• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

''Bad'' trip van Wiet

GanjaLove

Newbie
Wat: 1,3g Wiet 15eur p/g
Wie: Ik en een vriend J
Waar: Bij hem in de wijk, in een berghok van een sgool (ik heb de sleutel :stoned: )
Duur: 22:00 - 04:00

Heee :stoned: Ik had dus van een vriend 1,3g goeie wiet gekogt, die zoude we gaan smoke met een vriend. Helaas werd hij ziek, en omdat we samen betaald hadden, stelden we het uit tot volgerd weekend :grin: Ik had het in een kluisje bewaard, waardoor het superdroog was.

Eerst hebben we een uurtje aan de waterpijp gehangen bij J thuis. Ze ouders zouden rond 3 uur snachts thuis komen. Rond 22:00 uur gingen we naar buiten en vanwege de kou zouden we in dat kleine berghok van een school, waar ik dus de sleutel van heb, smokee. :grin: Toen we daar aant draaie begonne kwame we erachter dat we geen peuke hadde meegenome :wink: Dus namen we maar zware shag :rock: :P

Toen begonne we, lekker chillend op de werkbank waar een kleedje op lag en smoke maar. Sirieus na 2 hijsen was leek ik wel 100 kilo :grin: Maar voor de duidelijk, ik heb al redelijk vaak gesmoked. Zelfs J, die een doorgewinterde smoker is zei op de helft van de jonko: we doen m uit! :rolleyes: Op dat moment voelde ik me superzwaar, en omdat we in dat hok zaten met de deur dicht en het licht aan, was er waarsch niet genoeg frisse lucht. DUs ik begon me daaierig te voelen en misselijk dus ik moest ff naar buiten. NEt buiten het hok, de deur achter me dicht gedaan, liep ik naar het speelrek dat 4 meter voor me stond. Na 1m gelopen te hebben werd alles langzaam aan zwart voor mn ogen, ik kon nog net het rek bereiken, en leunde er met me reet en steunend erop ertegenaan. Alles was zwart! Dit bleef zo'n 3 minuten, ik was vrij panniekerig omdat ik niks meer kon zien. Ook het geluid suiste in m'n oren en ik voelde een grote druk op mn hoofd :rock: Even later kwam alles weer in beeld, maar ik had nogsteeds het gevoel alsof ik elk moment kon gaan kotsen. Ook was ik extreem zwaar en k wou alleen nog maar zitten. Op dat moment kwamen J en L (die was er bij, maar smokede niet mee) naar buiten en liepen naar me toe, ze zagen dat ik er slecht aan toe was, maar bleven positief. We zouden naar bij de sgool even blijfe rusten en dan naar het huis van J gaan.
Echter kon ik daar wel eeuwen blijven zitten, want ik kon alleen nog maar denken aan zitten. Praten ging moeilijk, en in lopen had ik helemaal geen zin. We hebbe ons er tog tegen verzet en zijn naar huis gelopen (250m).

Thuis aangekomen bij J gingen we op de bank zitten want we konden letterlijk niks anders. Ook J was knetter en wou alleen nog maar chillen. Met mn ogen open had ik hoofdpijn, maar zodra ik ze dichtdeed draaide alles en had ik het gevoel alsof ik steeds dieper weg zou zakken, dus deed ik ze omdat de 10 sec weer open. Dit gevoel hadden we ongeveer een uur. Toen ging L naar huis en bleven ik en J in het huis van J achter, (ik sliep bij hem). Na een kwartiertje besloten we naar boven te gaan en naar bed te gaan, het was inmiddels tegen twaalfen en we waren kapot. Maarr.. Er sliep een vriend van zn broer dus hadden we geen logeerbed voor mij :grin: Dus ging hij aan de voeten kant liggen tege de muur aan en ik aan de andere kant, op de hoek, met me benen op een stoel :stoned: Binnen de kortste keren ging het zieke gevoel weg, en door de bad trip waren we knetterstoned. We hebben anderhalf uur extreem melig zitten laggen en grappen liggen verzinnen, waarna we in slaap vielen. Dat moment, waarop we anderhalf uur in onze eigen wereld lagen te grappen, was egt de chilste smoke-partij tot nu toe. :stoned:

De volgende dag waren we best wel brak en versprake we ons van tijd tot tijd :grin:

Voor herhaling vatbaar :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
enig idee hoe het kwam dat je je zo slecht voelde ?
ik heb iets gelijkaardigs voorgehad een tijdje terug , in combinatie met hartkloppingen
ik denk dat het iets met m'n bloeddruk was

klinkt alleszinds als een leuk avondje !

GanjaLove

Newbie
Nee, geen ideee :sunglasses: Maarja, zal wel te weinig zuurstog en met bloeddruk te maken hebbe gehad :) Maarja het tweede deel was wel erg chill :stoned:

Bovenaan