Benzodiazepinen nemen de effecten van serotonerge psychedelica voor een groot deel weg en kalmeren je, zelfs als je het op de piek van je trip zou nemen.wat gebeurd er eigenlijk als je bromazolam neemt aan het einde van je trip? Werkt dat om eerder in te slapen?
Gewoon lekker uitzitten😎 Dan doe maar rusten/relaxen in bed.Het ding is dat ik niet kan slapen na een trip, ik blijf maar bezig met denken ofzo en t stopt niet waardoor ik ook een slaaptekort krijg
Ik denk (na het bericht van Dirk te hebben gelezen net) dat ik idd weg blijf van benzos🙂 naar spul
Ik heb zoiets van, als ik door een benzo kan slapen en de volgende dag uitgerust ben in plaats van uren lang wakker te liggen en de volgende dag een wrak te zijn daardoor, dan neem ik die benzo hoor.Gewoon lekker uitzitten😎 Dan doe maar rusten/relaxen in bed.
Over wat voor trip hebben we het hier? Psilocybine, lsd, iets anders?Het ding is dat ik niet kan slapen na een trip, ik blijf maar bezig met denken ofzo en t stopt niet waardoor ik ook een slaaptekort krijg
LsdOver wat voor trip hebben we het hier? Psilocybine, lsd, iets anders?
Moet jij ook helemaal zelf weten. Ik zou het niet doen.Ik heb zoiets van, als ik door een benzo kan slapen en de volgende dag uitgerust ben in plaats van uren lang wakker te liggen en de volgende dag een wrak te zijn daardoor, dan neem ik die benzo hoor.
Hoevaak tript iemand überhaupt? Als dat elke week is, is dat al wat problematischer, maar 1 keer in de zoveel maanden zie ik niet echt een probleem in. Al moet je wel van jezelf weten dat je er niet steeds aan gaat zitten.
En hoelaat op de dag neem je dat?
ik begin hier meestal rond 5 uur hiermee, ik vind het niet erg om tot 3 uur te trippen. Maar ik slaap die dag + de volgende dag niet/amperEn hoelaat op de dag neem je dat?
Oef!ik begin hier meestal rond 5 uur hiermee, ik vind het niet erg om tot 3 uur te trippen. Maar ik slaap die dag + de volgende dag niet/amper