Benzodiazepinen en truffels

Hakibla61

Newbie
Binnenkort gebruik ik voor de eerste keer onder begeleiding truffels.

ivm een spierziekte met veel spasmen moet ik al vele jaren een hoge dosis diazepam innemen 25 mg per dag. Afbouwen kan niet omdat ik dan in totale spasme zit.

Ik wil wel heel erg graag een echte trip ervaren. Heeft iemand advies voor mij?

jam

Bewuste gebruiker
Ja hoor, het kan gewoon, maak je geen zorgen.
Ik heb vaak psychedelica gecombineerd met benzo's en het zwakt het effect wat af maar neemt het niet volledig weg hoor. Eventueel je dosis pas nemen als de trip wat op zijn einde is en anders misschien iets meer truffels nemen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Binnenkort gebruik ik voor de eerste keer onder begeleiding truffels.

ivm een spierziekte met veel spasmen moet ik al vele jaren een hoge dosis diazepam innemen 25 mg per dag. Afbouwen kan niet omdat ik dan in totale spasme zit.

Ik wil wel heel erg graag een echte trip ervaren. Heeft iemand advies voor mij?
In principe zwakken benzodiazepinen trips af, maar omdat jij een hoge tolerantie hebt voor de benzodiazepinen zal het meevallen. Als het mogelijk is voor jou, helpt het wel om op het moment van/vlak voor de trip even niet of iets minder diazepam te nemen (in hoeverre dat mogelijk is). Er zijn voorderest geen gevaarlijke interacties of bijwerkingen bekend. Succes en veel plezier met jouw truffeltrip!

Hakibla61

Newbie
Beste Jam en Geneesmiddel
Beiden bedankt voor jullie advies.

Diazepam blijft tot wel 2-4 dagen in het bloed...normaal moet ik 3x per dag innemen (samen met een andere spierverslapper Baclofen). Ik neem de ochtend dosis 2 uur eerder in en de middag dosis (dan heb ik de trip als het goed is) sla ik over. De avonddosis neem ik weer wel in ..

Heel fijn om te horen dat ik vast wel een trip kan ervaren!

Best wel spannend zo'n eerste keer omdat ik nog helemaal nooit iets van drugs gebruikte.....

Laatst bewerkt:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Diazepam blijft tot wel 2-4 dagen in het bloed...normaal moet ik 3x per dag innemen (samen met een andere spierverslapper Baclofen). Ik neem de ochtend dosis 2 uur eerder in en de middag dosis (dan heb ik de trip als het goed is) sla ik over. De avonddosis neem ik weer wel in ..
Zo gaat het helemaal goedkomen 👍. Baclofen zwakt een trip in principe niet zo sterk af diazepam dat doet, dus dat kun je gewoon nemen als dat voor jou medisch een voordeel oplevert.
Best wel spannend zo'n eerste keer omdat ik nog helemaal nooit iets van drugs gebruikte.....
Snap ik! Is ook erg spannend, maar als je goed voorbereidt dan hoef jij je nergens zorgen om te maken👌

Hakibla61

Newbie
Geneesmiddel,
Bedankt voor deze reactie. Ja ik krijg professionele ondersteuning. Ik kan mijn spierziekte niet accepteren omdat het mijn hele leven op zn kop heeft gezet. Ik krijg ook professioneel voorwerk waar ik nu mee bezig ben en ook al als heftig ervaar. Maar ik hoop dat de trip mij kan helpen om de draad weer op te pakken.

Bovenaan