baggerpillen

cadou

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren 45 pillen in amsterdam gehaald,blauwe mitsubishi's en blauwe rolexjes.
20 voor kennissen en 25 voor mij.
Heb om 16.15 de eerste genomen, het is nu 20.15 en heb net me'n 4de weggeslikt.
GVD. voel me alleen een beetje speedy, verder zo nuchter als maar kan. SHIT!!!!!!!!!!!
Wat is dat toch de laatste tijd dat dealers de markt zo verkloten????????????????????
Weer 100 euris pleite!!!!!!
T' is gewoon schandalig!!
Heb van de 10x dat ik pillen haal gewoon meer dan de helft bagger.
Hebben jullie dit ook?
Of wordt alleen ik genaaid, haha(maar zo leuk is et niet).

xtaz

Wijs gebruiker
Je bent niet alleen.
Ik heb dat maanden terug meegemaakt met speed. Toen zat ik 3 weken te snuiven.
Eerst was het speed, maar dan werd het altijd maar slechter.
Soms bloempoeder/suiker, en soms waspoeder! :angry:
Ik had mijn speed op zak en heel mijn kamer rook naar waspoeder.. :rolleyes:
Ik was van plan om volgende week xtaz te kopen maar ik betwijfel het..

Schandalig inderdaad.

TeQ

Bewuste gebruiker
Heb dit pas 1 keer gehad. Sindsdien kopen we (vrienden en ik) eigenlijk alleen nog maar een zooi in als we weten hoe ze zijn doordat we er ééntje hebben kunnen testen of omdat we hebben gehoord dat bepaalde goed zijn.

Verder alleen kopen bij mensen waarvan je weet dat ze kwaliteit verkopen.

Maarja, helemaal vermijden kun je het niet als je er om bepaalde redenen haast bij hebt. Dus het zal vast nog wel eens gebeuren :)

caatje

Badass junkie
Ik kan zeggen dat ik tot op de dag van vandaag nog nooit ben genaaid. Waarom koop je zoveel zonder dat je een tester vraagt die je ter plekke zelf uit een grote hoop kunt pakken en slikken? Oke, dat is ook niet 100% zekerheid en mss niet handig als je bij vreemde bent maar op deze manier 100€ door de plee spoelen is ook zonde.

xtaz

Wijs gebruiker
Juist caatje. :)
Ik kan 4 pillen hebben voor €10.. Ik kan dus al raden wat voor kwaliteit ze zijn. :rolleyes:

Carlitos

Badass junkie
Ik heb hier altijd wel goede constante kwaliteit..
Voelde er altijd wat van,en zijn zeker goede dingen :).

Luis vuitton,er staat lv door elkaar heen.
Ze zijn bruin..

cadou

Belezen gebruiker
ja, snap ik nutss, maar ik kom uit almelo en dan is amsterdam niet naast de deur, als ik er dan eerst een paar haal wordt het wel erg duur met al die treinkaartjes.
Wat ik niet snap is waarom bagger verkopen aan iemand, zo hou je toch geen klant over?

xtaz

Wijs gebruiker
Oh ja, die goede oude XTC tijd.. Zalig gewoon.. :hearteyes:
Soms mis ik dat gevoel enorm, en dan denk ik terug aan al die momenten. :rolleyes: :hearteyes:

caatje

Badass junkie
cadou zei:
ja, snap ik nutss, maar ik kom uit almelo en dan is amsterdam niet naast de deur, als ik er dan eerst een paar haal wordt het wel erg duur met al die treinkaartjes.
Wat ik niet snap is waarom bagger verkopen aan iemand, zo hou je toch geen klant over?

Jij bent niet de enigste klant, en het zal zo'n dealer een leur zijn dat je niet terug komt. Voor jou staan er weer 10 andere aan zn bel te trekken.

cadou

Belezen gebruiker
Ik mag denk ik geen namen roepen(weet de regels hier op het drugsforum niet precies op dit vlak) maar wil wel van de daken schreeuwen dat niemand bij hem moet kopen, lulhannes.
En ja caatje, natuurlijk zullen er wel 10 anderen in de rij staan, maar het is toch stom management van zo'n dealertje? Volgens mij kan je beter een klein groepje vaste betrouwbare klanten hebben, dan iedere keer naar nieuwe mensen moeten leuren.

cadou

Belezen gebruiker
Ik lever er morgen van allebei 1 in in enschede en dan ben ik benieuwd wat voor rotzooi der in zit, nou wil ik het weten ook.

cadou

Belezen gebruiker
Er zaten 2 labs ibij ons in de stad, en ik kocht 10 jaar lang daarvan, vorig jaar zijn ze allebei opgerolt, en het probleem hier in de omgeving is dat eigenlijk alle dealers daarvan kochten, dus toen de labs weg waren en ik verder moest kijken, kwam ik erachter dat er dus ook ineens geen dealers meer te vinden, echt te gek voor woorden, alles weg in een half jaar tijd.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
cadou zei:
eh... hoezo?? ook slechte ervaringen mee?

Nee hoor. Dit is alleen een perfect voorbeeld van; 'Merk/logotje zegt nog niks'.

Zo had ik ook een keer, 'lovertjes' (dacht ik tenminste).

Geen tijd gehad om te testen, 2 achter elkaar geslikt niks, 2 uur later de 3rde, niks, alleen gekotsts en misselijk gevoeld. :)

cadou

Belezen gebruiker
Ja, dat weet ik.
Het interesseerd me ook niet wat er op staat, als het maar werkt.
Maar ja, daar zit het hem nu precies.
Ik moet wel bekennen dat ik nu 2 pillen verder ben, en ik hem aardig begin te spacen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,
Toch is dat schandalig, 6 pillen slikken en dan pas lekker gaan, tssssssss...
Normaal slik ik hooguit 6 pillen, en dan ben ik de hele nacht van de wereld.

Jeller

Badass junkie
tja doorverkopen dan e en volgende keer beter

als je niet veel chance hebt met pillen koop doen eens mdma kristallen, die zijn over het algemeen wel wat beter van kwaliteit

cadou

Belezen gebruiker
Doorverkopen, nee dat doe ik een ander niet aan, zou me doodschamen,zou ik niet zonder blikken of blozen kunnen doen.

cadou

Belezen gebruiker
Ja, maar met die houding kreeg ik dus bagger.
Ik verkoop ze niet door, maar ik laat ze zeker testen van de week, en ik zal de resultaten hier posten als die bekend zijn.

matthijs

Badass junkie
Waarom. Als er op pillreports staat dat er in de omgeving Groningen slechte pillen in de omloop zijn, roze olifantjes bijvoorbeeld, dan koop ik die niet. Je kan het risico er echt wel mee verminderen hoor.

TeQ

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
aan onbekenden op een stom feestje zou het mij persoonlijk weinig tot niets kunnen schelen

En zou houd je van die troep dus nog in omloop ook. Zelf zou ik zoiets nooit doen.

Bovenaan