVEN

Arthur King

Wijs gebruiker
yugoslaaf zei:
Hierbij mijn vraag wat voor bindmiddel word gebruikt voor xtc om zeg maar van je mdma een pil t e maken
Als je niet eens weet wat voor bindmiddel je nodig hebt, heb je dan enig idee waar je mee bezig bent?
lrn2Sk!

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
hahahahah ik heb niet gezegt dat ik pillen zou maken en dat ik er in ga handelen staat ook nergens.

Maar als je je eigen pilletje gaat maken weet je wat erin zit als je pure mdma hebt, en dat heb ik dus zou ik me eigen pilletje kunnen maken

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
yugoslaaf zei:
Maar als je je eigen pilletje gaat maken weet je wat erin zit als je pure mdma hebt, en dat heb ik dus zou ik me eigen pilletje kunnen maken

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
yugoslaaf zei:
hahahahah ik heb niet gezegt dat ik pillen zou maken en dat ik er in ga handelen staat ook nergens.

Dit lijkt mij een stuk makkelijker voor jou, capsules. Tekoop bij de apotheker.

roeloe

Newbie
nu ik deze oude topic lees vraag ik mezelf af als je mdma en dat bindmiddel (Lactose of Cellulose weet niet wat meer word toegepast) samen perst vermindert dan de mdma waarde erdoor? bijv als je 140mg in een pil zou doen + bindmiddel zou het dan de waarde van 140mg naar 110mg verlagen?
heb eens n x zoiets gehoord maar weet niet of ik het moet geloven...

graag reactie tnkx

Biertje

Bewuste gebruiker
140 mg 84% puur mdma kristal = 140 min 16% = 117.6 mg actieve mdma... Dus als je ze dan vervolgens bij het testcentrum laat testen heb je 118 mg in je pil zitten :)

Bovenaan