Base coke :'( verslaving

k.evin

Experimenterende gebruiker
Mijn beste vriend ik ken hem sinds de basisschool meer als een vriend me broer.Is nu verleden tijd door die k....r base coke. Ik zeg dat woord niet gauw maar nu wel hele levens gaan kapot omdat je ff iets niews uit wil proberen.Begin niet aan crack/base coke.Dit heeft mij broer/vriend leven ook gedaan.Het begon als volgt.

Ik en me oude broer/vriend (ik zeg ff broer) hadden een jongen ontmoet waar we tuis mochten zitten hij had een eigen huis was leuk in het begin wij waren jongens 16 jaar en hadden een "vriend" ontmoet met een eigen huis en geld had hij ook. we kregen eerst gratis wiet/coke van hem bijna onbeperkt en opeens bood hij crack aan ik zij nee ik moet nu naar huis maar me broer bleef daar nog zitten omdat ik door omstandigheden weg moest raad maar wat er gebeurde hij kreeg gratis crack een paar daggen lang ik had door omstandigheden geen tijd om daar te zijn en ik kon niks gebruiken opeens was me broer verslaafd er ging een maand doorheen en hij kreeg niks meer van die vriend met ze eigen huis hij zij nu ga dit pikken voor me krijg je weer een bolletje en zo ging dat door tot hij opeens van ze familie ging stellen voor die k....r crack van mij ook stellen en zo uitelkaargegroeid ik kan niet me zo iemand meer sammenleven en hij zit nu ergens vast of ze kontje te geven voor een bolletje

Blijf van crack/base coke AF knoop dit in je orren pleas ik wil niemand dit gunnen ik wist niet dat iets zo erg verslavend kan zijn

BacingsPen

Badass junkie
owww?

Maar kevin, wel klote man, echt lelijk dat soort tuig! Dealers zijn maar mensen... maar als ze gratis shit geven met voorbedachte raden, verdienen ze het achter slot en grendel te zitten!

goed dat je je verhaal post,

peace!

Dubz

Bewuste gebruiker
Tja geef de drugs maar weer de schuld. Het is altijd de gebruiker die verantwoordelijk is voor z'n eigen daden.

Jammer maar helaas.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
dielertje wou hem schulden laten opbouwen om later en iets voor terug te krijgen
slecht dielertje

ja zou hem vergiftingen met een gratis spakketje rattengifcoke

Bovenaan