bho

blacks.1

Newbie
hoi hoi

ik ben sinds kort bho gaan roken in plaats van wiet
moet zeggen het gaat wel goed af :hearteyes:
alleen wil ik het wel wat langer bewaren
had gelezen dat je het niet lagere tijd dan 2 weken kan bewaren (rotten ofzo?) :rolleyes:

en is het slecht om alleen maar dat te roken?

-Mod knip-

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb veel ervaring met bho, ofwel gewoon hasj olie. Ik bewaar het in de koelkast en heb sommige denk ik al half jaar tot een jaar in liggen zonder enig potentie verlies en zonder bederving. Buiten de koelkast zou het ook niet zo snel moeten bederven hoor, je hasj of wiet is ook niet meteen na 2 weken verrot. Alleen heb je buiten de koelkast wel dat het potentie verlies heeft na verloop van tijd.

Aangezien het veel sterker is dan gewone hasj of wiet zou ik er wel op rekenen dat je tolerantie sneller toeneemt wanneer je alleen nog maar bho rookt. En de negatieve bijwerkingen van cannabis zullen sneller naar voren komen als bij normale cannabis.

dabber91

Newbie
kan je het echt no kopen ik heb zelf een half grtje gemaakt rig gekocht blijkt dat ik toch geen bho vind voorverpakt voor *Modknip geen prijzen svp* eufzo kracht was ni zo heel sterk van de mijne rosin ookal geprobeert beetje maar nu vroeg ik me af of iemand e zelfde problemen heeft of oplossingen hoop dat iemand iets ermee kan :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dabber91 zei:
kan je het echt no kopen ik heb zelf een half grtje gemaakt rig gekocht blijkt dat ik toch geen bho vind voorverpakt voor *Modknip geen prijzen svp* eufzo kracht was ni zo heel sterk van de mijne rosin ookal geprobeert beetje maar nu vroeg ik me af of iemand e zelfde problemen heeft of oplossingen hoop dat iemand iets ermee kan :stoned:
Ik kan echt geen touw aan je post vast knopen om eerlijk te zijn. Wat vraag je nu eigenlijk?

MeejheM

Badass junkie
blacks.1 zei:
hoi hoi