bijpakken?

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik weet nu ondertussen al wel dat bijpakken wel lukt, maar dat het gewoon minder effect geeft (en het dus eigenlijk ook nog is verspilling is), maar ik vindt het toch handig om te doen omdat ik niet graag hard beging, ik beging liever wa zachter om dan nog een beetje op te bouwen.

Mijn vraag is nu, vanaf wanneer begingt de tolerantie bij lsd op te bouwen en wanneer is de tolerantie helemaal opgebouwd.
Tot hoe lang na iname kan ik bijvoorbeeld nog bijpakken, 1uur? 2uur? 3uur?...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi,

Ik tank wel is bij, dat gaat prima kost alleen veel lsd vind ik. Als je tussen doorslaapt werkt het bijtanken nog minder de dag erop voel ik niets meer.

Ik tank pas na 6-12 uur bij ligt aan de omstandigheden.

Stonie

Bewild

Bewuste gebruiker
Ok , bedankt
Ik dacht dat de tolerantie al veel rapper op zen hoogtepunt was en het dus geen nut meer had om na 12u nog bij te pakken?
Maar nog bijpakken na een 4uurtjes mag dus helemaal geen probleem zijn dan?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Zekers niet maar ik zal het herhalen, je moet de dosis minimaal nogmaals nemen dus 2x 1/2 of nog beter verdubbelen als je wilt boosten.

Dat kost dus een trip.

Of als je begint met een half dan moet er een hele over heen, dan golft het zwaar door .......

Maar het ligt er ook weer heel erg aan hoelang je niet hebt getript.
Als ik de volgende dag neem voel ik niets.

En of je gaat mixen met pep of iets anders.
Dat eerste halfje nekt me altijd nog het hardst, alles wat ik later inneem is merkbaar maar niet levensbedreigend waar ik zoooo van hou.

Mahonie

Bewild

Bewuste gebruiker
mja, maar het is eigenlijk vooral omdat ik binnekort met men vriedin wil gaan trippen en ik echt niet zou willen dat ze het te zwaar vind maar ook zeker niet da ze het te licht vind.
Te zwaar: dan heb ik de kans dat ze het eng vond en niet meer wil doen.

Te licht heb ik de kans dat ze er nix aan vond en misschien daarom niet meer zou willen doen.

En ik wil gewoon echt zo'n intense ervaringen met haar kunnen delen, dat lijkt me echt het einde :mrgreen:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok het duurt lang hoor met de LSD, soms een uur voordat je er echt diep inzit, ligt ook weer aan je maaginhoud en vooral de sterkte maar ook de versheid..

Bij tanken kan echt goed begin mety en 1/4 en dan en uur later nog een 1/4 en dan moet het echt goed gaan.

Succes

Stonie

Jeller

Badass junkie
bijpakken gaat zeker, kheb zelfs al eens gehad dat ik van 2/3 niet te veel voelde en 3 uur pakte ik 1/3 bij van diezelfde trip en toen was ik wel vollenbak aant trippen :)

Bovenaan