• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Basuca - Basecoke heaven

L

Lid 153090

Gast
Hallo,

Zoals ik reeds een aantal keren heb verteld heb ik 2 jaar in Zuid Amerika gewoond - oa in Colombia en Panama. Daar heb ik een Coke lab bezocht in een hutje in de jungle en heb ik de kans gekregen om Basuca te roken; ik dacht daar is een trip report over te schrijven gezien ik er geen van kon terugvinden.

Basuca is het 1ste eindproduct dat verkregen wordt bij de productie van c en is een base ook wel gekend als c pasta. Om er HCL en dus snuif c van te maken is nog een bewerking nodig.
Basuca is 100% zuiver waar Basecoke tussen de 70% en 90% zuiver is en Crack slechts 20% tot 40%.

Basuca wordt ook wel the poor man's c genoemd, het is goedkoper dan HCL en ongezonder; het bevat nog Kerosine.

Ik pakte een stukje van de pasta - het kleefde tussen mijn vingers en bleef aan mijn vingers kleven ipv in mijn pijp te vallen (ik gebruikte een XL puurpijp zoals in Colombia de mode is) maar uiteindelijk lukte het. Ik stak de c aan en begon te inhaleren; ik had moeite met niet te hoesten het brandde enorm in mijn keel en de dmap was heel heet. Ik hield de dampen zo lang mogelijk binnen. Je proefde heel duidelijk de Kerosine.

Ik had de rook nog in mijn longen en daar was de kick al - ik was helemaal scheef in mijn hoofd, zo erg dat ik even dacht KO te gaan; ik hield mij vast aan wat het dichtst bij mij stond, een toestel waar blijkbaar de zuiverheid van c kan gemeten worden en nogal delicaat is dunkt mij want de c boer begon tegen mij te brullen, ik had een full body orgasm maar op dat moment veranderde dat in een spanning; alsof mijn lichaam onder hoogspanning stond.
Ik was bijzonder energetisch en mijn hart bonkte zowat uit mijn borstkas. Ik begon te lullen tegen mijn maat maar die was in discussie met de c boer en kompanen dus ik was eigenlijk tegen mezelf bezig. Mijn lichaam trilde en ik had ook moeite met ademhalen; dit duurde ongeveer 20 min en daarna was het minder intens maar ik heb toch nog wel een klein uurtje strak gestaan vergelijkbaar met een grote dosis snuif c - je weet wel na al een tijdje te hebben door gedaan.

Het is niet zo verschillend van Basecoke maar wel een pak intenser; in andere omstandigheden had ik dit heaven gevonden maar de sfeer was gespannen en de kompanen waren gewapend ook...

Zo dit was het, hopelijk leest iemand het graag...

Grtz

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
netjes omschreven
super dat je die ervaring hebt meegemaakt en hier deelt

op straat is basuca gemiddeld gemixt tot 40% @colombia
dat je 100% aangedurfd hebt hehe
ik heb het zelf overgeslagen in me maanden Colombia.
hoorde daar van me kennissen dat er een hoop mensen aan overlijden in Zuid Amerika
gescheurde krans slagader geklapt hart door de super hoge bloedruk die je ervan krijgt
ik zal mensen het ook niet aanraden om het te gebruiken op vakantie daar
neem gewoon een liter ammoniak mee (ammoniak) is niet makkelijk te vinden ...daar of zwaar verdunt
en kook de coke gewoon uit als smoken je ding is ...

mvg ricorieks

Bovenaan