Bad trip

Hallo,

Afgelopen zondag ging ik voor de 5e keer blowen. Dat weekend ervoor (vrijdag) was m'n eerste keer, die zaterdag erop 2x geblowd, dan afgelopen zaterdag weer. Alle keren was het super leuk. Maar afgelopen zondag liep het anders. Ik had m'n hasj (super lemon haze) bij en had zin in een leuke avond dus ik ging de joint draaien. Ik had voor de eerste keer flue met smaak. M'n vrienden en ik staken 'm op en ik nam de eerste 4 trekjes (het was 22:00). Toen ging die rond en daarna nam ik nog 2 trekjes. De andere keren voelde ik het gelijk maar nu voelde ik nog niet. Dus ik en 3 vrienden gingen maxen (hijs van 3 sec in je longen houden tot je de joint weer krijgt). Nou 3 rondjes gemaxt en toen voelde ik iets. Ik voelde me gewoon lekker licht en had zin om een stukje te lopen. Toen we 5 minuutjes aan het lopen waren voelde ik dat ik de controle kwijt raakte. In 1 klap ging alles sloom, en begon alles te golven. Alles in m'n lichaam voelde zwaar en als ik iets hoorde, hoorde ik het in gigantische echo. (Het effect was precies het effect wat je ziet al ben je dronken op GTA V). Ik ging op een bankje zitten, en vroeg aan een vriend of die 2 pita broodjes wou halen met een AA drankje. Toen die weg was, ging ik out voor een seconde of 3. En het leek alsof ik maar stukjes kon opvangen van dingen en dingen herhaalde die ik zag. Dus ik besloot naar huis te gaan. Eenmaal in m'n bed aangekomen vertelde ik mezelf: het komt goed het is binnen een uurtje of 2 weer weg. (Ik was toen precies 1 uur stoned). Toen ik 15 min in m'n bed lag begon ik cirkels te zien, die weer in cirkels kwamen enzovoort. Toen viel ik in slaap en werd om 2:50 wakker. Het effect was bijna weg maar was nog steeds dizzey. Toen werd ik in de ochtend weer wakker en dacht dat het gewoon weer normaal was. Maar het galmde nog een beetje in m'n hoofd en was nog steeds duizelig. Zo heb ik me de hele dag gevoeld. (En ik kreeg die dag zo'n 10 filmpjes waarop ik met een wit/groenig gezicht op klets nat bankje midden in het centrum aan het liggen was en dat ik allemaal in mezelf aan het praten was.
Ik ging gisteren om 21:30 slapen en werd 10:00 pas wakker. Heerlijk geslapen. Maar nog steeds duizelig en toch nog een raar gevoel dat alles zwaar is van m'n lichaam. Ging weer rond 21:30 in bed liggen, maar kom niet in slaap en heb het steeds warm en dan ineens koud.

Zou iemand kunnen vertellen waarom ik nog steeds soms lichte effecten ervaar? En hoe ik dit kan verhelpen?

Bovenaan