Bad-Trip

Rayy

Newbie
Hey, ik zou binnenkort met wat vrienden van me paddo's gaan gebruiken maar ik ben bang voor een badtrip? Dus mijn vraag was krijg je dat snel? en hoe kan ik dat voorkomen en wat gebeurt er dan allemaal? Graag even een uitleg aub. Groete!

Flameon

Badass junkie
Zorg dat je je goed voelt en doe het in een vertrouwde omgeving. Dat verminderd de kans op een badtrip. Met suiker kun je volgens mij hallucinaties tegen gaan, mocht je dat te eng vinden. Ik heb geen negatieve ervaringen ermee, dus kan je het niet met zekerheid zeggen.

TrippyShit

Badass junkie
Vantevoren proberen de gedachte badtrip wat uit je hoofd te zetten. Als jij de hele trip bang bent voor een badtrip zal je deze sneller krijgen. Gewoon zorgen dat je je goed voelt vantevoren, vertrouwde omgeving en vertrouwde mensen. Probeer een doel in je trip te hebben, werkt goed bij mij. 4uur lang op 1 plek niksen gaat vervelen je moet wat te doen hebben.
Merk je toch dat je bad gaat. Suiker, vitamine c proberen, Rustig met je ogen dicht ergens gaan zitten/liggen met 1 iemand die je gerust kan stellen. Rustig muziekje erbij en alles over je heen laten komen. Dan gaat het of over, of je krijgt gewoon een hele mooie trip. Maar er tegen vechten heeft GEEN ZIN , NIET doen. Accepteer dat het gebeurt en go with the flow. Dan kan het alleen maar beter gaan. Denk eraan dat het door de drugs komt en dat het in het ergste geval over een tijdje weer normaal is..

Dit was het wel zo'n beetje denk k :P

Rayy

Newbie
Dat is wel beter, weetje ook hoelang de trip ongeveer duurt? En sorry dat ik het in de verkeerde ding heb gepost ging perongelijk

Flameon

Badass junkie
Eén standaard portie geeft meestal een trip van ongeveer een uurtje of vijf. Na een uurtje zul je op je hoogtepunt zitten

Flameon

Badass junkie
Mwah er zijn inderdaad veel leukere plaatsen dan de slaapkamer!
Doe ff op google paddo's intoetsen, en je vindt er veel informatie over :)

Rayy

Newbie
Salvia lijkt me ook wel grappig, alleen jammer dat me 18e verjaardag nog een aantal jaren duurt. En Salvia moet je toch roken?

Wacky

Badass junkie
je kunt salvia roken of op de bladeren kauwen. Paddos en slavia komt beiden uit de smartshop, waarom dan 18 voor salvia en niet voor paddos ?

Wacky

Badass junkie
Dat moet je ook niet doen he.

Schrijf maar op je hand:

"Ik ben aan het trippen, dit is niet normaal, morgen is alles weer wel normaal, niet voor de trein springen"

Dan komt het allemaal wel goed denk ik.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Rayy zei:
Dan hoop ik wel dat ik me hand nog kan zien xD
Jouw verwachtingen liggen echt veel te hoog.
Indeed, gewoon opeten, ontspannen met mensen die je goed kent en vertrouwt, leuk plekje ergens dat je niet gestoord zal worden, en dan gewoon op je af laten komen.

Ik had er ook veel meer van verwacht de 1e keer, je gaat echt geen kabouters zien rondlopen of zo hoor :tongueout:

Gewoon rustig blijven en als het té druk wordt in je hoofd gewoon beginnen praten met de personen die bij je zijn.

dfssdfde

Badass junkie
Rayy zei:

langs de ene kant de 1e keer wel, maar je moet gewoon die verwachtingen laten gaan en dan zul je zien hoe leuk het is, anders is de 1e keer wel leuk maar eindig je met zo'n gevoel van 'was dat het nu?'

Bovenaan